Misschien komt het door alle klappers in je wasted filmpjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee nog niet op. Maar ik wilde klappers maken.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien komt het door alle klappers in je wasted filmpjes.
In dat geval, "Jullie zijn vervelend, we zetten even de roltrap wat harder."quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet soms zo hard lachen als iemand zich pijn doet. Dat is heel erg slecht.
Ook bij brandwonden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet soms zo hard lachen als iemand zich pijn doet. Dat is heel erg slecht.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In dat geval, "Jullie zijn vervelend, we zetten even de roltrap wat harder."
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja mooi!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee.quote:
er stonden ook wel heel veel mensen op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
Alhoewel ik betwijfel of het met opzet was, omdat er maar eentje heel hard gaat. Ik denk zelf dat de roltrap gewoon brak
Tja doe dan 2 singles op winst en gelijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:26 schreef Gert het volgende:
Australië - Nederland 1X = 4.70
Weggegooid geld? Of een paar euro zetten? Heb je nog een troosprijs, in het geval dat..
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:36 schreef Persefoneia het volgende:
Toedels allemaal, ik wil morgen fris en fruitig voor de buis zitten.
hmm.. de gemiddelde opbrengst per mogelijke uitslag is dan lager, terwijl de kans op de grootste opbrengst (winst australië) uiteraard het kleinst is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja doe dan 2 singles op winst en gelijk?
lol ik heb wat mazzel gehad met lage bedragen op hoge quoteringen. Dus hoef niet zo op safe te spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
hmm.. de gemiddelde opbrengst per mogelijke uitslag is dan lager, terwijl de kans op de grootste opbrengst (winst australië) uiteraard het kleinst is.
ga jij nog iets inzetten voor rusland - zk? of ga je het kjken en dan evt inzetten?
ik denk aan een klein bedragje op X2
Haha, ja kruideniertje hè, maar zo sprokkel ik per jaar ongeveer een honderdje bij elkaar.
Wat mazzel noemt hij dat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb wat mazzel gehad met lage bedragen op hoge quoteringen. Dus hoef niet zo op safe te spelenVolgens mij is Korea niet veel hoor, en Rusland wel aardig.. ik doe misschien een wincast maar eens
En dat terwijl je vuilnismannen staken, je hebt wel lef!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:47 schreef isax het volgende:
12 uur is een goed moment om je glas weg te gooie
Hier van de week 1 om half 6 in de ochtendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:47 schreef isax het volgende:
12 uur is een goed moment om je glas weg te gooie
haha ja lèkker is dat hè, als je zo'n klapper maakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik heb wat mazzel gehad met lage bedragen op hoge quoteringen. Dus hoef niet zo op safe te spelenVolgens mij is Korea niet veel hoor, en Rusland wel aardig.. ik doe misschien een wincast maar eens
nee doen mensen hier in de buurtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat terwijl je vuilnismannen staken, je hebt wel lef!
hier doet iedereen het waarneer die wil.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier van de week 1 om half 6 in de ochtend
Ik las het al. Handig toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
hier doet iedereen het waarneer die wil.
ik word wel eens om 3 uur wakker
Hmm ja veel op een zekerheidje zetten vind ik ook al moeilijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
haha ja lèkker is dat hè, als je zo'n klapper maakt.
heb het ook wel eens gehad, alleen niet zo gèk lang op geteerd omdat ik toch wat roekelozer werd.
raam openen en keihard schreeuwen dat het een tering proleet is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
hier doet iedereen het waarneer die wil.
ik word wel eens om 3 uur wakker
[uto sc modus] Zonder Kleren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |