SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tot nu toe alleen brazilie - mejico fout![]()
vanavond heeft ze 1-2 en 2-1 maar daar zijn geen centen op te verdienen.en vannacht? must.know.everything.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Waarom denk je dat het voor PS4 is dan?quote:
BF3 is een ps3 spel en die gaan ze echt niet opnieuw uitrbengen voor de next gen. Zelfde geldtt voor Payday![]()
Nopequote:Op woensdag 18 juni 2014 09:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het voor PS4 is dan?
BF3 is een ps3 spel en die gaan ze echt niet opnieuw uitrbengen voor de next gen. Zelfde geldtt voor Payday
Godver Juni 2013
[ Bericht 9% gewijzigd door MrvanTrapZ op 18-06-2014 09:57:52 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]en vannacht? must.know.everything.
ze gaat natuurlijk een keer de mist in he
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je paps toen hij het verkeerde gaatje koos.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ze gaat natuurlijk een keer de mist in he![]()
yup. hopelijk nog niet bij Nederland
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lolquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
als die chick weer 3 keer gelijk heeft trouw ik met dr![]()
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
eerst volgende 10 winnaars/gelijk ook gepaktquote:je zal zien dat ze het flikt he
#FreeTrapz![]()
nice. iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eerst volgende 10 winnaars/gelijk ook gepaktje zal zien dat ze het flikt he
meeliften met het geluk van een toekomstige loterijwinnares. niks mis mee imo
odd is 2483quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice. iddmeeliften met het geluk van een toekomstige loterijwinnares. niks mis mee imo
mocht kameroen croatie echt gelijk worden gaat het fout bij japan griekenland denk ik
#FreeTrapz![]()
quote:
hahah idd, of andersomquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
odd is 2483
mocht kameroen croatie echt gelijk worden gaat het fout bij japan griekenland denk ik
ach leuk om dr te volgen voor een klein bedrag. als ze het wel flikt baal je dat je het niet gedaan hebt.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tering. Een volwassen kerel van 40 in mijn kennissenkring die een filmpje op FB zet waarin hij de duik van RVP imiteert
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
posten danquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tering. Een volwassen kerel van 40 in mijn kennissenkring die een filmpje op FB zet waarin hij de duik van RVP imiteerthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee. Ik wil voorkomen dat deze meneer door heel Nederland belachelijk wordt gemaakt om zijn gebrek aan atletisch vermogen. Misschien gebeurt dat toch wel, maar dan in ieder geval niet door mijn toedoen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die gasten van de jostiband zijn echt bazen hequote:Op woensdag 18 juni 2014 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tering. Een volwassen kerel van 40 in mijn kennissenkring die een filmpje op FB zet waarin hij de duik van RVP imiteert
#FreeTrapz![]()
De bal gedraagt zich meer als een… voetbal. Aannemen wordt dus moeilijker.leuk
Ik vind mensen die met consumptie praten per definitie geen bazen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die gasten van de jostiband zijn echt bazen heNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daffy Duck geen baas vindenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind mensen die met consumptie praten per definitie geen bazen.
Mooie tips vannacht Lindje.
Uiteindelijk worden de meeste dingen automatismen, dus dan komt het helemaal goed en kost het geen moeite meer.
Ik heb iemand ooit iets horen zeggen en dat vond ik best een mooie:
"Wees de jongen, waarvan je hoopt dat je dochter er later mee thuis komt"i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:01 schreef el-blanchito het volgende:
Uiteindelijk worden de meeste dingen automatismen, dus dan komt het helemaal goed en kost het geen moeite meer.
"Wees de jongen, waarvan je hoopt dat je dochter er later mee thuis komt"
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
MOTM fellaini 244Khad m wel iets goedkoper verwacht
#FreeTrapz![]()
Daarom WC spelenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
MOTM fellaini 244Khad m wel iets goedkoper verwacht
![]()
Elmer Fudd is een fucking downie man.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Klopt. Ik was altijd fan van Elmer Fudd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
daar krijg ik maar geen belgenquote:dus dan maar in mijn squad met IF benteker
#FreeTrapz![]()
Daffy Duck ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Elmer Fudd is een fucking downie man.Huh? Totaal ander type speler en positie toch? En waar zou Griezmann heen gaan?quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er komt later helemaal niemand mee met mijn dochterquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:01 schreef el-blanchito het volgende:
"Wees de jongen, waarvan je hoopt dat je dochter er later mee thuis komt"
Dikke gestapo ondervragingen, intimidatie en martel technieken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een gevatte opmerking moest je daar echt 20 minuten over nadenken?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Btw: denken dat Daffy Duck een mens is![]()
Njah Griezmann schijnt in de belangstelling van wat topclubs te staan en is actief op het WK.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Totaal ander type speler en positie toch? En waar zou Griezmann heen gaan?![]()
Ja. Ben niet op mijn best vandaag. Ziek zwak en misselijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een gevatte opmerking moest je daar echt 20 minuten over nadenken?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Agh poepiequote:Op woensdag 18 juni 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Ben niet op mijn best vandaag. Ziek zwak en misselijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha, is alleen leuk als de vader je niet mag. Je neukt toch zijn dochter. En zijn vrouw als je het goed doet. En als echte baas ook nog zijn moeder.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er komt later helemaal niemand mee met mijn dochter
Dikke gestapo ondervragingen, intimidatie en martel technieken.![]()
Ik heb vanochtend tegen mezelf gezegd dat als ik vandaag niet werk, ik vanavond ook niet naar de kroeg kan. Arbeidsethos enzo. Dus sleep mezelf hier voort op de werkvloer, en ga vanavond mijn ziektebeeld wegjagen met een paar litertjes Juup en een bak kapsalonquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Totdat hij een baksteen of een klauwhamer op z'n kop krijgt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, is alleen leuk als de vader je niet mag. Je neukt toch zijn dochter.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
rare ideeen die gozerquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, is alleen leuk als de vader je niet mag. Je neukt toch zijn dochter. En zijn vrouw als je het goed doet. En als echte baas ook nog zijn moeder.
#FreeTrapz![]()
Kijk dat is de instellingquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend tegen mezelf gezegd dat als ik vandaag niet werk, ik vanavond ook niet naar de kroeg kan. Arbeidsethos enzo. Dus sleep mezelf hier voort op de werkvloer, en ga vanavond mijn ziektebeeld wegjagen met een paar litertjes Juup en een bak kapsalonen dan morgen ziekmelden
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Totdat hij een baksteen of een klauwhamer op z'n kop krijgt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat morgen gebeurt zien we dan wel weer, maar dat is zeker niet de intentiequote:Op woensdag 18 juni 2014 11:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kijk dat is de instellingen dan morgen ziekmelden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boks ouwe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat morgen gebeurt zien we dan wel weer, maar dat is zeker niet de intentie![]()
Ik ook. Beetje een rare dag tot nu toe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Ben niet op mijn best vandaag. Ziek zwak en misselijk
Het begon vanmorgen. Ik kwam aan op het station en het was heel druk maar mensen stonden niet op het perron te wachten. De trein reed dus niet. Dus ik ging met de bus naar Leeuwarden en ik ging naar de winkel om o.a. brood te halen. Daarna ging het regenen en ik ging lopen. Toen zag ik de bus naar school en ik ging rennen om die bus te halen. Helemaal buiten adem na 1 korte sprint. Dus ik kwam op school, ik ging iets drinken en ik werd misselijk. Ik dacht even dat ik over moest geven dus ik ging naar de WC maar ik wilde niet op school overgeven. Uiteindelijk ging het weer beter.
Dus dan denk je dat dat alles is maar ineens ging het alarm van de school af. We moesten naar buiten vanwege een brandoefening. Ik liep met een blikje Mtn Dew naar buiten en tussen alle mensen in dronk ik gewoon mijn blikje op. Maar vervolgens werd ik weer misselijk en ik kreeg buikpijn.
Nu gaat het wel weer goed met me.![]()
morgen ziek melden zal altijd leiden tot vraagtekens. maakt niet uit hoe je er vandaag bij looptquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat morgen gebeurt zien we dan wel weer, maar dat is zeker niet de intentie
#FreeTrapz![]()
Cool story bruhquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje een rare dag tot nu toe.
Het begon vanmorgen. Ik kwam aan op het station en het was heel druk maar mensen stonden niet op het perron te wachten. De trein reed dus niet. Dus ik ging met de bus naar Leeuwarden en ik ging naar de winkel om o.a. brood te halen. Daarna ging het regenen en ik ging lopen. Toen zag ik de bus naar school en ik ging rennen om die bus te halen. Helemaal buiten adem na 1 korte sprint. Dus ik kwam op school, ik ging iets drinken en ik werd misselijk. Ik dacht even dat ik over moest geven dus ik ging naar de WC maar ik wilde niet op school overgeven. Uiteindelijk ging het weer beter.
Dus dan denk je dat dat alles is maar ineens ging het alarm van de school af. We moesten naar buiten vanwege een brandoefening. Ik liep met een blikje Mtn Dew naar buiten en tussen alle mensen in dronk ik gewoon mijn blikje op. Maar vervolgens werd ik weer misselijk en ik kreeg buikpijn.
Minder roken en bier drinken DS2. Dit is niet goed.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij als jij een sneetje hebt in je vinger komt er poedersuiker uit die wondquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer goed met me.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had niet moeten drinken terwijl ik nog aan het bijkomen was van die sprint.
Leidinggevende ziet me al 2 dagen snotteren en hoesten. Dan maar vraagtekens, echt ziek is echt ziek.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morgen ziek melden zal altijd leiden tot vraagtekens. maakt niet uit hoe je er vandaag bij looptNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meer sporten en niet zo veel van die smerige ongezonde energie drankjes drinken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had niet moeten drinken terwijl ik nog aan het bijkomen was van die sprint.Feyenoord Rotterdam![]()
Wat dacht je van een sport beoefenen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had niet moeten drinken terwijl ik nog aan het bijkomen was van die sprint.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mtn Dew is geen energy drink.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Meer sporten en niet zo veel van die smerige ongezonde energie drankjes drinken.![]()
Mijn PS3 heeft het overigens begeven.CD drive leest geen discs meer en maakt een vreemd geluid.
Feyenoord Rotterdam![]()
Na 3 uur gebruik al? Das vreemdquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn PS3 heeft het overigens begeven.CD drive leest geen discs meer en maakt een vreemd geluid.
![]()
![]()
en nu?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
Dat is wel kut inderdaad. Volgens mij heb ik Fellaini wel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar krijg ik maar geen belgendus dan maar in mijn squad met IF benteker
Moet wel zeggen dat ik WC ook wel beetje saai vind worden. Vooral omdat ik bijna alle spelers al heb. Alleen heb nou zoveel goede spelers daar en die updates zijn ook wel chill.![]()
Weet nog niet. Nog geen zin/geen geld om een PS4 te kopen. Zou ook zonde zijn, want ik game tegenwoordig amper nog.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
lekker op vakantie gaanquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weet nog niet. Nog geen zin/geen geld om een PS4 te kopen. Zou ook zonde zijn, want ik game tegenwoordig amper nog.![]()
![]()
gewoon alles op de eerste 10 voorspellingen van Marijke natuurlijkquote:kan je zomaar 2483x meer hebben.
internet stuk ?
[ Bericht 1% gewijzigd door FCsuarez op 18-06-2014 11:58:31 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
topic dood... allemaal nog even hard aan de gang tot het feest los barstquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen zag ik de bus naar school en ik ging rennen om die bus te halen.![]()
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik moet nog hard aan de gang, maar ga zo wss gewoon fifa doen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die verklikkersquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnfr!b1dSKA5qCiHs/![]()
![]()
Punt 2, bladzijde 1 zegt volgens mij toch iets anders.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnfr!b1dSKA5qCiHs/![]()
http://resources.fifa.com(...)_fwc2014_neutral.pdf![]()
Vuile gore NSB'ers. Echt waar, al die vuile instanties hier in Nederland. Je moet vroeger wel enorm gepest zijn wil je bij zoiets gaan werken.quote:
Feyenoord Rotterdam![]()
For the avoidance of doubt, Public Viewing Events in “commercial establishments”, such as pubs, clubs and bars, arequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Punt 2, bladzijde 1 zegt volgens mij toch iets anders.![]()
http://resources.fifa.com(...)_fwc2014_neutral.pdf
considered Non-Commercial Public Viewing Events unless further commercial activities, such as direct or indirect
admission fees or sponsorship activities, take place in relation to their public viewing activities. As such, and provided
that such events do not fall under the definition of a Special Non-Commercial Public Viewing Event below, no
licence is required, although these FIFA Regulations still apply.
Dat artikel heb je snel opgesnord trouwens.
Feyenoord Rotterdam![]()
Het systeem in zn geheel is kut ja. Maar kan me wel een beetje voorstellen dat als jij netjes betaald en een ander niet dat je dan pissed wordt...quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vuile gore NSB'ers. Echt waar, al die vuile instanties hier in Nederland. Je moet vroeger wel enorm gepest zijn wil je bij zoiets gaan werken.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij als jij een sneetje hebt in je vinger komt er poedersuiker uit die wond
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had er wel 1 bij de release, maand mee gespeeld en toen verkocht met 100 euro winst. Dacht toen wel dat er rond deze tijd dan wat acties zouden zijn en dat hij gewoon massaal in de winkels ligt, maar dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Weet nog niet. Nog geen zin/geen geld om een PS4 te kopen. Zou ook zonde zijn, want ik game tegenwoordig amper nog.
Ik ga weer Ps4 kopen op de dag dat Fifa 15 uit is. Tot die tijd werkt mijn 360 nog prima. Scheelt ook dat ik alleen BF4 had voor de Ps4 en dat ik geen Fifa erop had gespeeld. Want toen ik daarna weer BF4 speelde op 360 was het spel echt verpest, kon er niet meer aan wennen![]()
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij als jij een sneetje hebt in je vinger komt er poedersuiker uit die wond![]()
![]()
Verzamelen bij een vriend thuis, en eentje van ons komt onderweg langs een patatzaak. Ik heb mijn bestelling al doorgegeven. Eten en door naar de kroeg.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een kipknoepert?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verzamelen bij een vriend thuis, en eentje van ons komt onderweg langs een patatzaak. Ik heb mijn bestelling al doorgegeven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind het sowieso belachelijk dat het niet mag, want het is op het publieke kanaal waar wij met z'n allen voor hebben betaald.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Vuile gore NSB'ers. Echt waar, al die vuile instanties hier in Nederland. Je moet vroeger wel enorm gepest zijn wil je bij zoiets gaan werken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is best veel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mexicano, kaassoufle en een middel friet met satesaus.![]()
Nicequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mexicano, kaassoufle en een middel friet met satesaus.In vergelijking met jouw suiker consumptie valt dat best mee.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Friet bestellen bij een patatzaakquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mexicano, kaassoufle en een middel friet met satesaus.![]()
![]()
![]()
Frituurpan thuis hebbenquote:![]()
![]()
Friet uit de oven
Altijd zeiken om mijn suiker maar als Rijst of iemand anders post over zijn eten wordt er niks gezegd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nice
[..]
In vergelijking met jouw suiker consumptie valt dat best mee.![]()
Zelf bakken voor een mannetje of 8? Je bent een uur bezig voor iedereen genoeg gegeten heeftquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij worden er aardig wat dikke chinese kinderen gepost.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd zeiken om mijn suiker maar als Rijst of iemand anders post over zijn eten wordt er niks gezegd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou ik heb toch heel wat plaatjes van Hugh gezienquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd zeiken om mijn suiker maar als Rijst of iemand anders post over zijn eten wordt er niks gezegd.![]()
Selectief geheugen heb je dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd zeiken om mijn suiker maar als Rijst of iemand anders post over zijn eten wordt er niks gezegd.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat zijn alleen plaatjes, geen tekst.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nou ik heb toch heel wat plaatjes van Hugh gezien![]()
Hahahahaha vuile homoquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Frituurpan thuis hebben![]()
![]()
Friet uit de oven![]()
Niet waar DS2. Er worden geregeld grappen gemaakt over dikke Mathijs met zijn worstenbroodjes. Daarbij mag je best grappen maken over dat ik veel zou bestellen bij de patatzaak hoor. I don't care.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd zeiken om mijn suiker maar als Rijst of iemand anders post over zijn eten wordt er niks gezegd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn alleen plaatjes, geen tekst.
En maar hopen dat het meevalt met files onderweg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Kiid het volgende:
Vandaag anderhalf uur eerder weg van werk zodat we Nederland kunnen kijkenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Frituurpan thuis hebben![]()
![]()
Friet uit de ovenJullie snappen m niet. Wie haalt er nou FRIET bij een PATATzaakquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelf bakken voor een mannetje of 8? Je bent een uur bezig voor iedereen genoeg gegeten heeft?
![]()
Gastquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Altijd zeiken om mijn suiker maar als Rijst of iemand anders post over zijn eten wordt er niks gezegd.
Weet je hoelang ik al gekloot wordt om mijn worstenbroodjes![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar even serieus DS2 drink wat meer water is goed voor jeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind 2 dingen en patat best veel. Vaak zit ik na 1 ding en wat patat (of raspatat) al vol.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet waar DS2. Er worden geregeld grappen gemaakt over dikke Mathijs met zijn worstenbroodjes. Daarbij mag je best grappen maken over dat ik veel zou bestellen bij de patatzaak hoor. I don't care.
Zo'n snackbox bij de Mac was al veel maar ik had toen ook nog patat erbij en toen kon ik het bijna niet op.![]()
HAHAHAHA! Goed grapjen hoor Gerbenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen m niet. Wie haalt er nou FRIET bij een PATATzaak?
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat is wel kut, maar als je om 5 uur gaat ben je sowieso te laat vrees ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En maar hopen dat het meevalt met files onderweg.![]()
En ik om mijn Fryske sukerbôle en Beerenburg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast
Dan moet je wel het goede merk kopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ovenfriet is toch wel zo gigantisch smerig. Net zoals een hete lucht frituur!!!!!!!
Maar wat je zegt meerendeels is net of je aan een slappe kutflap zit te sabbelen.
Daarom vertrek ik om half 4.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is wel kut, maar als je om 5 uur gaat ben je sowieso te laat vrees ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zijn niet zo slecht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast
Daarom meer water drinken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind 2 dingen en patat best veel. Vaak zit ik na 1 ding en wat patat (of raspatat) al vol.
Zo'n snackbox bij de Mac was al veel maar ik had toen ook nog patat erbij en toen kon ik het bijna niet op.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom vertrek ik om half 4.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Die dikke heeft goede zaken gedaan gisteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bukake staat niet gelijk aan water.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens drink ik elke dag zeker 2/3 liter water.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2 snacks en een middel friet is ook best veel. Meestal krijg ik het ook niet op, maar er zijn geen kleinere porties friet te bestellen. En snacks vind ik juist lekkerder: zo zonde om de mexicano maar achterwege te laten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Knijp je er een beetje citroensap in voor de smaak.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan doe je er een druppel ranja in altijd nog veel beter dan alleen maar meuk in je lichaam gooien. Je moet het voor de rest helemaal zelf weten maar erg gezond is het niet.quote:![]()
Jezus, is zoveel nog wel goed?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens drink ik elke dag zeker 2/3 liter water.Ik drink ook bijna alleen nog maar water, koffie en bier
![]()
![]()
Dit doe ik ook veel als het warm isquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Knijp je er een beetje citroensap in voor de smaak.
Of gewoon wat schijfjes erin flikkeren en beetje stampen met je stamper.![]()
Ik laat meestal mijn friet staan als ik genoeg heb maar die twee snacks gaan erinquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
2 snacks en een middel friet is ook best veel. Meestal krijg ik het ook niet op, maar er zijn geen kleinere porties friet te bestellen. En snacks vind ik juist lekkerder: zo zonde om de mexicano maar achterwege te laten![]()
![]()
Bohhhquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit doe ik ook veel als het warm is
Of gewoon wat schijfjes erin flikkeren en beetje stampen met je stamper.
2 liter water per dag, dat is gewoon wat aanbevolen wordt toch? Overigens bestaat bijvoorbeeld een appel ook voor 70% uit water ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jezus, is zoveel nog wel goed?Ik drink ook bijna alleen nog maar water, koffie en bier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik laat meestal mijn friet staan als ik genoeg heb maar die twee snacks gaan erin
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mwauh ik drink sowieso heel veelquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jezus, is zoveel nog wel goed?Ik drink ook bijna alleen nog maar water, koffie en bier
Ben ook gecheckt op suikerziekte omdat dat een van de kenmerken ervan is
Maar dan gaat er ook nog wel een glas of 2 aan cola/ijsthee in en soms ook nog wat bakken bier![]()
![]()
Ik krijg wel honger nu.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
2 snacks en een middel friet is ook best veel. Meestal krijg ik het ook niet op, maar er zijn geen kleinere porties friet te bestellen. En snacks vind ik juist lekkerder: zo zonde om de mexicano maar achterwege te laten![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik laat meestal mijn friet staan als ik genoeg heb maar die twee snacks gaan erin![]()
![]()
Het liefst eet ik 3 snacks en heel klein beetje friet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind 2 dingen en patat best veel. Vaak zit ik na 1 ding en wat patat (of raspatat) al vol.
Zo'n snackbox bij de Mac was al veel maar ik had toen ook nog patat erbij en toen kon ik het bijna niet op.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een mens ook.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 liter water per dag, dat is gewoon wat aanbevolen wordt toch? Overigens bestaat bijvoorbeeld een appel ook voor 70% uit water ofzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja maar jij bent Duitser.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het liefst eet ik 3 snacks en heel klein beetje friet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik neem meestal:
- kipknoepert
- frikandel xxl
- megahamburger xl
- vuurvreter
en een grote patat met een xxl milkshakeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik neem altijd eem milkshakie banaan en 2 kipcornsquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik neem meestal:
- kipknoepert
- frikandel xxl
- megahamburger xl
- vuurvreter
en een grote patat met een xxl milkshakeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee hoor, ik heb alleen een Nederlands paspoort.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hebben jullie ook de lucifers? bohhhhquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik neem altijd eem milkshakie banaan en 2 kipcorns
Kipkorn met een pittig kopje
Geen Booster?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik neem meestal:
- kipknoepert
- frikandel xxl
- megahamburger xl
- vuurvreter
en een grote patat met een xxl milkshake2 kom ik misschien soms ook wel aan ja, maar 3 is wel veel volgens mijquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 liter water per dag, dat is gewoon wat aanbevolen wordt toch? Overigens bestaat bijvoorbeeld een appel ook voor 70% uit water ofzo.![]()
![]()
Oja ook nog een booster en 4 halve liters mountain dewquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen Booster?
[..]
2 kom ik misschien soms ook wel aan ja, maar 3 is wel veel volgens mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wat is de vuurvreter?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik neem meestal:
- kipknoepert
- frikandel xxl
- megahamburger xl
- vuurvreter
en een grote patat met een xxl milkshake![]()
Een grote uitvoering van de vlammetjes.quote:
Ik heb die vuurvreter opgezocht, want die kende ik niet. Die wil ik ook! Nu bestel ik wel eens een portie vlammetjes voor de verandering, maar dat klinkt zo stom. "En een portie vlammetjes"quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik neem meestal:
- kipknoepert
- frikandel xxl
- megahamburger xl
- vuurvreter
en een grote patat met een xxl milkshake
Maar die vuurvreter is gewoon precies hetzelfde![]()
![]()
Trapz, vanaf nu ben jij gewoon echt mijn snackbarheld![]()
Nu alleen nog zorgen dat mijn snackbar ook Vuurvreters in het assortiment neemt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb geen idee. Kom nooit in de friettent en ik ken al die dingen niet eensquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben jullie ook de lucifers? bohhhh
Kipkorn met een pittig kopje
Maar die kipcorns is hiervan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een grote uitvoering van de vlammetjes.
[ afbeelding ]![]()
Dan moet je deze ook bestellen:quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb die vuurvreter opgezocht, want die kende ik niet. Die wil ik ook! Nu bestel ik wel eens een portie vlammetjes voor de verandering, maar dat klinkt zo stom. "En een portie vlammetjes"
Maar die vuurvreter is gewoon precies hetzelfde![]()
![]()
Trapz, vanaf nu ben jij gewoon echt mijn snackbarheld![]()
Nu alleen nog zorgen dat mijn snackbar ook Vuurvreters in het assortiment neemt
Gehaktbal speciaalquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
De lekkerste snack is toch wel by far de kipknots.
Nee, want gehakt >> kip.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook bestellen:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van kip
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op zondag moeten we altijd zelf wat meuk frituren op het werk. Gigantisch beel keuze, maar eigenlijk hebben we nooit zo'n zin in die meuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, want gehakt >> kip.
Ik hou niet van kip
Die hebben ze bij onze snackbar geloof ik ook maar nog nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook bestellen:
[ afbeelding ]![]()
Ook prima optie, maar dan vind ik Mexicano weer net iets lekkerder. Die Vuurvreter, dat wordt mijn nieuwe favoriete snackquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan moet je deze proberen:quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook prima optie, maar dan vind ik Mexicano weer net iets lekkerder. Die Vuurvreter, dat wordt mijn nieuwe favoriete snack
tussensprintquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb echt een eindsprint gemaakt in de eerste ronde
eindsprint is er nog lang niet skkl![]()
Ik krijg kenker honger van deze shit. Gelukkig kijk ik vanavond voetbal bij een vriend en die heeft eten geregeld voor in de frituur
Maar dat is toch gewoon een Mexicano?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet je deze proberen:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IN DE EERSTE RONDE TOCH DIKKEquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
tussensprint
eindsprint is er nog lang niet skkl![]()
Wat is het verschil tussen dit en een Mexicano dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dit en een Mexicano dan?Pittigerquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon een Mexicano?
Bestaat de Vulcano eigenlijk nog? Toen wij nog gingen frituren hadden we die wel eens.
Nu frituren we al 5/6 jaar niet meer.![]()
De Mexicano's bij ons zijn toch echt al aardig pittig hoor. Eens kijken of ze deze ook hebben. Maar het lekkere van vlammetjes is pittig gekruid gehakt in combinatie met dat laagje eroverheen. Onovertroffen, en nu dus in De Vuurvreterquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat is ook mijn favorietquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De Mexicano's bij ons zijn toch echt al aardig pittig hoor. Eens kijken of ze deze ook hebben. Maar het lekkere van vlammetjes is pittig gekruid gehakt in combinatie met dat laagje eroverheen. Onovertroffen, en nu dus in De VuurvreterJe kan zelfs als ovenvariant kopen in de supermarkt
http://www.mora.nl/464/producten/snacks/variatie/vulcano.htmlquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bestaat de Vulcano eigenlijk nog? Toen wij nog gingen frituren hadden we die wel eens.
Nu frituren we al 5/6 jaar niet meer.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Godverdomme, het kan gewoon niet dat ik gewoon jarenlang naar iets op zoek ben geweest dat gewoon bestaat en zelfs in de supermarkt ligt....en ik heb dat gewoon nooit gewetenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn favorietJe kan zelfs als ovenvariant kopen in de supermarkt
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Failquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme, het kan gewoon niet dat ik gewoon jarenlang naar iets op zoek ben geweest dat gewoon bestaat en zelfs in de supermarkt ligt....en ik heb dat gewoon nooit geweten![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
WTF zijn dit voor DS2 taferelen johquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godverdomme, het kan gewoon niet dat ik gewoon jarenlang naar iets op zoek ben geweest dat gewoon bestaat en zelfs in de supermarkt ligt....en ik heb dat gewoon nooit geweten![]()
![]()
![]()
Bohquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Blijf jij nou vooral woordgrapjes maken over patat en frietquote:
In de categorie: ik stem V&D.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha rustig maar. Mooi toch dat je leven nu compleet is?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijf jij nou vooral woordgrapjes maken over patat en friet
In de categorie: ik stem V&D.![]()
Als de snackbar of de supermarkt het heeft welquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha rustig maar. Mooi toch dat je leven nu compleet is?
In het geval van de supermarkt, krijgt mijn vrouw vanavond ook nog even de wind van voren, want die doet vaak boodschappen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aids in een bakje.quote:
Zelfs als die smerige sloppy joe in Amerika![]()
In het vriesvak.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als de snackbar of de supermarkt het heeft wel
In het geval van de supermarkt, krijgt mijn vrouw vanavond ook nog even de wind van voren, want die doet vaak boodschappen
quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik neem altijd eem milkshakie banaan en 2 kipcorns
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Haten op sloppy joequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aids in een bakje.
Zelfs als die smerige sloppy joe in Amerika![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ranzige zooiquote:
Jij bent zeker ook een fan van Gravy Hash Browns?
Nou ja, tot nu toe zocht je blijkbaar in de zuivelkoeling...quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Joh. Ik was al niet voornemens haar tussen de soepgroenten te laten zoeken![]()
Hell no. Maar sloppy joe is gewoon erg lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ranzige zooi
Jij bent zeker ook een fan van Gravy Hash Browns?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hell no. Maar sloppy joe is gewoon erg lekker
Kan ook zijn dat de cafetaria waar ik geweest was niet zijn best had gedaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij nemen zelden snacks tot nooit mee uit de supermarkt, want thuis geen frituurpan. Die rij lopen we dus eigenlijk standaard voorbij. Toch een keer rondneuzen daarquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou ja, tot nu toe zocht je blijkbaar in de zuivelkoeling...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wij hebben ook geen frituurpan maar het stikt van de ovenshizzlequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij nemen zelden snacks tot nooit mee uit de supermarkt, want thuis geen frituurpan. Die rij lopen we dus eigenlijk standaard voorbij. Toch een keer rondneuzen daar
Ovenfrites nemen we zo heel af en toe maar mee, maar dan pakken we meestal die zakken in het koelvak (van die verse zeg maar). Best een goed plan om me daar eens fatsoenlijk op te orienterenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen frituurpan maar het stikt van de ovenshizzle
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Want Belgisch?quote:
Van naam ja, maar ik zou niet weten wat er wel en niet in zit. Ik eet eigenlijk nooit burgers...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die eerste vooralquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:
Aardappelbolletjes en -kroketjes uit de oven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laatste tentamen gehaald, alleen nog eindgesprek over mijn goedgekeurde scriptie en dan afgestudeerd![]()
![]()
Die aardappelwafels (raampjes) bohhhhhhhh jizzzquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:55 schreef Zhano het volgende:
Aardappelbolletjes en -kroketjes uit de ovenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gefeliciteerd maar we hebben het over snackjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef WezepAFCA het volgende:
Laatste tentamen gehaald, alleen nog eindgesprek over mijn goedgekeurde scriptie en dan afgestudeerdRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverdomme lekker. Krokante burger, van die gefrituurde uitjes en sausquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Want Belgisch?
Van naam ja, maar ik zou niet weten wat er wel en niet in zit. Ik eet eigenlijk nooit burgers...![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef WezepAFCA het volgende:
Laatste tentamen gehaald, alleen nog eindgesprek over mijn goedgekeurde scriptie en dan afgestudeerd
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Netjes heur. Nu weer door over Pommes Noisettes graagquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef WezepAFCA het volgende:
Laatste tentamen gehaald, alleen nog eindgesprek over mijn goedgekeurde scriptie en dan afgestudeerd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het eerste plaatje dat ik tegenkom:quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Godverdomme lekker. Krokante burger, van die gefrituurde uitjes en saus
Ik denk dat ik deze even laat schieten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dat voor goor exemplaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het eerste plaatje dat ik tegenkom:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik deze even laat schieten.![]()
Lekker home madequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
Kan ook zijn dat de cafetaria waar ik geweest was niet zijn best had gedaan.![]()
Maak het zelf ook weleens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In Den Bosch hebben we Barnie's Kip Corner
What the fuckquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het eerste plaatje dat ik tegenkom:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik deze even laat schieten.![]()
De kipburger van de Smullers is trouwens echt gruwelijk
Nooit gehad.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef DuTank het volgende:
De kipburger van de Smullers is trouwens echt gruwelijk
Kennen jullie de Bicky Crisp chips van Lays?![]()
Begint wel het obesitas huukske te worden hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, nog niet gehadquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nooit gehad.
Kennen jullie de Bicky Crisp chips van Lays?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)meisje_onderuit.html
Wat een kankermongooltje zeg. Hier is zijn Facebook, dus voor de roffa boys onder ons: sla hem de tyfes in pls.
https://www.facebook.com/kuba.konickiHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Rotterdam hequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:05 schreef DuTank het volgende:
Wat een kankermongooltje zeg. Hier is zijn Facebook, dus voor de roffa boys onder ons: sla hem de tyfes in pls.
https://www.facebook.com/kuba.konicki![]()
Het enige goeie wat daar vandaan komt is de trein naar Eindhoven.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hadden ze nooit op moeten bouwen een grote parkeerplaats was beter geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het enige goeie wat daar vandaan komt is de trein naar Eindhoven.![]()
Je zult maar ouder zijn van zon jochie en je kind zo op internet zien
Dan weet je toch ook dat je gewoon niks goed hebt gedaan in de opvoeding?![]()
![]()
Meestal valt de appel ook niet ver van de boom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
Dan weet je toch ook dat je gewoon niks goed hebt gedaan in de opvoeding?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit zijn van die Polen joh. Ooit een netjes opgevoede Pool gezien?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
Dan weet je toch ook dat je gewoon niks goed hebt gedaan in de opvoeding?![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit zijn van die Polen joh. Ooit een netjes opgevoede Pool gezien?![]()
![]()
Ziet er iets beter uit, maar ik hou het op de Vuurvreterquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt er al meer op, zitten wel weinig uitjes op
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand zou dat gozertje echt de pleuris in moeten stampen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:05 schreef DuTank het volgende:
https://www.facebook.com/kuba.konicki
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat joch heeft wel echt zo'n oostblok koppie. En die naam zegt natuurlijk genoeg. Treurig dat je zoiets doet en dan ook nog stoer voelen en op internet zetten, wat een idioot.
Even het gesprek afleiden: is er al meer bekend over het TOTW? Spelers vanuit het WK of gewoon de competities die nu nog door gaan (volgens FUTHEAD)![]()
Als ik dit zie op straat dan heb ik dat kind in een rolstoel getrapt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:05 schreef DuTank het volgende:
Tot nu toe heb ik nog geen jonge Pool meegemaakt die fatsoenlijk doet.. 'Ken' er 3 in Heerenveen. 1 zit in de gevangenis nu, de andere 2 zitten aan de GHB en zijn ook crimineel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een onderbuikgevoelens hier zeg, lijkt Geenstijl wel
#noracist![]()
![]()
Nee zo sterk ben jij nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik dit zie op straat dan heb ik dat kind in een rolstoel getrapt.![]()
Dan moet het wel kloppenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik nog geen jonge Pool meegemaakt die fatsoenlijk doet.. 'Ken' er 3 in Heerenveen. 1 zit in de gevangenis nu, de andere 2 zitten aan de GHB en zijn ook crimineel.![]()
Ik hoop nu dat eerste want er is maar in heel weinig competities gespeeld deze week.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Dat joch heeft wel echt zo'n oostblok koppie. En die naam zegt natuurlijk genoeg. Treurig dat je zoiets doet en dan ook nog stoer voelen en op internet zetten, wat een idioot.
Even het gesprek afleiden: is er al meer bekend over het TOTW? Spelers vanuit het WK of gewoon de competities die nu nog door gaan (volgens FUTHEAD)![]()
![]()
In het PS4 topic.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Reputatie waar je u tegen zegt!
Ik ook, dan worden er waarschijnlijk wel weer een heleboel goldpacks geopend als er allemaal WK spelers in komen. Heb nu al mijn gouden spelers verkocht en heb 1.6m, als de markt straks eventueel wel crasht door een WK TOTW dan ga ik wel een nieuw team maken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop nu dat eerste want er is maar in heel weinig competities gespeeld deze week.![]()
Bleef echt bizar dat hij ooit naar Man U kon.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Had het niveau toch ook net niet he
Ik las trouwens dit:
"De bondscoach heeft mij bij Oranje nooit de kans gegeven, terwijl ik bij United liefst veertien keer tot 'Man of the Match' ben uitgeroepen", zegt Büttner tegenover De Telegraaf. "Maar Van Gaal ziet het kennelijk niet in mij zitten, dus wat dat betreft ga ik precies op het juiste moment weg."
http://www.voetbalprimeur(...)-juiste-moment-.html
Bedoelt hij niet 14 keer meegedaan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die link met Diamequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat viel mij ook al op. 14/34 appearances MOTM. Wat een god.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bleef echt bizar dat hij ooit naar Man U kon.
Ik las trouwens dit:
"De bondscoach heeft mij bij Oranje nooit de kans gegeven, terwijl ik bij United liefst veertien keer tot 'Man of the Match' ben uitgeroepen", zegt Büttner tegenover De Telegraaf. "Maar Van Gaal ziet het kennelijk niet in mij zitten, dus wat dat betreft ga ik precies op het juiste moment weg."
http://www.voetbalprimeur(...)-juiste-moment-.html
Bedoelt hij niet 14 keer meegedaan?![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:05 schreef DuTank het volgende:
![]()
![]()
Kanker ventje.
Mag hopen dat ik hem een keer op de breebrug zie lopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Schuif je dan een pikanto in zijn aars?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kanker ventje.
Mag hopen dat ik hem een keer op de breebrug zie lopen.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)_sloopt_meisjee.html
Gvd, zulke mensen moet je echt een hele dag met een natte knuppel kapot slaan.![]()
![]()
Een kipknoepertquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schuif je dan een pikanto in zijn aars?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nice, alleen maar beter ditquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoop wel dat ze de iMotM's niet nog een keer meenemen. Vandaag dan het eerste team neem ik aan??quote:![]()
Het is inderdaad vandaag woensdag de 18equote:Op woensdag 18 juni 2014 13:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze de iMotM's niet nog een keer meenemen. Vandaag dan het eerste team neem ik aan??![]()
![]()
Ja, staat er ook bij toch. Op de 18e. Zullen ook MOTM's inzitten lijkt me. Vind het wel prima.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze de iMotM's niet nog een keer meenemen. Vandaag dan het eerste team neem ik aan??Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom gaat mijn dochter dus gewoon op een vechtsport als ze 3/4 is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mensen hebben zijn adres al op Facebook gepost.
Nergens voor nodig. Gewoon een blaffer in dr tas douwen. Vechtsport is hartstikke leuk maar als het er meer als 2 zijn ben je toch kansloosquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Daarom gaat mijn dochter dus gewoon op een vechtsport als ze 3/4 is.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Het is inderdaad vandaag woensdag de 18eHele plaatje niet meer gelezenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, staat er ook bij toch. Op de 18e. Zullen ook MOTM's inzitten lijkt me. Vind het wel prima.![]()
![]()
En zijn moeder is ook al gevondenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef Ozz-03 het volgende:
Mensen hebben zijn adres al op Facebook gepost.
https://www.facebook.com/anna.konicka.56Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
makkelijk te kopen voor 60 euro bij Rotterdam CSquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Gewoon een blaffer in dr tas douwen. Vechtsport is hartstikke leuk maar als het er meer als 2 zijn ben je toch kansloos
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En zijn moeder is ook al gevonden
https://www.facebook.com/anna.konicka.56![]()
Oh, oh als dat maar goed gaat. Even popcorn pakken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon zo pop pop in die hoofdquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
makkelijk te kopen voor 60 euro bij Rotterdam CS![]()
Lolquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En zijn moeder is ook al gevonden
https://www.facebook.com/anna.konicka.56Het filmpje zal ongetwijfeld doorgestuurd worden naar zijn ma.
![]()
https://www.facebook.com/(...)36?ref_type=bookmark![]()
https://twitter.com/IamChiwawa/statuses/479220727032586240
godverdomme
Haha prachtig, tien minuten geleden was zijn profielfoto nog 60 keer gedeeld met allemaal haatteksten en nu is het al meer dan 300 keer![]()
![]()
kankerop123quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)36?ref_type=bookmark![]()
https://twitter.com/IamChiwawa/statuses/479220727032586240
godverdomme![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |