Dat is echt een koopje manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
400 dollar voor de limited edition LP
Dat weet ik. Maar toch, die prijs voor een paar plakken vinylquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is echt een koopje man310 euro met een oplage van 200 stuks, die gaat sowieso over de 1000 euro heen op eBay etc.
Dat klinkt op vinyl toch veel beter dan digitaal joh!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik snap soms niet helemaal waarom het perse op LP moet. Het gaat uiteindelijk om de muziek...
Wacht maar, straks staat er alleen maar slappe r&b op dit nieuwe albumquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef friekin_ het volgende:
Nog steeds geen spijt van de tatoeage
Er staan wat rare dingen in het artikel:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.djbroadcast.nl(...)e_is_Aphex_Twin.html
Ik neem aan dat ze daar over de BPM-aantekeningen schrijven?quote:Het artwork voor Syro is simpelweg de complete tracklist, gevolgd door een overzicht van de kosten die zijn gemaakt voor het produceren van het album.
de BPM's staan achter de titels, maar daaronder is een lijst met kosten te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:22 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er staan wat rare dingen in het artikel:
[..]
Ik neem aan dat ze daar over de BPM-aantekeningen schrijven?
Beetje Keith Sweat is niets mis meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wacht maar, straks staat er alleen maar slappe r&b op dit nieuwe album
Hehe ik moest hem even weer opzoeken, maar die kan ik me achteraf nog wel van vroegah herinneren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Beetje Keith Sweat is niets mis mee![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mwoh, voorbijgestreefd zou ik niet zeggen; langszij komen eerderquote:Inmiddels is James al lang voorbijgestreefd door een jongere generatie van lefgozers als Objekt, Actress en Burial.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Mwoh, voorbijgestreefd zou ik niet zeggen; langszij komen eerder
Uiteraardquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hehe ik moest hem even weer opzoeken, maar die kan ik me achteraf nog wel van vroegah herinneren.
Burial is idd fantastisch, maar bij die andere twee hoor ik echt niet in wat daar nou zo geweldig aan zou moeten zijn eigenlijk..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Mwoh, voorbijgestreefd zou ik niet zeggen; langszij komen eerder
Eens, Burial steekt erboven uit, maar Actress heeft ook zeker wel dikke producties gemaakt. Objekt ken ik matigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Burial is idd fantastisch, maar bij die andere twee hoor ik echt niet in wat daar nou zo geweldig aan zou moeten zijn eigenlijk..
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De ANWB Passet? Zal wel. Ik weet dat ie fan is van electronische muziek en voor Oor wel eens rescensies schrijft, maar wist niet dat ie daarvoor ook al in het circuit actief was.quote:Voorjaar 1993. DJBroadcast-redacteur René Passet interviewde voor Bassic Groove, het eerste Nederlandse housemagazine en min of meer de voorloper van DJB, de toen nog jonge Engelsman.
Ja, Passetti. Topkerel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
De ANWB Passet? Zal wel. Ik weet dat ie fan is van electronische muziek en voor Oor wel eens rescensies schrijft, maar wist niet dat ie daarvoor ook al in het circuit actief was.
Ye, die guy heeft er wel verstand van.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:56 schreef Weakling het volgende:
[..]
[..]
De ANWB Passet? Zal wel. Ik weet dat ie fan is van electronische muziek en voor Oor wel eens rescensies schrijft, maar wist niet dat ie daarvoor ook al in het circuit actief was.
Ken 'm verder niet of zo, maar ...quote:
... het zijn altijd wel zijn reviews waar ik het eerste naar op zoek ga als ik een Oor in handen heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:16 schreef JetLife het volgende:
Ye, die guy heeft er wel verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |