SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Zwitsers en Amerikanen verneuken gewoon in de laatste minuten veel punten voor mij
Tospcoorders tellen wel zwaar mee ja.
Ik had ze beide op 1-1![]()
![]()
en de Braziliaantjes dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vandaag maar denk niet dat het voor veel mensen anders is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hier belgen 2-0 russen 1-0 Brazilianen 1-0Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lekker voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat een kut date dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naar de homo ontmoetingsplek gaan een date noemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.![]()
![]()
ga er vanuit dat ze lekker is, waarom zou je er anders mee op date gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij zijn date al gezien dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voetbal > Sletjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoezo? Uit eten bij het wegrestaurant naast die parkeerplaats is echt wle een date hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar de homo ontmoetingsplek gaan een date noemen![]()
Highclass ik merk het al.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo? Uit eten bij het wegrestaurant naast die parkeerplaats is echt wle een date hoor.![]()
Dat zijn sowieso al uitslagen die niet erg vaak voorkomen.. Meestal is het na 4-0 wel over met de pret en wordt er minder gas gegeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme zie net dat ik argentinie-iran op 6-0 heb gezet
Heel wat minder vertrouwen in nu.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
sletten moet je belonen als slettenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik dacht yoloquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso al uitslagen die niet erg vaak voorkomen.. Meestal is het na 4-0 wel over met de pret en wordt er minder gas gegeven.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker naar Kentucky daar heb ik het lekkerste eten ooit gehad
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ram zo die kippebout in haar kut jonguh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker naar Kentucky daar heb ik het lekkerste eten ooit gehad![]()
Hahaha, ben je voor Ajax dat je zo'n grote neus heb?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
FUCK HER RIGHT IN THE PUSSYquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ram zo die kippebout in haar kut jonguh.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ack_van_gelder_.html
Hehee
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oetbal_meemaakt.html
Dit is mooi
Hardop lachen om deze reactie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die TT nu pas
Tim is hier de gokguru, behalve als hij tips geeft.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha, ben je voor Ajax dat je zo'n grote neus heb?Er bestaan serieus ook Joodse NAC-supporters. Ze zijn op een hand te tellen, maar ze bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet zeggen dat ik VI Oranje dit jaar echt beduidend minder leuk vind. Kan ook aan mij liggen (van smaak veranderd ofzo), maar waar ik voorheen alles speciaal terugkeek, betrap ik me er nu op dat ik soms liever naar de NOS blijf zitten kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef wieisboos het volgende:
Tering RTL dat alleen halve afleveringen VI online zetten zodat ze hogere kijkcijfers krijgenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen met Sierd de Vos is leuk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moet zeggen dat ik VI Oranje dit jaar echt beduidend minder leuk vind. Kan ook aan mij liggen (van smaak veranderd ofzo), maar waar ik voorheen alles speciaal terugkeek, betrap ik me er nu op dat ik soms liever naar de NOS blijf zitten kijken.![]()
Komt ook door Johan die zo negatief is. Daar kijkt niemand voor zijn plezier naar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik VI Oranje dit jaar echt beduidend minder leuk vind. Kan ook aan mij liggen (van smaak veranderd ofzo), maar waar ik voorheen alles speciaal terugkeek, betrap ik me er nu op dat ik soms liever naar de NOS blijf zitten kijken.![]()
Exact. Dat is het enige fragment dat ik dan nog wel eens speciaal terug wil kijken. Verder ben ik wel een beetje klaar met de Gordons, Jolings en Bauers in een voetbalprogrammaquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zouden we het straks niet hebben wanneer Tour du Jour begint (want daar zit Johan zelden). Laten we dan maar eens de proef op de soms nemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook door Johan die zo negatief is. Daar kijkt niemand voor zijn plezier naar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook door Johan die zo negatief is. Daar kijkt niemand voor zijn plezier naar.
Enge zuurpruim dat het is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind die stukjes met vd Gijp op dat terras ook niet meer zo vermakelijk. Voor zover ik me kon herinneren waren ze dat in het verleden echt wel.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopelijk zit die Belg van vorig jaar er weerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zouden we het straks niet hebben wanneer Tour du Jour begint (want daar zit Johan zelden). Laten we dan maar eens de proef op de soms nemen![]()
![]()
Er zit een lelijk meisje tegenover me in de trein, wat moet ik doen?
Gr gr
Vanavond bij België booking points over 40
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Planckaert? Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hopelijk zit die Belg van vorig jaar er weer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niks?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
Gr gr![]()
Kleine ergernis bij VI Oranje is dat de wedstrijden die om 00:00 beginnen vaak al begonnen zijn voordat VI Oranje is afgelopen. Zo mis je altijd de volksliederen / opstellingen / aftrap.
Ja, opstellingen kun je opzoeken en volkslied is niet zo heel erg belangrijk, maar toch. Die wedstrijden om 21:00 zijn ze al een half uur van tevoren klaar.![]()
Telefoonnummer van Ds2 gevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
Gr gr
grgr![]()
Bedankt, dan stop ik m'n snikkel weer terug in de broekquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat hadden ze inderdaad beter kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Kleine ergernis bij VI Oranje is dat de wedstrijden die om 00:00 beginnen vaak al begonnen zijn voordat VI Oranje is afgelopen. Zo mis je altijd de volksliederen / opstellingen / aftrap.
Ja, opstellingen kun je opzoeken en volkslied is niet zo heel erg belangrijk, maar toch. Die wedstrijden om 21:00 zijn ze al een half uur van tevoren klaar.![]()
Irritant inderdaad. Ze kunnen inderdaad op z'n minst even de opstellingen laten zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Ja, opstellingen kun je opzoeken en volkslied is niet zo heel erg belangrijk, maar toch. Die wedstrijden om 21:00 zijn ze al een half uur van tevoren klaar.
En voor de volksliederen moet je dan maar gewoon eerder naar de NOS zappen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, maar dan mis de briljante liedjes van Gordon of de tongzoenen van Carlo Boshardtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Irritant inderdaad. Ze kunnen inderdaad op z'n minst even de opstellingen laten zien.
En voor de volksliederen moet je dan maar gewoon eerder naar de NOS zappen
/nohomo![]()
Zijn er mensen die dat kijken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zouden we het straks niet hebben wanneer Tour du Jour begint (want daar zit Johan zelden). Laten we dan maar eens de proef op de soms nemen![]()
waarom bij belgie de over ? zie je het zo'n schoppartij worden dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
Gr gr
ken de reputatie van de algarijnen niet maar belgie zal weinig kaarten pakken.
[ Bericht 0% gewijzigd door FCsuarez op 17-06-2014 14:01:02 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat de backs wel een kaartje pakken tegen die vlugge jongens als Hazard/Mertens, er wss een stofzuiger op het middenveld speelt en dit in combinatie met een scheids die veel en gauw kaarten trekt, komen er vast wel een aantal kaartjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom bij belgie de over ? zie je het zo'n schoppartij worden dan.
ken de reputatie van de algarijnen niet maar belgie zal weinig kaarten pakken.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
die scheids die veel kaarten geeft is die van NL he niet die bij de belgquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik denk dat de backs wel een kaartje pakken tegen die vlugge jongens als Hazard/Mertens, er wss een stofzuiger op het middenveld speelt en dit in combinatie met een scheids die veel en gauw kaarten trekt, komen er vast wel een aantal kaartjes
p.s ik ook hoor litmanenTour
#FreeTrapz![]()
Betjes vandaag:
Neymar to score and win the game @ 1.96
Belgium - Algeria 0-1 handicap @ 1.98
Iemand nog een leuke voor Rus -Zko?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Het was geen grap. Misschien valt blanchito alleen maar op donkere vrouwen en was deze misschien niet zo lelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voel als je zo'n soort grap maakt (en dat gebeurt vaak)![]()
Ik vond Tour du Jour vorig jaar een heel stuk leuker dan die jaren daarvoor, keek er liever naar dan naar de Mart Smeets show.![]()
quotering neymar niet een beetje laagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Betjes vandaag:
Neymar to score and win the game @ 1.96
Belgium - Algeria 0-1 handicap @ 1.98
Iemand nog een leuke voor Rus -Zko?![]()
mexico speelde best aardigPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij zit DS2 gewoon te cyberpesten, ik heb het wel door.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het was geen grap. Misschien valt blanchito alleen maar op donkere vrouwen en was deze misschien niet zo lelijk.![]()
Sommige etappes van de Tour zijn best leuk maar de helft is geen reet aan. Snap niet dat mensen dat religieus volgenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die scheids die veel kaarten geeft is die van NL he niet die bij de belg
![]()
Ik dacht dat ik laatst hoorde dat hij België zou fluiten. Via google staat er ook dat hij gretig is met kaarten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die scheids die veel kaarten geeft is die van NL he niet die bij de belg
We zullen het wel zien
religieus helemaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige etappes van de Tour zijn best leuk maar de helft is geen reet aan. Snap niet dat mensen dat religieus volgenTour is mooi en nee de vlakke etappes zal ik geen vrije dag voor nemen idd.
#FreeTrapz![]()
ja je had gelijk dacht dat hij NL floot maar is vnvnd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst hoorde dat hij België zou fluiten. Via google staat er ook dat hij gretig is met kaarten.
We zullen het wel zienPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zet dan vaak de tv buiten, ga zelf in de zon liggen en val binnen 30 minuten in slaap. Het is zo heerlijk om zelf niks te doen en die andere te zien zwoegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige etappes van de Tour zijn best leuk maar de helft is geen reet aan. Snap niet dat mensen dat religieus volgen![]()
De enige sport die jij doet is ritter sport.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zet dan vaak de tv buiten, ga zelf in de zon liggen en val binnen 30 minuten in slaap. Het is zo heerlijk om zelf niks te doen en die andere te zien zwoegen.![]()
Dan gaat het hem vast wel worden. Die man zal wel gelijk geel trekken voor balletje wegtrappen, counters eruit halen en al die dingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja je had gelijk dacht dat hij NL floot maar is vnvnd.
Ja klopt, begin ook te twijfelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quotering neymar niet een beetje laag![]()
mexico speelde best aardig
Hij neemt wel de penalties dus dat scheelt weer.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Let nou maar op hij scoort sowieso.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja klopt, begin ook te twijfelen.
Hij neemt wel de penalties dus dat scheelt weer.![]()
Dit topic is echt een heus gok topic aan het worden
Gelukkig ben ik er nog en ik post nog over FUT.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef DuTank het volgende:
Dit topic is echt een heus gok topic aan het worden![]()
Waarin iedereen maar wat roept zonder het te onderbouwen hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef DuTank het volgende:
Dit topic is echt een heus gok topic aan het worden![]()
Niet overdrijven DSquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog en ik post nog over FUT.![]()
De in-game stats van iMotM Brooks zien er wel goed uit maar hij zal wel 300k ofzo kosten (of nog meer) en dat heb ik er niet voor over.![]()
Supermooi hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarin iedereen maar wat roept zonder het te onderbouwen haha
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen hier is blij dat ik er nog ben.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat een schatje.quote:![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hoop het voor je. 5 is veel hoor in een wedstrijd die eigenlijk geen wedstrijd is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dan gaat het hem vast wel worden. Die man zal wel gelijk geel trekken voor balletje wegtrappen, counters eruit halen en al die dingen
hopen op domme overtredingen van fellainiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
volgens mij fap jij alleen nog maar op brooks. ouwe geilpijpquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog en ik post nog over FUT.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, maar Brooks is gewoon een baas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens mij fap jij alleen nog maar op brooks. ouwe geilpijp![]()
alleen singles, al kan het morgen wel eens een combi worden. toch geen tijd na NLquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Suarez doe je alleen single bets of ook systems?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ahjoh, als het niks wordt maal ik er niet om. Misschien pakt iemand wel 2x geel en dus rood, dan heb je er al 35quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop het voor je. 5 is veel hoor in een wedstrijd die eigenlijk geen wedstrijd is.
hopen op domme overtredingen van fellaini
Ik doe eigenlijk ook altijd single bets, maar ga vandaag even zo'n systems bet proberen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik hoop vooral dat de belgjes een mooie pot op de mat leggen. gun het ze wel
#FreeTrapz![]()
Mij zou het eigenlijk wel leuk lijken als ze verliezen of gelijkspelenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
ik hoop vooral dat de belgjes een mooie pot op de mat leggen. gun het ze wel![]()
![]()
Als ze gaan verliezen dan komen die booking points zeker wel boven de 40.5quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij zou het eigenlijk wel leuk lijken als ze verliezen of gelijkspelen
Dit, niets zo irritant als Belgen die ergens goed in zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij zou het eigenlijk wel leuk lijken als ze verliezen of gelijkspelen
Toppunt Belgische veldritsupporters![]()
![]()
Zouden ze een beetje builen daar hebben in Algerije? Die Witsel is ook wel een garantie voor kaarten, mocht hij spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als ze gaan verliezen dan komen die booking points zeker wel boven de 40.5![]()
![]()
hoop sowieso dat ze door gaan.
heb echt niets met landen als Algerije en zuid Korea.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Abdoun gaat scoren.. o wacht hij is niet eens mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij zou het eigenlijk wel leuk lijken als ze verliezen of gelijkspelen![]()
Pak dan van buyten op 7quote:al zie ik belgie helemaal geen kaarten pakken hoor
#FreeTrapz![]()
Zet maar in op dat van Buyten iemand eruit loopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pak dan van buyten op 7al zie ik belgie helemaal geen kaarten pakken hoor
![]()
robben to win 100m sprint @ olympicsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zet maar in op dat van Buyten iemand eruit loopt.
heb maar 1 algerijn in mijn club
[ Bericht 10% gewijzigd door FCsuarez op 17-06-2014 15:20:32 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom zou hij een kaart pakken dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Pak dan van buyten op 7al zie ik belgie helemaal geen kaarten pakken hoor
waarom zou witsel er 1 pakken. die belgen gaan dit gewoon lekker uit tikken. poco poco no pressure. Algerije is net als Nigeria en iran alle ballen over de zijlijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Waarom zou hij een kaart pakken dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Robben to out run van Buyten backwards @2.10quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zet maar in op dat van Buyten iemand eruit loopt.![]()
op sigaarsnor kan je beide helften gewoon downloadenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef wieisboos het volgende:
Tering RTL dat alleen halve afleveringen VI online zetten zodat ze hogere kijkcijfers krijgenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat is hierquote:aan? Die politieagent legt het in de eerste 30 seconden heel rustig en normaal uit
Zon filmpje geeft een kant van het verhaal weer maar er zal vast wel een heel verhaal aan vooraf zijn gegaan.![]()
hopen dat benteke er 5 in knalt lekker zijn IF goed duur verkopen
#FreeTrapz![]()
hihiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
hopen dat benteke er 5 in knalt lekker zijn IF goed duur verkopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind het zielig voor dat kindje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef Kamikazie het volgende:
Zon filmpje geeft een kant van het verhaal weer maar er zal vast wel een heel verhaal aan vooraf zijn gegaan.![]()
Die heb ik daar gepost jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op sigaarsnor kan je beide helften gewoon downloadenkomt uit het VI Oranje topic
![]()
DS2, wat zeg je ervan?
Mist alleen een echte verdedigende CM, maar met vier van zulke bazen op CM en CB, merk je er waarschijnlijk weinig van. En misschien een andere LM, maar dat kan elke Engelsman zijn.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Alsof dat uitmaakt met bronzes je moet toch alleen maar tegen starter teamsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, wat zeg je ervan?
-knip 1 sec-
Mist alleen een echte verdedigende CM, maar met vier van zulke bazen op CM en CB, merk je er waarschijnlijk weinig van. En misschien een andere LM, maar dat kan elke Engelsman zijn.![]()
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt met bronzes je moet toch alleen maar tegen starter teamsEven mijn record verdubbelen en doen alsof ik tantoegoed ben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nederlanders kunnen daar niet spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Op EA Forum. Voor de mensen die dit leuk vinden
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
451, heb ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef Rijst het volgende:
wie weet nog een leuke balotelli team voor 35k
Met depay, wijnaldum, urby, cerci en de Jong
Willems, virgil, Rami en Abate.
Forster op goal.
IF's zelf in te passen
zeg je toch dat je belg bentquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen daar niet spelen
#FreeTrapz![]()
slechter kan bijna nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:45 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
451, heb ik ook
Met depay, wijnaldum, urby, cerci en de Jong
Willems, virgil, Rami en Abate.
Forster op goal.
IF's zelf in te passen![]()
Ik ben mijn club leeg aan het verkopen van de TOTS tijd..traden doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij bent weer veel aan het traden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef Rijst het volgende:
wie weet nog een leuke balotelli team voor 35k![]()
![]()
ik hoop van harte dat dat niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koeman die Immers & Pelle overnemen voor de hoofdprijs![]()
![]()
Immers de opvolger van Lallanaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop van harte dat dat niet gaat gebeuren![]()
![]()
maar hij werkt wel hardquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Houthakker vs geraffineerde dribbelaar![]()
Dirk kuyt ook, toch hoop ik dat ie er morgen niet in staatquote:
#FreeTrapz![]()
Lallana is ook best technisch hoor. Lijkt me niet echt fair om hem zo als een houthakker neer te zetten. Volg je de BPL überhaupt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Houthakker vs geraffineerde dribbelaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ditquote:![]()
Immers straks Yaya uit de wedstrijd spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lallana is ook best technisch hoor. Lijkt me niet echt fair om hem zo als een houthakker neer te zetten. Volg je de BPL überhaupt?![]()
![]()
hahaha not sure if.....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lallana is ook best technisch hoor. Lijkt me niet echt fair om hem zo als een houthakker neer te zetten. Volg je de BPL überhaupt?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
klootvioolquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lallana is ook best technisch hoor. Lijkt me niet echt fair om hem zo als een houthakker neer te zetten. Volg je de BPL überhaupt?![]()
![]()
Messi staat erom bekend dat hij heel vaak midden op het veld staat te kotsen...quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Twijfel je echt?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vomiting compilationquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Messi staat erom bekend dat hij heel vaak midden op het veld staat te kotsen...![]()
![]()
![]()
Deze grap heb je al 13454565x gemaakt en het blijft een kut grap. Kut vent.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt met bronzes je moet toch alleen maar tegen starter teams![]()
heel even dacht ik misschien zie jij iets in immers wat ik niet ziequote:
#FreeTrapz![]()
gaat t of moeten we t gesticht bellen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van interesse van Middlesb Koeman en zijn bro.rough naar interesse vanPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voel je de linkerkant van je gezicht ook niet meer? Dan moet je even 112 bellen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Van interesse van Middlesb Koeman en zijn bro.rough naar interesse vanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Telefoon deed raar. Zie edit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat t of moeten we t gesticht bellen?
Zelf bedacht trouwens. Nu wachten tot het een meme wordt.![]()
ik zou me geld er niet op inzetten. miss trapz die heb ik wel meer gekke dingen zien doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Telefoon deed raar. Zie edit.
Zelf bedacht trouwens. Nu wachten tot het een meme wordt.
#FreeTrapz![]()
Mooie wedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn zin toen Ajax verloor van Salzburg was ook leuk: van bijna 2e in de poule naar kansloos verliezen van Red Bull.![]()
als NL zo blijft spelen is de helft er straks ook nog niet bij bij de voorrondesquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lallana is ook best technisch hoor. Lijkt me niet echt fair om hem zo als een houthakker neer te zetten. Volg je de BPL überhaupt?Koning.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voel je de linkerkant van je gezicht ook niet meer? Dan moet je even 112 bellen.
Ik dacht even dat dit een kloontje was, maar je bent nu gewoon aan het parodiëren op jezelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze grap heb je al 13454565x gemaakt en het blijft een kut grap. Kut vent.
Straks verliezen we directe plaatsing voor CL, dan gaan we denk ik sowieso nog maar weinig clubs zien in de Champions League. En als je ziet wat voor clubs de Europa League winnen dan is dat gat ook alleen maar groter aan het worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als NL zo blijft spelen is de helft er straks ook nog niet bij bij de voorrondes![]()
toch blijken de nederlandse verdedigers bestand tegen europese grootmachten als spanjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Straks verliezen we directe plaatsing voor CL, dan gaan we denk ik sowieso nog maar weinig clubs zien in de Champions League. En als je ziet wat voor clubs de Europa League winnen dan is dat gat ook alleen maar groter aan het worden.![]()
misschien moet er meer tactiek in. of ligt het aan de spitsenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Massaal faifettebek spelen in de EVquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch blijken de nederlandse verdedigers bestand tegen europese grootmachten als spanje![]()
misschien moet er meer tactiek in. of ligt het aan de spitsen![]()
![]()
Ik moet het toch nog even aanzien voordat ik dat durf te zeggenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch blijken de nederlandse verdedigers bestand tegen europese grootmachten als spanje![]()
misschien moet er meer tactiek in. of ligt het aan de spitsen. Bij Feyenoord ging dat 5-3-2/3-5-2 ook goed, maar die wedstrijd tegen Cambuur leek echt helemaal nergens op.
Maar door die 1-5 is het allemaal wel een stuk positiever. Dan eindigen als groepswinnaar, vervolgens moeten we Kroatië ook nog wel kunnen pakken en dan zien we wel waar we stranden. Beter dan op het EK 2012![]()
![]()
Ron Beton speelde een zeer goede wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien moet er meer tactiek in. of ligt het aan de spitsen![]()
zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ron Beton speelde een zeer goede wedstrijd.al zie ik tegen australie misschien wel liever 1 verdediger die een beetje op kan bouwen.
#FreeTrapz![]()
Jordan Lukaku kreeg net al bijna een beuk van Boskamp op Sporza![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hardop lachen in de filequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voel je de linkerkant van je gezicht ook niet meer? Dan moet je even 112 bellen.![]()
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Voor de gokkers: Dembele en Witsel startenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
WTF opstelling..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:11 schreef DuTank het volgende:
Voor de gokkers: Dembele en Witsel starten
Lukaku
Hazard - Chadli - De Bruyne
Dembele - Witsel
Vertonghen - Kompany - v Buyten - Alderweireld
Courtois
De Bruyne op rechts
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk eerlijk gezegd dat die 3 achter Lukaku veelvuldig zullen wisselen van positiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WTF opstelling..
Lukaku
Dembele - Witsel
Courtois
De Bruyne op rechts![]()
![]()
wat is hier zo WTF aan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WTF opstelling..
Lukaku
Dembele - Witsel
Courtois
De Bruyne op rechts![]()
Dat wel ja. Maar ik wil een MOTM CAM De Bruynequote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat die 3 achter Lukaku veelvuldig zullen wisselen van positie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat gaat dus niet gebeuren hihiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar ik wil een MOTM CAM De Bruyne![]()
Toch wel verrassend dat De Bruyne op rechts start en Chadli op 10. En Van Buyten basis, maar dat werd al wel duidelijk afgelopen dagen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jan heeft gewoon een Jako blousje aan..dat mocht toch niet meer van de FIFA?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus het is helemaal niet zo WTF?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch wel verrassend dat De Bruyne op rechts start en Chadli op 10. En Van Buyten basis, maar dat werd al wel duidelijk afgelopen dagen.
![]()
![]()
Ik ben boos door die post en ik was al depressief.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een kloontje was, maar je bent nu gewoon aan het parodiëren op jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chadli basis vind ik wel een gigantische verrassing eigenlijk. En Van Buyten..tjaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#YoloJanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:15 schreef Tim86 het volgende:
Jan heeft gewoon een Jako blousje aan..dat mocht toch niet meer van de FIFA?![]()
Ik ben al blij dat Fellaini niet speeltquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chadli basis vind ik wel een gigantische verrassing eigenlijk. En Van Buyten..tja![]()
![]()
de belg kijken op de belgquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:05 schreef Tim86 het volgende:
Jordan Lukaku kreeg net al bijna een beuk van Boskamp op Sporza![]()
![]()
moet goed zijn. ik sta waarschijnlijk de hele 1e helft in de file
#FreeTrapz![]()
Die gasten hebben alleen geen experts ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de belg kijken op de belgmoet goed zijn. ik sta waarschijnlijk de hele 1e helft in de file
Moeten ze 2 Nederlanders inhuren
de witte chinees mogen ze gratis hebben. zijn wij er vanafquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die gasten hebben alleen geen experts ofzoMoeten ze 2 Nederlanders inhuren
![]()
maar ff serieus ze hadden toch wel 1 back mee kunnen nemen, jantje gewoon CB
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben boos door die post en ik was al depressief.KerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het overlijden van een vader kan ik helaas meepraten. Dat is ontzettend klote en dat soort dingen hebben gewoon tijd nodig..en zelfs dan zal het af en toe naar boven komen.
De rest heb je toch wat meer zelf in de hand. Ik begrijp dat het in jouw situatie niet altijd even makkelijk is, maar probeer dan toch wat meer te gaan of ondernemen waar je mensen tegenkomt en dan gaat het balletje vanzelf rollen. Of iets van een teamsport ofzo..zijn ook goede dingen. Zowel voor je eigen ontwikkeling als het nieuwe mensen leren kennen. In je eentje ga je niet snel iets meemaken.
En dat Tinder verhaal moet je geen waarde aan hechten joh. Wat boeit zo'n kut app nou.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[..]
Ik ben boos door die post en ik was al depressief.Dat is niet zo mooi kerel, ook ik heb het zelfde mee moeten maken en kan er eigenlijk maar 1 ding over zeggen. praat er over met de mensen om wie je geeft krop het niet op van binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms zijn het zware tijden maar er zullen ook altijd mooie herinneringen blijven.
het leven is een feest en kan maar kort duren, je zult er alleen wel zelf het beste van moeten maken kerel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik snap ook niet wat die Van Buyten daar doet. Heeft zo ongeveer geen een wedstrijd gespeeldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de witte chinees mogen ze gratis hebben. zijn wij er vanaf![]()
maar ff serieus ze hadden toch wel 1 back mee kunnen nemen, jantje gewoon CB
Maar zal wel, dit wordt de eerste wedstrijd die ik ga zien van de Belgen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wel mooi dat die Belgen overal in het land kijken hoe het is
Zijn ze natuurlijk vergeten hoe dat is, op een groot toernooi mee doen
[..]
Ik ben boos door die post en ik was al depressief.Klote, Steef. Ik kan gelukkig niets zeggen over het verliezen van een vader, maar dat buiten beschouwing gelaten: Never compare your beginning to someone else's middle. Dat is al jaar en dag een lijfspreuk van me. Wil je iets bereiken, op welk vlak dan ook, dan zul je ervoor moeten knokken. Het komt niet vanzelf. Focus op je eigen ontwikkeling in plaats dat je jaloers naar anderen kijkt. Voor jou is het bijvoorbeeld lastig om wat sociale contacten te leggen en daarom kijk je al gauw op tegen mensen met een bruisend sociaal leven, maar die mensen hebben ook hun eigen struggles, op vlakken waar jij er weer geen last van hebt. Oriënteer je op dingen die je leuk vindt en kruip wat in het echte leven uit je schulp. Ga op zoek naar mensen 'die zoals jij zijn' en waar je geaccepteerd wordt, ongeacht hoe je bent of doet. (Je vertelt altijd enthousiast over die JJ2 meetings, zoiets bijvoorbeeld)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en dat Tinder is maar een ordinaire vleeskeuring. Een dame die perfect bij je past kom je echt wel tegen. Geen zorgen. Je moet er juist niet naar zoeken.
En boven alles: Laat iedereen en alles lekker praten. Zolang jij tevreden bent met jezelf, zijn anderen dat ook. Laat anderen je niet zomaar negatief veranderen. Kop op, kerel.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kijk, dat deze pass geweldig is, helemaal waar. Maar hij gaf daarvoor echt een paar dikke aidsballenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
https://vine.co/v/MIPejDn16PL
![]()
brb even fapp0n.
Nadat iemand van onze vriendengroep daarop haatte (een Ajacied) zei ik: ja als je 10 van die ballen geeft, zijn er 9 kut, maar dalijk valt er eentje goed. En zo geschiedde
Ik denk dat het dan tijd wordt voor een FOK! meet.
In het begin had ik het er wel heel moeilijk mee omdat mijn vader er niet meer was, nu wel minder maar ik moest het toch nog een keer hier vertellen.![]()
voornamelijk mee voor de ervaring. die gozer stamt nog uit de tijd dat belgie wel eens mee deed aan een eindronde. maar kom op had m een kleedkamer rol gegeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die Van Buyten daar doet. Heeft zo ongeveer geen een wedstrijd gespeeld
Maar zal wel, dit wordt de eerste wedstrijd die ik ga zien van de Belgen.
al kun je tegen Algerije natuurlijk wel kjiken of het werkt zeker in zo een poule
#FreeTrapz![]()
Was een tijdje terug sprake van om een WK wedstrijd te gaan kijken (van Oranje) helaas heb ik tot nu toe tot de kwartfinale alles vol geplandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het begin had ik het er wel heel moeilijk mee omdat mijn vader er niet meer was, nu wel minder maar ik moest het toch nog een keer hier vertellen.Gratis bier >> betaald bier.
![]()
Steef kop op he, iedereen heeft z'n "kwaliteiten", jij dus ook. Verder sluit ik me aan bij Lindgren. En de anderen.
Daarnaast zou ik iid bij een sportclub gaan, dan raak je vanzelf bevriend met mensen met dezelfde interesses
Ik weet niet of een paar simpele knullen die van bier drinken en hertjes tackelen helemaal jouw type mensen zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het begin had ik het er wel heel moeilijk mee omdat mijn vader er niet meer was, nu wel minder maar ik moest het toch nog een keer hier vertellen.
Ik zou inderdaad wat el-b zegt lekker zelf iets in je buurt opzoeken. Ga op een breiclub, honkbal, fitness, zwemmen, een harley davidson-club of wat dan ook.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
zie m eigenlijk wel levelen met DSL weet niet waaromquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet of een paar simpele knullen die van bier drinken en hertjes tackelen helemaal jouw type mensen zijn.
Ik zou inderdaad wat el-b zegt lekker zelf iets in je buurt opzoeken. Ga op een breiclub, honkbal, fitness, zwemmen, een harley davidson-club of wat dan ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
schaam jequote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef DePresident. het volgende:
Jeuj, na 3x proberen m'n rijbewijs gehaald.![]()
![]()
quote:Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef DePresident. het volgende:
Jeuj, na 3x proberen m'n rijbewijs maar eens gehaald.![]()
@DS2: Ik vind anders de verhalen over wat je in de trein meemaakt/hertjes anders behoorlijk wel leuk om te lezen
En als je chickies wil batsen/playen moet je die soepele heupjes losgooien bij de lokale salsaclub
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik heb een vriend die hem de vijfde keer haalde en een ander is gestopt na 3x zakken.Paupers.
Congratsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Echt ernstig ja, maar hij is gelukkig binnen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:37 schreef The_Yakuza het volgende:
En als je chickies wil batsen playen moet je die soepele heupjes losgooien bij de lokale salsaclub![]()
Eentje bij ons heeft 120+ lessen gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een vriend die hem de vijfde keer haalde en een ander is gestopt na 3x zakken.Paupers.
Gaat echt een fortuin inzitten dan.![]()
35 uiteindelijk maar bij mij. Mocht al snel afrijden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eentje bij ons heeft 120+ lessen gehad
Gaat echt een fortuin inzitten dan.PSN: DePresident_![]()
moet je nou met vrienden man, ze neuken je wijf en zuipen je bier op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef Kamikazie het volgende:
Zoek werk. Ik heb een deel van mijn (bedachte) vrienden ontmoet bij de plaatselijke albert heijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nee joh feli. Er zijn nog er ergere mensen die na 5x nog niet hebben gehaald.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Echt ernstig ja, maar hij is gelukkig binnen.![]()
Rare rijschool heb jij zegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:38 schreef DePresident. het volgende:
[..]
35 uiteindelijk maar bij mij. Mocht al snel afrijden.![]()
![]()
Ik was er ook echt wel klaar voor, maar het kwam er op die momenten niet uit.quote:
PSN: DePresident_![]()
Op papier heeft Belgie toch een ploeg staan, tering
*even een speciale PI voor DS2, representGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ge voetbalt op gras nie op papier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:40 schreef The_Yakuza het volgende:
Op papier heeft Belgie toch een ploeg staan, tering
*even een speciale PI voor DS2, represent![]()
Je weet dat je blikjes niet geopend in je tas moet stoppen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog een klacht: blikje drinken gelekt in mijn tas.
Maar het is belangrijk voor jezelf dat je weet wat je leuk vindt en waar je interesses liggen (buiten FUT dan haha). Op het moment dat jij dingen doet die je leuk vindt, zit je ook lekkerder in je vel. Ik vind het leuk om naar technofeesten te gaan en ben daar helemaal in m'n element. Het gevolg hiervan is dat mensen zien dat ik ervan geniet en dat vinden anderen mooi.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
wat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zou wel weten wat ik ga doen als ik 24 ben![]()
Je eerste biertje drinken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zou wel weten wat ik ga doen als ik 24 ben![]()
?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zou wel weten wat ik ga doen als ik 24 ben
#FreeTrapz![]()
24kitchen kijken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zou wel weten wat ik ga doen als ik 24 beni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nigeriaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je Nigeria Ghana en kameroen niet zien spelenquote:als je een bal aan kan nemen win je
#FreeTrapz![]()
Ghana vond ik wel beter spelen dan USA trouwens, die andere twee waren inderdaad niet zo heel erg goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je Nigeria Ghana en kameroen niet zien spelenals je een bal aan kan nemen win je
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ga weg joh Ghana kreeg die hele 2de helft het niet voor elkaar om een bal normaal over te spelen en KPB die viel ook nog eens belachelijk slecht inquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ghana vond ik wel beter spelen dan USA trouwens, die andere twee waren inderdaad niet zo heel erg goed![]()
![]()
Ze hadden wel veel kansen maar alles ging off targetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga weg joh Ghana kreeg die hele 2de helft het niet voor elkaar om een bal normaal over te spelen en KPB die viel ook nog eens belachelijk slecht in![]()
![]()
Dan is Toefjes niet meer de oudste hier.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DS2, de juiste meid komt vanzelf op je pad. En als ze al een vriend heeft, zijn hier genoeg mensen die iemand spoorloos kunnen laten verdwijnen.
Even serieus, ik heb ook lang moeite gehad met sociale contacten. Uiteindelijk is dat iets wat je zelf moet oplossen. Twijfel niet of je naar een feestje gaat, ga gewoon. Makkelijk gezegd, moeilijker gedaan dat weet ik, maar wat je er mee terug kan krijgen is zoveel meer waard.
Ik zeg altijd zo: liever spijt van dingen die ik WEL gedaan heb dan spijt van dingen die ik NIET gedaan heb.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik zeg ook niet dat Ghana goed was, maar dat ik ze beter vond dan USA (die de tweede helft helemaal bagger waren naar mijn mening)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg joh Ghana kreeg die hele 2de helft het niet voor elkaar om een bal normaal over te spelen en KPB die viel ook nog eens belachelijk slecht in
EDIT: Boateng heb je trouwens helemaal gelijk inGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:57 schreef Rijst het volgende:
mertens speelt niet omdat hij te klein was voor de animatie bij de opstellingPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie heeft er nog culinaire tips voor vanavond? Ik zit te denken aan een kapsalonnetje![]()
Echt een bloedhekel aan mensen die overal en nergens met hun levensmotto's lopen te strooien (carpe Diem) maar die van Revo en Lind
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:04 schreef Zhano het volgende:
Echt een bloedhekel aan mensen die overal en nergens met hun levensmotto's lopen te strooien (carpe Diem) maar die van Revo en Lind
quote:Fuck being broke or middle class, go get it all!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:34 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb rijst to eat junkfood tonight 100/10![]()
![]()
#FreeTrapz![]()
bedoelde dat ik all in gingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben thuis een snackbar, dus die bet kan echt niet zo hoog staan.![]()
belgjes goed ? kan t niet zien.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
heel matig nogquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bedoelde dat ik all in ging![]()
belgjes goed ? kan t niet zien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwah erg moeilijk om er door heen te komen. Staan met 11 man op eigen helft. Hazard al 3x balverlies.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bedoelde dat ik all in ging![]()
belgjes goed ? kan t niet zien.![]()
![]()
ah okega ik de auto starten en hopen op een mooie 2e helft
#FreeTrapz![]()
[..]
Ik ben boos door die post en ik was al depressief.Koppie op schatje, puzzelstukjes vallen echt wel een keer in elkaar. Dat doen ze namelijk altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De rode duivels hebben bibbers in de benenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
Courtois heeft wel een neus voor de goal
Haha![]()
![]()
Nog even poepen voor de wedstrijd, niks mis meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd allemaal in de rij voor het toilet om een stresskakske te doen.![]()
![]()
Twitter Thijs![]()
En ik geloof dat de man naast hem Luc Nil is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nog even poepen tijdens de wedstrijd, niks mis mee![]()
![]()
Klopt, ik hoorde het volkslied al toen ik nog aan het vegen was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nog even poepen voor de wedstrijd, niks mis mee![]()
Echt totaal geen druk op de bal van de Algerijnen. Handbalverdediging
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus mijn broer belt zo naar Telfort: 'Ja, ik wil graag mijn HBO opzeggen.' Vervolgens vragen ze om de reden. Mijn broer: 'Nou, Game of Thrones is afgelopen'![]()
![]()
bohh lekker schotske van TipexAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luc Nilis is helemaal aan lager wal geraakt, Kieft x 1000.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter Thijs![]()
En ik geloof dat de man naast hem Luc Nil is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: