abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2014 @ 10:34:16 #26
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_141279798
Indien ik deze in zou willen ruilen. Is het dan verstandig ( ook al is het niet netjes) om het lampje van de storing uit te laten draaien. Of komen ze daar waarschijnlijk achter als ze de auto testen/keuren.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_141280110
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:34 schreef yvette1982 het volgende:
Indien ik deze in zou willen ruilen. Is het dan verstandig ( ook al is het niet netjes) om het lampje van de storing uit te laten draaien. Of komen ze daar waarschijnlijk achter als ze de auto testen/keuren.
Nog afgezien van dat ze er hoogst waarschijnlijk achter komen is dit gewoon een vorm van oplichting.

Niet doen dus.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_141280230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 10:34 schreef yvette1982 het volgende:
verstandig is het niet. door het lampje uit te laten zetten en hem zo te verkopen pleeg je bedrog door wetens en willens een gebrek te verzwijgen bij de verkoop.
alsde koper hier achter komt (doordat er iets defect gaat bijvoorbeeld) kan hij/zij jou alsnog aansprakelijk stellen voor de kosten en evt meer
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')