SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Zwitsers en Amerikanen verneuken gewoon in de laatste minuten veel punten voor mij
Tospcoorders tellen wel zwaar mee ja.
Ik had ze beide op 1-1![]()
![]()
en de Braziliaantjes dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Voor vandaag maar denk niet dat het voor veel mensen anders is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hier belgen 2-0 russen 1-0 Brazilianen 1-0Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lekker voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat een kut date dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naar de homo ontmoetingsplek gaan een date noemenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.![]()
![]()
ga er vanuit dat ze lekker is, waarom zou je er anders mee op date gaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij zijn date al gezien dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Voetbal > Sletjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef Kamikazie het volgende:
helaas heb ik om 7 uur een date en mis ik dus zowel de belgjes als de brazilianen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoezo? Uit eten bij het wegrestaurant naast die parkeerplaats is echt wle een date hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Naar de homo ontmoetingsplek gaan een date noemen![]()
Highclass ik merk het al.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo? Uit eten bij het wegrestaurant naast die parkeerplaats is echt wle een date hoor.![]()
Dat zijn sowieso al uitslagen die niet erg vaak voorkomen.. Meestal is het na 4-0 wel over met de pret en wordt er minder gas gegeven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme zie net dat ik argentinie-iran op 6-0 heb gezet
Heel wat minder vertrouwen in nu.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
sletten moet je belonen als slettenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja ik dacht yoloquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso al uitslagen die niet erg vaak voorkomen.. Meestal is het na 4-0 wel over met de pret en wordt er minder gas gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |