En nogal eenvoudig als die Algerijn gewoon rood had gekregen voor die elleboogstoot.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Spel blijven spelen was nogal lastig geweest als Vertonghen gewoon rood had gekregen. Tot twee keer toe.
Maar dat was toch niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Spel blijven spelen was nogal lastig geweest als Vertonghen gewoon rood had gekregen. Tot twee keer toe.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Als je die pingel geeft is het ook rood. Ik vind dat ook altijd overdreven maar zo is de regel wel. Daarna had hij er overigens nog een keer (met een tweede geel) vanaf gestuurd moeten worden.
zeveraar, Vertonghen had geen open kans belemmerd de Speler stond niet vlak voor de goal. Het had zuiver rood geweest als de tegenstander vlak op het penaltypunt stondquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
Als je die pingel geeft is het ook rood. Ik vind dat ook altijd overdreven maar zo is de regel wel. Daarna had hij er overigens nog een keer (met een tweede geel) vanaf gestuurd moeten worden.
Kijk het nog maar eens terug dan. Ontnemen directe scoringskans. Ik ben er ook nooit zo voor om daar altijd rood voor te geven maar helaas is de regel wel zo. Zelfs bij Sporza beaamden ze in de rust dat ze daar toch wel erg veel mazzel hadden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
zeveraar, Vertonghen had geen open kans belemmerd de Speler stond niet vlak voor de goal
Had hij enkele meters dichter bij de goal gestaan was het rood en erafquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk het nog maar eens terug dan. Ontnemen directe scoringskans. Ik ben er ook nooit zo voor om daar altijd rood voor te geven maar helaas is de regel wel zo. Zelfs bij Sporza beaamden ze in de rust dat ze daar toch wel erg veel mazzel hadden.
Neuh. Ik wou gewoon een mooie pot voetbal zien. Helaas was het van beide kanten niet om aan te gluren. Belgen met nagenoeg geen creativiteit en die Algerijnen kwamen niet om te voetballen, helaas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:35 schreef Halcon het volgende:
Caland... jij stond al te juichen in je kamertje hè ?
Oke manquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had hij enkele meters dichter bij de goal gestaan was het rood en eraf
Dan had je deze pot niet moeten kijken. Was al duidelijk dat het een zaadpot zou worden. Algerije had het hele Arriva-park in de 16 staan en Belgie blijft gewoon rustig wachten momenten. Dat is het beste tegen dit soort ploegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Ik wou gewoon een mooie pot voetbal zien. Helaas was het van beide kanten niet om aan te gluren. Belgen met nagenoeg geen creativiteit en die Algerijnen kwamen niet om te voetballen, helaas.
quote:
Juist.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als het in dat leeg rood cirkeltje was, dan was het penalty
Dat zal, dat heb je vanaf het middenveld ook vaak genoeg. Geel was terecht, net zoals de pingel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Caland het volgende:
Hij had in die hoek juist wel een vrije schietkans op doel. Niet dat hij die had gemaakt, maar zo slim is Vertoghen niet. Maargoed, welles/nietes. Bij sporza beaamden ze dit ook al, capuchon_jongen blijkbaar niet. Ik weet wel aan welke mening ik meer waarde hecht.
Wellicht is hij daar ergens anaal vernederd geweest, zou veel verklaren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:06 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Ooit al eens naar een festival in België geweest? Rock Werchter bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |