SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Zwitsers en Amerikanen verneuken gewoon in de laatste minuten veel punten voor mij
Tospcoorders tellen wel zwaar mee ja.
Ik had ze beide op 1-1![]()
![]()
en de Braziliaantjes dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vandaag maar denk niet dat het voor veel mensen anders is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hier belgen 2-0 russen 1-0 Brazilianen 1-0Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lekker voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat een kut date dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naar de homo ontmoetingsplek gaan een date noemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.![]()
![]()
ga er vanuit dat ze lekker is, waarom zou je er anders mee op date gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij zijn date al gezien dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voetbal > Sletjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoezo? Uit eten bij het wegrestaurant naast die parkeerplaats is echt wle een date hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar de homo ontmoetingsplek gaan een date noemen![]()
Highclass ik merk het al.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo? Uit eten bij het wegrestaurant naast die parkeerplaats is echt wle een date hoor.![]()
Dat zijn sowieso al uitslagen die niet erg vaak voorkomen.. Meestal is het na 4-0 wel over met de pret en wordt er minder gas gegeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme zie net dat ik argentinie-iran op 6-0 heb gezet
Heel wat minder vertrouwen in nu.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
sletten moet je belonen als slettenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik dacht yoloquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso al uitslagen die niet erg vaak voorkomen.. Meestal is het na 4-0 wel over met de pret en wordt er minder gas gegeven.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker naar Kentucky daar heb ik het lekkerste eten ooit gehad
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ram zo die kippebout in haar kut jonguh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker naar Kentucky daar heb ik het lekkerste eten ooit gehad![]()
Hahaha, ben je voor Ajax dat je zo'n grote neus heb?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
FUCK HER RIGHT IN THE PUSSYquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ram zo die kippebout in haar kut jonguh.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ack_van_gelder_.html
Hehee
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)oetbal_meemaakt.html
Dit is mooi
Hardop lachen om deze reactie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie die TT nu pas
Tim is hier de gokguru, behalve als hij tips geeft.![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hahaha, ben je voor Ajax dat je zo'n grote neus heb?Er bestaan serieus ook Joodse NAC-supporters. Ze zijn op een hand te tellen, maar ze bestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet zeggen dat ik VI Oranje dit jaar echt beduidend minder leuk vind. Kan ook aan mij liggen (van smaak veranderd ofzo), maar waar ik voorheen alles speciaal terugkeek, betrap ik me er nu op dat ik soms liever naar de NOS blijf zitten kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:32 schreef wieisboos het volgende:
Tering RTL dat alleen halve afleveringen VI online zetten zodat ze hogere kijkcijfers krijgenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen met Sierd de Vos is leuk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moet zeggen dat ik VI Oranje dit jaar echt beduidend minder leuk vind. Kan ook aan mij liggen (van smaak veranderd ofzo), maar waar ik voorheen alles speciaal terugkeek, betrap ik me er nu op dat ik soms liever naar de NOS blijf zitten kijken.![]()
Komt ook door Johan die zo negatief is. Daar kijkt niemand voor zijn plezier naar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik VI Oranje dit jaar echt beduidend minder leuk vind. Kan ook aan mij liggen (van smaak veranderd ofzo), maar waar ik voorheen alles speciaal terugkeek, betrap ik me er nu op dat ik soms liever naar de NOS blijf zitten kijken.![]()
Exact. Dat is het enige fragment dat ik dan nog wel eens speciaal terug wil kijken. Verder ben ik wel een beetje klaar met de Gordons, Jolings en Bauers in een voetbalprogrammaquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan zouden we het straks niet hebben wanneer Tour du Jour begint (want daar zit Johan zelden). Laten we dan maar eens de proef op de soms nemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook door Johan die zo negatief is. Daar kijkt niemand voor zijn plezier naar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook door Johan die zo negatief is. Daar kijkt niemand voor zijn plezier naar.
Enge zuurpruim dat het is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind die stukjes met vd Gijp op dat terras ook niet meer zo vermakelijk. Voor zover ik me kon herinneren waren ze dat in het verleden echt wel.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hopelijk zit die Belg van vorig jaar er weerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zouden we het straks niet hebben wanneer Tour du Jour begint (want daar zit Johan zelden). Laten we dan maar eens de proef op de soms nemen![]()
![]()
Er zit een lelijk meisje tegenover me in de trein, wat moet ik doen?
Gr gr
Vanavond bij België booking points over 40
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Planckaert? Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hopelijk zit die Belg van vorig jaar er weer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niks?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
Gr gr![]()
Kleine ergernis bij VI Oranje is dat de wedstrijden die om 00:00 beginnen vaak al begonnen zijn voordat VI Oranje is afgelopen. Zo mis je altijd de volksliederen / opstellingen / aftrap.
Ja, opstellingen kun je opzoeken en volkslied is niet zo heel erg belangrijk, maar toch. Die wedstrijden om 21:00 zijn ze al een half uur van tevoren klaar.![]()
Telefoonnummer van Ds2 gevenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
Gr gr
grgr![]()
Bedankt, dan stop ik m'n snikkel weer terug in de broekquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat hadden ze inderdaad beter kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Kleine ergernis bij VI Oranje is dat de wedstrijden die om 00:00 beginnen vaak al begonnen zijn voordat VI Oranje is afgelopen. Zo mis je altijd de volksliederen / opstellingen / aftrap.
Ja, opstellingen kun je opzoeken en volkslied is niet zo heel erg belangrijk, maar toch. Die wedstrijden om 21:00 zijn ze al een half uur van tevoren klaar.![]()
Irritant inderdaad. Ze kunnen inderdaad op z'n minst even de opstellingen laten zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Ja, opstellingen kun je opzoeken en volkslied is niet zo heel erg belangrijk, maar toch. Die wedstrijden om 21:00 zijn ze al een half uur van tevoren klaar.
En voor de volksliederen moet je dan maar gewoon eerder naar de NOS zappen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, maar dan mis de briljante liedjes van Gordon of de tongzoenen van Carlo Boshardtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Irritant inderdaad. Ze kunnen inderdaad op z'n minst even de opstellingen laten zien.
En voor de volksliederen moet je dan maar gewoon eerder naar de NOS zappen
/nohomo![]()
Zijn er mensen die dat kijken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zouden we het straks niet hebben wanneer Tour du Jour begint (want daar zit Johan zelden). Laten we dan maar eens de proef op de soms nemen![]()
waarom bij belgie de over ? zie je het zo'n schoppartij worden dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
Gr gr
ken de reputatie van de algarijnen niet maar belgie zal weinig kaarten pakken.
[ Bericht 0% gewijzigd door FCsuarez op 17-06-2014 14:01:02 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat de backs wel een kaartje pakken tegen die vlugge jongens als Hazard/Mertens, er wss een stofzuiger op het middenveld speelt en dit in combinatie met een scheids die veel en gauw kaarten trekt, komen er vast wel een aantal kaartjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom bij belgie de over ? zie je het zo'n schoppartij worden dan.
ken de reputatie van de algarijnen niet maar belgie zal weinig kaarten pakken.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
die scheids die veel kaarten geeft is die van NL he niet die bij de belgquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik denk dat de backs wel een kaartje pakken tegen die vlugge jongens als Hazard/Mertens, er wss een stofzuiger op het middenveld speelt en dit in combinatie met een scheids die veel en gauw kaarten trekt, komen er vast wel een aantal kaartjes
p.s ik ook hoor litmanenTour
#FreeTrapz![]()
Betjes vandaag:
Neymar to score and win the game @ 1.96
Belgium - Algeria 0-1 handicap @ 1.98
Iemand nog een leuke voor Rus -Zko?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Het was geen grap. Misschien valt blanchito alleen maar op donkere vrouwen en was deze misschien niet zo lelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voel als je zo'n soort grap maakt (en dat gebeurt vaak)![]()
Ik vond Tour du Jour vorig jaar een heel stuk leuker dan die jaren daarvoor, keek er liever naar dan naar de Mart Smeets show.![]()
quotering neymar niet een beetje laagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Betjes vandaag:
Neymar to score and win the game @ 1.96
Belgium - Algeria 0-1 handicap @ 1.98
Iemand nog een leuke voor Rus -Zko?![]()
mexico speelde best aardigPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij zit DS2 gewoon te cyberpesten, ik heb het wel door.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Het was geen grap. Misschien valt blanchito alleen maar op donkere vrouwen en was deze misschien niet zo lelijk.![]()
Sommige etappes van de Tour zijn best leuk maar de helft is geen reet aan. Snap niet dat mensen dat religieus volgenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die scheids die veel kaarten geeft is die van NL he niet die bij de belg
![]()
Ik dacht dat ik laatst hoorde dat hij België zou fluiten. Via google staat er ook dat hij gretig is met kaarten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die scheids die veel kaarten geeft is die van NL he niet die bij de belg
We zullen het wel zien
religieus helemaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige etappes van de Tour zijn best leuk maar de helft is geen reet aan. Snap niet dat mensen dat religieus volgenTour is mooi en nee de vlakke etappes zal ik geen vrije dag voor nemen idd.
#FreeTrapz![]()
ja je had gelijk dacht dat hij NL floot maar is vnvnd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:09 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik laatst hoorde dat hij België zou fluiten. Via google staat er ook dat hij gretig is met kaarten.
We zullen het wel zienPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zet dan vaak de tv buiten, ga zelf in de zon liggen en val binnen 30 minuten in slaap. Het is zo heerlijk om zelf niks te doen en die andere te zien zwoegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sommige etappes van de Tour zijn best leuk maar de helft is geen reet aan. Snap niet dat mensen dat religieus volgen![]()
De enige sport die jij doet is ritter sport.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zet dan vaak de tv buiten, ga zelf in de zon liggen en val binnen 30 minuten in slaap. Het is zo heerlijk om zelf niks te doen en die andere te zien zwoegen.![]()
Dan gaat het hem vast wel worden. Die man zal wel gelijk geel trekken voor balletje wegtrappen, counters eruit halen en al die dingenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja je had gelijk dacht dat hij NL floot maar is vnvnd.
Ja klopt, begin ook te twijfelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
quotering neymar niet een beetje laag![]()
mexico speelde best aardig
Hij neemt wel de penalties dus dat scheelt weer.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Let nou maar op hij scoort sowieso.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja klopt, begin ook te twijfelen.
Hij neemt wel de penalties dus dat scheelt weer.![]()
Dit topic is echt een heus gok topic aan het worden
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gelukkig ben ik er nog en ik post nog over FUT.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef DuTank het volgende:
Dit topic is echt een heus gok topic aan het worden![]()
Waarin iedereen maar wat roept zonder het te onderbouwen hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef DuTank het volgende:
Dit topic is echt een heus gok topic aan het worden![]()
Niet overdrijven DSquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog en ik post nog over FUT.![]()
De in-game stats van iMotM Brooks zien er wel goed uit maar hij zal wel 300k ofzo kosten (of nog meer) en dat heb ik er niet voor over.![]()
Supermooi hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarin iedereen maar wat roept zonder het te onderbouwen haha
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen hier is blij dat ik er nog ben.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat een schatje.quote:![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
hoop het voor je. 5 is veel hoor in een wedstrijd die eigenlijk geen wedstrijd is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dan gaat het hem vast wel worden. Die man zal wel gelijk geel trekken voor balletje wegtrappen, counters eruit halen en al die dingen
hopen op domme overtredingen van fellainiPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
volgens mij fap jij alleen nog maar op brooks. ouwe geilpijpquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog en ik post nog over FUT.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, maar Brooks is gewoon een baas.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volgens mij fap jij alleen nog maar op brooks. ouwe geilpijp![]()
alleen singles, al kan het morgen wel eens een combi worden. toch geen tijd na NLquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Suarez doe je alleen single bets of ook systems?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ahjoh, als het niks wordt maal ik er niet om. Misschien pakt iemand wel 2x geel en dus rood, dan heb je er al 35quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop het voor je. 5 is veel hoor in een wedstrijd die eigenlijk geen wedstrijd is.
hopen op domme overtredingen van fellaini
Ik doe eigenlijk ook altijd single bets, maar ga vandaag even zo'n systems bet proberen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik hoop vooral dat de belgjes een mooie pot op de mat leggen. gun het ze wel
#FreeTrapz![]()
Mij zou het eigenlijk wel leuk lijken als ze verliezen of gelijkspelenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:38 schreef FCsuarez het volgende:
ik hoop vooral dat de belgjes een mooie pot op de mat leggen. gun het ze wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: