Tijdje geleden ook gedaan. Toen heeft het leger ze gedood en de dammen geopend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef poemojn het volgende:
[..]
niet alleen daar
http://www.newscientist.c(...)rs.html#.U6B9shIaySO
Ze controleren dammen in de Eufraat en de Tigris. Ofwel niet alleen het water voor Bagdad maar voor het hele Shia-deel van Irak.
Met de haat tussen verschillende bevolkingsgroepen vind ik het niet zo raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Eagle_99 het volgende:
De Koerden vragen sjiieten en Turkmenen ook hun wapens in te leveren als ze hulp willen.
Ershad Salihi was er behoorlijk boos over.
Dat lijkt me best goed van de Koerden, als zij bescherming willen lever je wapens en je voertuigen maar inquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Eagle_99 het volgende:
De Koerden vragen sjiieten en Turkmenen ook hun wapens in te leveren als ze hulp willen.
Ershad Salihi was er behoorlijk boos over.
En wie gaat ze tegen Koerden beschermen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best goed van de Koerden, als zij bescherming willen lever je wapens en je voertuigen maar in
Ze vragen de Koerden nota bene zelf om hulpquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
En wie gaat ze tegen Koerden beschermen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met de Koerden want?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Bilge het volgende:
De Bosniërs van Srebrenica moesten hun wapens ook inleveren, omdat de Nederlanders hen wel zouden beschermen.
Je laten beschermen door Nederlandersquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Bilge het volgende:
De Bosniërs van Srebrenica moesten hun wapens ook inleveren, omdat de Nederlanders hen wel zouden beschermen.
Ja leuk, laten we het even bij Irak houden hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Bilge het volgende:
Ja maar dat kun je niet vergelijken met de huidige situatie in Irak.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Bilge het volgende:
Turken zullen niet komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
@RudawEnglish: Breaking: Iraqi Turkoman Front calls on #Turkey to send troops to #Kirkuk.
Goed voor ons Koerden of is het slecht, omdat Turken het dan inlijven?
Iraqi Turkmen Front.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
@RudawEnglish: Breaking: Iraqi Turkoman Front calls on #Turkey to send troops to #Kirkuk.
Goed voor ons Koerden of is het slecht, omdat Turken het dan inlijven?
Wtf moet je zonder wapens in Tal Afar? Of wilt de peshmerga ook Tal Afar inlijven?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:08 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat?Waarom vragen ze dan hulp aan de Koerden
Huh wat? Waar heb je het over? Het gaat over de mensen die naar Koerdistan komen en daar bescherming willen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:13 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wtf moet je zonder wapens in Tal Afar? Of wilt de peshmerga ook Tal Afar inlijven?
Salihi heeft de Turkmenen opgeroepen hun wapens op te pakken. In Tal Afar zijn ze al bewapend maar niet in Kirkuk.
Het lijkt me logisch dat je de mogelijkheid wilt om jezelf te verdedigen en je lot niet aan anderen over te laten.
Ook Turkmenen in Kirkuk is gevraagd hun wapens in te leveren, en die zijn niet gevlucht naar Koerdistan, Koerdistan is naar hun gekomenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huh wat? Waar heb je het over? Het gaat over de mensen die naar Koerdistan komen en daar bescherming willen.
Heb ik ook gezegd een topic terug. Ik plaats het daarom expres met bron erbij zodat mensen mij duidelijkheid kunnen geven. Er is bijna geen betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:17 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Rudaw is al meerdere malen onbetrouwbaar gebleken, vooral blijven aanhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |