Ik zou gewoon mijn piempie in haar vagijn stoppen maar ieder z'n dingquote:Op woensdag 18 juni 2014 01:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou met die Olga de balalaika spelen.
Hmm nee.. moest wel de auto pakken om niet te laat op werk te komen maar ik ben vrij frisquote:
Nee, daar ga ik zo'n wedstrijd niet voor verspillen, gewoon met een paar vrienden bieren en JUICHEN.quote:
Terecht!! Neem ook een toeter mee en als je dan klaar bent keihard toeteren en wegrennenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga straks in oranje shirt tentamen maken
Als je toch gaat Fok!-en op je werk, wat boeit het dan als je iets later bentquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nee.. moest wel de auto pakken om niet te laat op werk te komen maar ik ben vrij frisWat jij?
Zo'n oude surveillante op d'r hoofd slaan met een vuvuzela.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Terecht!! Neem ook een toeter mee en als je dan klaar bent keihard toeteren en wegrennen
Kakelvers.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm nee.. moest wel de auto pakken om niet te laat op werk te komen maar ik ben vrij frisWat jij?
Oh. Is dit de echte Tardis trouwens?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik zo'n wedstrijd niet voor verspillen, gewoon met een paar vrienden bieren en JUICHEN.
Yup. Kloontje is geblokt, aanschouw: TARDlS.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kakelvers.
[..]
Oh. Is dit de echte Tardis trouwens?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n oude surveillante op d'r hoofd slaan met een vuvuzela.
Ik ben goed in het combineren van mijn werkzaamheden. Maar over het algemeen heb je gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als je toch gaat Fok!-en op je werk, wat boeit het dan als je iets later bent
Oké dus kan gewoon weer openhartig zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yup. Kloontje is geblokt, aanschouw: TARDlS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |