kijk eens boven je, fok.nlquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik ook ik lig nog zuidelijker.
[..]
fokkingDat is pas echt puur Nederlands netjes ik ben onder de indruk, waar heb je dat idiote woord opgesnorkeld? Ordnung moet met een hoofdletter overigens, je Duits is dus zwak.
wie zegt dat je dat niet mag?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij hebt het over streektaal, maar dat spreken we in Brabant niet. Dus dan kan je Brabant ook nergens op aanspreken, aangezien wij dat ook niet mogen in Utrecht.
een half topic laterquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:44 schreef Spongeboss het volgende:
Overigens zal ik nu mijn magische kaart spelen:
[ afbeelding ]
Neuh, heb geen last van Utrechters.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie zegt dat je dat niet mag?
van mij mag, ga je gang zelfs
Ik had moeite met inschatten of je serieus of dom was.quote:
utreg me stasie da gebuert van alle handquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, heb geen last van Utrechters.
Ik kom alleen op de uni, dus ik kom niet zoveel ras Utrechters tegen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
utreg me stasie da gebuert van alle hand
dan heb je nog steeds moeite met inschattenquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik had moeite met inschatten of je serieus of dom was.
nee, heb je geen colleges in de binnenstad af en toe?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kom alleen op de uni, dus ik kom niet zoveel ras Utrechters tegen.
Alleen Uithof, ik studeer aan de FSW.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, heb je geen colleges in de binnenstad af en toe?
aah ok duidelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alleen Uithof, ik studeer aan de FSW.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |