Kutzooiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:48 schreef Punkman het volgende:
, lastig he, die lapo, en je trapt er telkens weer in.
![]()
![]()
quote:
Op wie ga je inzetten ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
wacht nog even, quotering is nog niet zo hoog
waar ga je voor?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lomp is ok, ik ga toch niet voor niks schakelen nu hehquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:48 schreef isax het volgende:
die ghanesen kunnen niet voetballen
maar zijn wel verdomde lomp
Geen idee, ik let daar nooit zo op, en ben niet zo'n zwaaier. Maar hoi.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:53 schreef Punkman het volgende:
Hoi Liesje, had ik al naar jou gezwaaid ?
Zo niet, dan bij deze.![]()
![]()
![]()
2e keer al dat ie voorbij komt vandaagquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik let daar nooit zo op, en ben niet zo'n zwaaier. Maar hoi.
Zit je al de hele dag kut te roepen zeker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
2e keer al dat ie voorbij komt vandaag![]()
komt omdat ze allemaal op jou wachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat niet volgens mij, en hij was toen ook voor iemand anders geloof ik, lekker boeiend trouwens is gewoon een leuk youtubejequote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zit je al de hele dag kut te roepen zeker.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik let daar nooit zo op, en ben niet zo'n zwaaier. Maar hoi.
Ik wil ook naar amerikaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
totaal 2,5 maand geweest.(3x)
best leuk land.
NYC
Gaafquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
best leuk land.
NYC
Amerikaanse bevolking heb ik niet zoveel moeite mee, maar de "heersers" daar weer zeer veel tegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
best leuk land.
NYC
Ik zag laatst een interview met Hillary Clinton en ja, ik ben het met je eens. Maar zij zei wel zinnige dingen, USA kan het nooit goed doen. Zijn ze sterk dan zijn te sterk, zijn ze zwak dan zijn ze te zwak om te helpen. Hoge bomen enzo.......quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Amerikaanse bevolking heb ik niet zoveel moeite mee, maar de "heersers" daar weer zeer veel tegen.
Ook de grootste seks industrie, qua films, en vaak ook veel misbruik makend van meisjes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ze maken wel leuke series en films. Althans dat vind ik dan.
Klopt en klopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ook de grootste seks industrie, qua films, en vaak ook veel misbruik makend van meisjes.
Maar o zo preuts.
Maar ik mag de bevolking wel, alleen hun leiders niet.
Terrorist is sowieso een onjuiste term die te vaak misbruikt wordt aan beide "kanten".quote:
Die worden je opgelegd en betaald met bloedgeld, de beste films en series die er toe doen komen uit andere werelddelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar ze maken wel leuke series en films. Althans dat vind ik dan.
Ben het ook met je eens, een Clinton of wie dan ook kan het systeem in Amerika niet veranderen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik zag laatst een interview met Hillary Clinton en ja, ik ben het met je eens. Maar zij zei wel zinnige dingen, USA kan het nooit goed doen. Zijn ze sterk dan zijn te sterk, zijn ze zwak dan zijn ze te zwak om te helpen. Hoge bomen enzo.......
USA is een hypocriet land, dat zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ook de grootste seks industrie, qua films, en vaak ook veel misbruik makend van meisjes.
Maar o zo preuts.
Maar ik mag de bevolking wel, alleen hun leiders niet.
Jaha, ieder zijn eigen mening toch, tv is vermaak voor mij, boeiend wat er achter zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die worden je opgelegd jaar en betaald met bloedgeld, de beste films en series die er toe doen komen uit andere werelddelen.
uhhhhhhhh dat is een goede vraag. ik heb even spiekblaadje gepakt hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
GaafNew York lijkt me cool, waar ben je nog meer geweest?
Kijk eens een goede Russische film, je zult versteld staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaha, ieder zijn eigen mening toch, tv is vermaak voor mij, boeiend wat er achter zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |