Dat kaartje staat het nummer op van de lp's die jij hebt. Althans volgens die maat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:58 schreef Disorder het volgende:
Ik kan maar niet beslissen waar ik die coole aphex sticker ga plakken
Heb je trouwens wat aan dat kaartje dat er bijkomt als je 'm bij Bleep hebt besteld?
Wanneer is die limited edition loting eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:00 schreef Weakling het volgende:
Pre-orderen, ik blijf het maar vaag vinden. Heb het nu wel gedaan (FLAC) vanwege de limited edition loting, maar de CD heb ik zojuist al bij de platenzaak opgepikt (ja, ik weet het, nu heb ik 'm twee keer, meh). Niks duurder en sneller in huis dan de digitale download of zelfs de fysieke pre-order.
Tussen de 23ste en 25ste worden de 200 gelukhebbenden gecontacteerd. Mochten er een aantal zijn die 'm alsnog niet willen kopen of niet gekocht hebben voor 2 oktober, dan worden daarvoor opnieuw loten getrokken etc. net zolang totdat ze allemaal verkocht zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wanneer is die limited edition loting eigenlijk?
Waar zat die sticker bij? Vinyl? Wil er al heel lang een voor mijn laptop.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:58 schreef Disorder het volgende:
Ik kan maar niet beslissen waar ik die coole aphex sticker ga plakken
Heb je trouwens wat aan dat kaartje dat er bijkomt als je 'm bij Bleep hebt besteld?
Heb zo'n kaartje en de sticker bij de cd-release gekregen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:03 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Waar zat die sticker bij? Vinyl? Wil er al heel lang een voor mijn laptop.
Wil hem zelf eventueel wel overkopen als die niet standaard bij de plaat zit.![]()
Kreeg 'm ook bij de cd.quote:Op zondag 21 september 2014 19:03 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Waar zat die sticker bij? Vinyl? Wil er al heel lang een voor mijn laptop.
Wil hem zelf eventueel wel overkopen als die niet standaard bij de plaat zit.![]()
Dat soort ongein wordt altijd met Japanse releases uitgehaald om te voorkomen dat ze daar massaal de EU/US CD importeren die goedkoper is. Aardige track.quote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef Disorder het volgende:
Deze is in ieder geval wel echt:
Vraag me af waarom dit alleen op de Japanse SYRO staat als bonustrack. Dit is prachtig.
Redelijke track maar niet speciaal.quote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef Disorder het volgende:
Deze is in ieder geval wel echt:
Vraag me af waarom dit alleen op de Japanse SYRO staat als bonustrack. Dit is prachtig.
is legit. Was erbij.quote:Op zondag 21 september 2014 18:48 schreef Disorder het volgende:
Wat de shit is dit?
Klinkt legit. En als het fake is, klinkt het nog best aardig.
Tis volgens mij niet de track die het claimt te zijn, want die klinkt toch wel behoorlijk anders, hoewel er weer wel een aantal elementen in terug komen die wel kloppen. Brakke opname lijkt me ook niet echt de reden. Ik blijf 'm vreemd vinden.quote:
In tegenstelling tot mijn verwachtingen vond ik 'm ook meteen erg fijn. Vaste prik dat ik 'm na mijn werk thuis op zet. Favoriet stuk is wel de eerste paar minuten van XMAS_EV10dinges met dat piano stukje er in. Als geheel sowieso beste nummer van de plaat voor mij, maar die eerste paar minutenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:43 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind 'm wel te gek eigenlijk![]()
Heeft wat weg van The Tuss, maar dan met iets meer Aphex Twin stempel er op, een logische vervolgstap
Eigen productie? Ziet er wel tof uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |