In dit geval zal het om een 2e hands exemplaar gaan in een prijsklasse waarbij aansturing via Wifi hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:54 schreef whY... het volgende:
Veel versterkers kan je ook aansturen via Wifi op je mobiel.
Wat heb je precies genomen dan? Als je dat vertelt kunnen anderen op deze manier misschien wat aan jouw topic hebben...quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:09 schreef MrKikker het volgende:
Budget van <¤100, heb al het een en ander gevonden.
Denk dat ik er wel uitkom, thanks iig!
Zit geen afstandsbediening op anders had ik dit hele topic nooit gestart.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:33 schreef trabant het volgende:
En als je die ouwe betrouwbare buizenversterker nou eens houdt en op de bron het volume aanpast?
Ondanks dat die Technics nog prima werkt, is hij wel langzaamaan de geest aan het geven. Display flikkert en als je hem uit/aan zet doet het een goeie 10min. voordat er geluid uit komt (geluid gaat 'zingen' en word dan pas stabiel).quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:31 schreef Mano_ het volgende:
Was wel een leuk projectje geweest om een afstandsbediening te maken voor die Technics
Stelt niet zo veel voor volgens mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |