ja da isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef ebke het volgende:
Dat is Brabants, en nee dat is niet een pot nat.
Lijkt totaal niet op elkaar.
Ja en hoe intelligent denk je dat de gemiddelde Randstedeling klinktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef PeZu het volgende:
Wel beide net zo lelijk, leer gewoon praten joh, je hoeft niet als een achtergestelde te klinken
als ze gewoon de letters gewoon allemaal uitspreken en niet dingen gaan vervormen klinkt het al 10x slimmer dan niej of da is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Robophatt het volgende:
Dat zijn Brabanders verrekte kk autist
[..]
Ja en hoe intelligent denk je dat de gemiddelde Randstedeling klinkt![]()
![]()
Geldt voor vrijwel ieder accent though.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze gewoon de letters gewoon allemaal uitspreken en niet dingen gaan vervormen klinkt het al 10x slimmer dan niej of da is.
ja maar daar ging het nu niet om'quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geldt voor vrijwel ieder accent though.
Verder een vrij zinloos topic? Wat is het nut hiervan
In Limburg worden geen letters overgeslagen, eerder - met name in het zuiden - klinkers toegevoegd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ze gewoon de letters gewoon allemaal uitspreken en niet dingen gaan vervormen klinkt het al 10x slimmer dan niej of da is.
ok man, net zo achterlijk, niet is niet en niej of nietuquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In Limburg worden geen letters overgeslagen, eerder - met name in het zuiden - klinkers toegevoegd.
Flikker toch opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok man, net zo achterlijk, niet is niet en niej of nietu
Jezelf moedwillig een spraakgebrek aanleren
doe niet zo aaangebrand joh, is nog zo'n teken van niet al te veel intelligentiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Flikker toch opJe accent leer je gewoon aan vanaf het moment dat je leert spreken.
Elk accent klinkt achterlijk en overal valt wel iets van te zeggen.
Maar goed, jij zult wel accentloos spreken natuurlijk
Zei een vriendin van me uit Rotterdam ook altijd. Ja daaaagZij wel.
Mijn god, als ik nu nog iets zeg word ik zeker naar de keuken gestuurd?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe niet zo aaangebrand joh, is nog zo'n teken van niet al te veel intelligentie
wat is dat nu weer voor vreemde aanname?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn god, als ik nu nog iets zeg word ik zeker naar de keuken gestuurd?
Mwoah zou redelijk in het verlengde van je andere reacties liggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor vreemde aanname?
ik heb het nog even teruggelezen maar je raakt noch kant, noch wal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah zou redelijk in het verlengde van je andere reacties liggen.
Moedwilligquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok man, net zo achterlijk, niet is niet en niej of nietu
Jezelf moedwillig een spraakgebrek aanleren
zag je dequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Moedwillig
Vroeg jij op je vierde of je lerares zich aan standaardnederlands wilde houden? Zeg maar die taal die in Haarlem wordt gesproken?
Lekker KLB-achtig kort door de bocht dit weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |