SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
Dat was best snel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
lekker clitjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
fuck yeahh
Godver. En ik wou nog wel gaan slapen... scoort Clintje.![]()
je kunt het aanpassen met de edit knop zou ik even doen want nu staat er iets vies xD jemig manquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die NOS WK app is wel mannechillbinnen een paar minuten goals terugkijken met alle mogelijke camerahoeken
![]()
![]()
Noice. Even downlooijen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Die NOS WK app is wel mannechillbinnen een paar minuten goals terugkijken met alle mogelijke camerahoeken
Edit: Dat met die camerastandpunten is wel crazy.Nice.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik ben aan het whatsappen met een meisje van 18 en ik voel me oud. Ze is moeilijk lekker maar zo jong. Misschien voor m'n eerste date maar wat barbies van zolder halen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Op Tinder matches krijgen met meisjes die nog op de middelbare school zittenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben aan het whatsappen met een meisje van 18 en ik voel me oud. Ze is moeilijk lekker maar zo jong. Misschien voor m'n eerste date maar wat barbies van zolder halen.![]()
![]()
Deze is net geslaagd voor haar vwo geloof ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Op Tinder matches krijgen met meisjes die nog op de middelbare school zittenKan nog net.
Het kan allemaal prima, maar het voelt zo fout (bij mij althans)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze is net geslaagd voor haar vwo geloof ik.Kan nog net.
![]()
![]()
Hoe oud ben jij zelf?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Freire het volgende:
[..]
Het kan allemaal prima, maar het voelt zo fout (bij mij althans)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
21 en inmiddels 4 jaar van de middelbare school. Daarom kan het allemaal prima, maar het lijkt al weer zo lang geleden dat ik op de middelbare school zatquote:![]()
![]()
Einde WK Altidore
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ah, oké. Ik ben zelf 22 dus ik voel je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:20 schreef Freire het volgende:
[..]
21 en inmiddels 4 jaar van de middelbare school. Daarom kan het allemaal prima, maar het lijkt al weer zo lang geleden dat ik op de middelbare school zathallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
leuk hoor stront aan de knikker zeggen als er een neger op een voetbalveld ligt jezus racisme zwarte piet moet weghallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tot nu toe heel weinig te klagen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:23 schreef Freire het volgende:
Het WK van de blessures is tot nu toe wel een vermakelijk WK
Ik zeg hier de hele tijd heel awkward 'gezondheid'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom heeft die scheids het steeds over een Jood dan?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg hier de hele tijd heel awkward 'gezondheid'.
Wondolowski is ook gewoon mee met Team USA heKansloos.
![]()
Volgens mij wil hij dat zelf ook graag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:36 schreef Rijst het volgende:
Niet om racistisch te zijn hoor maar die Boya lijkt echt op PogbaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Boeit me niks, in VI oranje is ze geil.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zij was in ER zo afzichtelijk lelijk.![]()
zit je nou serieus de hele tijd te wedden op inworpen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Goudmijntje tegen Afrikaanse teams.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, dat werkt echt verrassend goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit je nou serieus de hele tijd te wedden op inworpen?![]()
Hoeveel + sta je dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat werkt echt verrassend goed.![]()
Hele tijd die kutcrosses van Atsu![]()
Met alleen die inworpen weet ik het niet, maar ik heb zeker meer dan de helft van die bets gewonnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel + sta je dan?
Hele tijd die kutcrosses van AtsuWanneer je een ploeg ziet aanvallen, de inworp aan die ploeg geven. Zeker tegen Afrikaanse landen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je wordt wel cocky met die twee euro betsik merk het ja
ik heb er~!!!!!
Deze commentator, wat een mongool.
Begin wedstrijd:
Ja spelers als Beckerman zijn fijn voor commentatoren want die zijn goed te herkennen.
Jones overtreding: Ja Beckerman...![]()
![]()
TP for my bungholequote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog wel wat Amerikanen in mijn club, dit + nog 2 pagina's bronzes. En Johannsson op de TP.
[ afbeelding ]![]()
de andere dreadlockharenbezitterquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:46 schreef ThadCastle het volgende:
ik heb er~!!!!!
Deze commentator, wat een mongool.
Begin wedstrijd:
Ja spelers als Beckerman zijn fijn voor commentatoren want die zijn goed te herkennen.
Jones overtreding: Ja Beckerman...![]()
![]()
"help het rode kruis"
ja doei vrouwen zijn maar een week ongesteld stelletje jankers moeten ze nog meer geld pffhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
![]()
We gaan lekker verder. +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
We gaan lekker verder. +1Maak is een screenshot vna al je bets dan en niet telkens eentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan je telkens de winnende eruit pakken![]()
![]()
Die ene loss is dus een corner.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maak is een screenshot vna al je bets dan en niet telkens eentje
Nu kan je telkens de winnende eruit pakken
Heppie?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Netjes hoor ouwe pikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die ene loss is dus een corner.
[ afbeelding ]
Heppie?
Zeer happy.![]()
Nu wel gefaald trouwens.Ik word nu al te gretig. Ik moet het gewoon met een euro blijven doen. Deed het net met 3 en 2 maar faalde. Daar ging de winst.
nee dat is mathijsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee ik dacht jij omdat je misschien patathaar had.![]()
![]()
Goaltje lijkt nu wel in de lucht te hangen. Wat hadden jullie bij scorito? 1-1 hier..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ze alleen maar van downtown blijven schieten gaat er niks in natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Goaltje lijkt nu wel in de lucht te hangen. Wat hadden jullie bij scorito? 1-1 hier..![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Goaltje lijkt nu wel in de lucht te hangen. Wat hadden jullie bij scorito? 1-1 hier..Wat heb je bij de Belgen?
2-0quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2-1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Goaltje lijkt nu wel in de lucht te hangen. Wat hadden jullie bij scorito? 1-1 hier..![]()
free kickAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totaal niet fit ook die gast. Die zweet er al 10 liter uit na 1 sprintje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:25 schreef Rijst het volgende:
Hij ziet er nu echt een als een drugsdealer van Breaking Bad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij speelt nu wel aardigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Totaal niet fit ook die gast. Die zweet er al 10 liter uit na 1 sprintje.
Essien erin als je achter staat.
Wedden dat hij meteen zo'n mongolen schot gaat lossen![]()
over 1.5 @ 1.9
Essien gaat het doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haten op Essien...nepchelseafanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij speelt nu wel aardig
Essien erin als je achter staat.
Wedden dat hij meteen zo'n mongolen schot gaat lossen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
b00000000000000mAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dikverdiende goal ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hele tijd niks goed en nu ineens dicht bij 2x op rij een goede uitslag bij scorito![]()
Maar nu jinx ik hem vast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Hele tijd niks goed en nu ineens dicht bij 2x op rij een goede uitslag bij scorito![]()
Maar nu jinx ik hem vast![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Maar nu jinx ik hem vast![]()
MOTM Brooks..dan krijgt DS2 een beroerte van gelukAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was stiekem een bewuste jinx omdat ik mijn portemonnee belangrijker vind dan scorito
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
arsenal wint de komende 8 jaar elk jaar een prijsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:49 schreef Tim86 het volgende:
Was stiekem een bewuste jinx omdat ik mijn portemonnee belangrijker vind dan scorito![]()
insane omhaal mènnnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
jullie mam wordt de komende 8 jaar niet dagelijks verwend door mijn genotsknotsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
arsenal wint de komende 8 jaar elk jaar een prijsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zeker. Wel de verkeerde winnaar alleen. Gunde het Ghana wel meer op basis van het spelquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga nog even aan mijn pik yankenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh.
Wat vallen die Afrikaanse ploegen tegen zeg
laatste dag stage als het goed is
Wat ik bij al die Afrikaanse team mis is een stel creatieve spelers..![]()
Lekker zegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
laatste dag stage als het goed is
Wat ik bij al die Afrikaanse team mis is een stel creatieve spelers..
Klopt, ik heb Ghana niet gezien, maar bij Kameroen en Nigeria ontbrak het echt aan een beetje vernuft en brille. En dat compenseer je dus in het echt niet altijd door harder te rennen. In tegenstelling tot FUT trouwens.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze hebben allemaal geen nummer 10. Middenveld met alleen maar grote sterke negers. Zelfde geldt eigenlijk voor Ivoorkust.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker zeg
Klopt, ik heb Ghana niet gezien, maar bij Kameroen en Nigeria ontbrak het echt aan een beetje vernuft en brille. En dat compenseer je dus in het echt niet altijd door harder te rennen. In tegenstelling tot FUT trouwens.![]()
Ghana heeft er een, maar die zat op de bankquote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal geen nummer 10. Middenveld met alleen maar grote sterke negers. Zelfde geldt eigenlijk voor Ivoorkust.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie moet dat zijn dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ghana heeft er een, maar die zat op de bank![]()
Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal geen 10. Een 10 vind ik een speler met finesse, zoals Sneijder. Niet een woeste beer met alleen maar power. Maar goed, dat is een persoonlijke mening.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kan het mis hebben, maar KPB is mijns inziens niet alleen maar een krachtvoetballer. Hij heeft niet de uitzonderlijke passing en traptechniek van Sneijder, maar wel aanzienlijk meer dan de gemiddelde speler die vannacht bij Ghana - VS op het veld stond. En hij kan zelf scoren, maar geeft ook nog wel eens een assistje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal geen 10. Een 10 vind ik een speler met finesse, zoals Sneijder. Niet een woeste beer met alleen maar power. Maar goed, dat is een persoonlijke mening.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vind KPB meer een box to box middenvelder. Niet van het niveau Yaya, maar zowel verdedigend als aanvaller wel okewat is een lach als je van binnen huilt![]()
dit dus:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar KPB is mijns inziens niet alleen maar een krachtvoetballer. Hij heeft niet de uitzonderlijke passing en traptechniek van Sneijder, maar wel aanzienlijk meer dan de gemiddelde speler die vannacht bij Ghana - VS op het veld stond. En hij kan zelf scoren, maar geeft ook nog wel eens een assistje.Maar het is ook gewoon een persoonlijke voorkeur he. Ik zie op 10 liever iemand met flair. Alleen dat heeft verder niemand bij Ghana en ik vind het ook onbegrijpelijk dat hij niet speelt (als hij gewoon helemaal fit is tenminste).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:15 schreef Revontulet het volgende:
Vind KPB meer een box to box middenvelder. Niet van het niveau Yaya, maar zowel verdedigend als aanvaller wel okeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kut Amerikanenik had een lekkere rantmail getikt naar onze kantoren in Amerika en die stond ready to send... beetje jammer dit.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb gisteren met mijn pouls ook een baggerscore weggezetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kut Amerikanenik had een lekkere rantmail getikt naar onze kantoren in Amerika en die stond ready to send... beetje jammer dit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
O fuck even snel kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met mijn pouls ook een baggerscore weggezetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind KPB echt wel een baas hoor, maar geen 10 pur sang. Prachtig een krullende bal in de kruising, maar een fucking zieke streep is ook lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mogguh
Misschien geef ik hem dan te veel credits, zou kunnen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
2 wedstrijden fout hebben en nog bovenaan staan.quote:
Dat vind ik dus ook. En ik had echt gedacht dat die gast het verschil zou kunnen maken tegenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind KPB echt wel een baas hoor, maar geen 10 pur sang. Prachtig een krullende bal in de kruising, maar een fucking zieke streep is ook lekkerUSA
...tegenvaller
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom speelt hij niet dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. En ik had echt gedacht dat die gast het verschil zou kunnen maken tegenUSA
...tegenvaller
Slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen idee. Essien zat ook op de bank.
Als je door wilt gaan, dan moet je als Ghana tegen dit soort landen je punten pakken lijkt me. Dan stel je toch de beste 11 op?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat zou je zeggen ja. Ghana kan het nu al shaken. Als je verliest van de VS, ga je echt niet nog 6 punten halen tegen Duitsland en Portugal...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op
Als je door wilt gaan, dan moet je als Ghana tegen dit soort landen je punten pakken lijkt me. Dan stel je toch de beste 11 op?
En daarmee kunnen we wel vast concluderen dat de verrassingen van vorig WK (Uruguay, Ghana) het tot nu toe ronduit slecht doen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik verheug me wel om Belgie te zien spelenquote:
En Brazilie - Mexico is ook een mooi affiche vanavond
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ghana had natuurlijk gewoon met 6-2 moeten winnen, alleen zijn ze nog slechter dan PSV in het afwerken. Allemaal kansloze schoten/kopballen naast en over, waar ze het beter hadden kunnen/moeten uitspelen, maar qua krachtsverhouding was dit de misschien wel meest onterechte uitslag.![]()
Ik heb maar meteen het restant van de 5 euro die ik op Unibet heb gezet, maar op die wedstrijd gezet. In een combo met België. Volgens mij gewoon winst voor Brazilië en België.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verheug me wel om Belgie te zien spelen
En Brazilie - Mexico is ook een mooi affiche vanavondHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Stats zien er wel ziek uit inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
OMFG MotM Brooks![]()
![]()
Helaas wordt hij voor mij waarschijnlijk niet te betalen.
Dat lijken zekerheidjes ja...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb maar meteen het restant van de 5 euro die ik op Unibet heb gezet, maar op die wedstrijd gezet. In een combo met België. Volgens mij gewoon winst voor Brazilië en België.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat was met Müller to score (zeker na zijn doelpunt) icm Ghana ook welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijken zekerheidjes ja...
Succes met gokkenquote:Rodriguez is een Mexicaanse priester die blijkbaar de regels perfect uitvoert, in de zin dat hij voor alles fluit en kaarten geeft. Hij floot al 79 internationale wedstrijden, gaf daarin 350 gele kaarten, 51 rode kaarten 29 strafschoppen.![]()
![]()
KPB, klinkt als een onderdeel van Fok.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:15 schreef Revontulet het volgende:
Vind KPB meer een box to box middenvelder. Niet van het niveau Yaya, maar zowel verdedigend als aanvaller wel oke![]()
Ghana was niet echt een zekerheidje..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat was met Müller to score (zeker na zijn doelpunt) icm Ghana ook welhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Allerminst. Ik vond Brazilië niet sterk tegen Kroatie, en ik vond Mexico wel goed ogen. Kan best wel close worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijken zekerheidjes ja...![]()
Boh ik heb nu Muller en Benzema in de spits. #jizzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hey ouwe wankerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijken zekerheidjes ja...![]()
Dat kan...maar ik schat Kroatie eigenlijk hoger in dan Mexico. Kameroen was echt wel een drama, vond ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Allerminst. Ik vond Brazilië niet sterk tegen Kroatie, en ik vond Mexico wel goed ogen. Kan best wel close worden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Korea.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:20 schreef Rijst het volgende:
was een leuke wedstrijd man vannacht. En komende nacht ook weer. Koreaaaa
Korea - Rusland? Ik snurk rustig door.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:20 schreef Rijst het volgende:
was een leuke wedstrijd man vannacht. En komende nacht ook weer. KoreaaaaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
je snapt er ook niet zoveel vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Korea - Rusland? Ik snurk rustig door.![]()
Nja als je op papier kijkt dan had ik wel een met die spelers. Ik had meer verwacht van onder andere Mikel, Moses, Emenike. Maar het was niet om aan te glurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ghana was niet echt een zekerheidje..
Van Korea? Dat zou zomaar kunnen. En niet de behoefte om me er in te verdiepen ookquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De Liend heeft het over Ghana, en jij noemt allemaal Nigeriaanse spelers op..?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nja als je op papier kijkt dan had ik wel een met die spelers. Ik had meer verwacht van onder andere Mikel, Moses, Emenike. Maar het was niet om aan te gluren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
al die negerlanden zijn hetzelfde, ik typte Nigeria foutquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sol?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:30 schreef Rijst het volgende:
Oh yes ik heb dus gewoon Campbell in mn clubHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eens even wat leuke bets bekijken voor vanavond.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
morrie![]()
die nachtbets lopen lekker USA ook gepaktzolang ik zelf geen tv kijk gaat het goed met de bets.
@omni, dat is toch de scheids van NL ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hebtrouwens best veel squadfitnessen uit packs gekregen maar als ik naar apply teamtraining ga dan is het leeg. Hebben jullie daar ook last van?![]()
hebben jullie nog mooie bets gevonden voor vanavond mannen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:40 schreef Rijst het volgende:
Ik hebtrouwens best veel squadfitnessen uit packs gekregen maar als ik naar apply teamtraining ga dan is het leeg. Hebben jullie daar ook last van?![]()
heb je eerst in WC mode gezeten? had ik ook toen ik later opnieuw opstartte waren ze er wel.quote:
Speelt lukaku vanavond weet iemand dat ?
[ Bericht 3% gewijzigd door FCsuarez op 17-06-2014 09:57:09 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb iets van 300 wedstrijden met Brooks gespeeld. Hij kopt er regelmatig een corner in en nu dus ook in het echtgr gr
![]()
Wow much stats. such good so skills. 0-6quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik speel niet eens meer normale FUT alleen.nog wcquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je eerst in WC mode gezeten? had ik ook toen ik later opnieuw opstartte waren ze er wel.
Speelt lukaku vanavond weet iemand dat ?![]()
En heb nu ook nadat ik een match heb gespeeld en mn pack wil claimen dat de store niet beschikbaar is. rot spelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik speel niet eens meer normale FUT alleen.nog wc![]()
Klopt heb ik ook altijd. Als je er uit gaat en weer in doet ie het wel weerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
En heb nu ook nadat ik een match heb gespeeld en mn pack wil claimen dat de store niet beschikbaar is. rot spel![]()
thats what she saidquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Klopt heb ik ook altijd. Als je er uit gaat en weer in doet ie het wel weer![]()
quote:
Nou ik heb na 25 teams eindelijk weer een team dat wel functioneert, helaas een vrij standaard BPL team in 41212.![]()
Nasri is wel echt een eindbaas zeg, nooit gebruikt (te zwak) maar die is gewoon bij 20 goals betrokken in 17 potjes (11 goals, 9 assists) inclusief 5 kopgoals.![]()
![]()
Dat vind ik niet echt regelmatigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor niet zo vaak meer uit corners. Maar het is wel een BAAS.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
waar zijn tim en pots als je ze nodig hebt.
wat is de vermoedelijke opstelling van de belgjes.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
wat is de vermoedelijke opstelling van de belgjes.© Het Nieuwsbladquote:Achteraan is alles duidelijk. De bondscoach kiest voor Alderweireld en Vertonghen op de flanken omdat die vooral verdedigend sterk zijn om de kwieke Algerijnen tegen te houden. Kompany is boven elke discussie verheven, Van Buyten krijgt de voorkeur omwille van zijn ervaring en scorend vermogen.
Axel Witsel en Kevin De Bruyne zijn zekerheden. Witsel als meest verdedigende en De Bruyne als meest vooruitgeschoven middenvelder. Voor de plaats daartussen komen vier spelers in aanmerking: Fellaini, Chadli, Dembélé en Defour. Er is ook nog een vijfde mogelijkheid.
e: en daar stopt het artikel![]()
![]()
Vermoedelijke opstelling: Couroits, Alderweireld, Kompany, Van Buyten, Vermaelen, Witsel, Dembélé, De Bruyne, Hazard, Lukaku en Mirallasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
wat is de vermoedelijke opstelling van de belgjes.
Meer: http://www.voetbalkrant.c(...)speelt#ixzz34sniihZfNAC Breda
Rèsbaarge![]()
domme belgenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
© Het Nieuwsblad
e: en daar stopt het artikel
E: lukaku is weer heel dus? of is het nog een gevaarlijk gokje om hem to score te nemen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Haast zeker is dat Courtois in doel staat, Kompany op de drie staat en Witsel op de zes. Hazard als linksbuiten en Lukaku diep in de spits zijn ook risicoloze gokken.
Voor de plek naast Kompany heerst nog twijfel, maar wij verwachten dat Daniel Van Buyten voor ervaring zal zorgen centraal achterin. Vertonghen en Vermaelen zouden in balans liggen voor de linksachter.
Ook op het middenveld heerst nog onduidelijkheid. Voor Witsel kunnen zowel De Bruyne, Chadli, Dembélé en Fellaini postvatten. Wij denken dat Dembélé de vrije positite zal innemen. Voorin lijkt Mirallas op rechts het pleit te winnen van Chadli.
Vermoedelijke opstelling: Couroits, Alderweireld, Kompany, Van Buyten, Vermaelen, Witsel, Dembélé, De Bruyne, Hazard, Lukaku en MirallasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is maar 4 dagen geblesseerd geweest, lijkt me inmiddels wel fit genoegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
domme belgen
E: lukaku is weer heel dus? of is het nog een gevaarlijk gokje om hem to score te nemen.![]()
![]()
Anders is er wel een andere speler die een corner erin kopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt regelmatig![]()
Dan doe ik een benzemaatje denk ik lukaku to score staat op 1.65 maar to score more than soudani staat op 2.4quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:26 schreef Freire het volgende:
[..]
Hij is maar 4 dagen geblesseerd geweest, lijkt me inmiddels wel fit genoegzie algarije toch geen goal maken.
en ik denk ook een klein gokje op dembele outside penaltybox
#FreeTrapz![]()
5 op 3-0 en 15 op min 2 goals verschil winnen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
die laatste heb ik ook al.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
5 op 3-0 en 15 op min 2 goals verschil winnen
7/10 op handicap belgie 0-1 @1.95
3/10 op lukaku score more @2.4
1/10 op Dembele outside penaltybox @21Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kon je met die laatste dan niet beter wachten tot het zeker is dat ie start?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die laatste heb ik ook al.
7/10 op handicap belgie 0-1 @1.95
3/10 op lukaku score more @2.4
1/10 op Dembele outside penaltybox @21'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
als ie niet start krijg je het terugquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kon je met die laatste dan niet beter wachten tot het zeker is dat ie start?
#FreeTrapz![]()
Ook als hij invalt? En wat bedoel jij met 7/10 op handicap? En dan bedoel ik 7/10quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie niet start krijg je het terug
ohquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie niet start krijg je het terug
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nvmquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ie niet start krijg je het terugRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hopen dat de Belgjes keihard op hun bek gaanmaar die poule is zo makkelijk dat alle vier de landen uit de groep van Duitsland daar nog doorheen zouden komen.
![]()
Belkin stopt met sponsoring per einde jaar alquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:42 schreef DutchSL het volgende:
Hopen dat de Belgjes keihard op hun bek gaanmaar die poule is zo makkelijk dat alle vier de landen uit de groep van Duitsland daar nog doorheen zouden komen.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
7/10 geeft aan hoeveel vertrouwen je er in hebt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ook als hij invalt? En wat bedoel jij met 7/10 op handicap? En dan bedoel ik 7/10
kort gezegt pak je je bankroll (totaal bedrag op je account) zeg 100 euro. dit verdeel je in 100units, 1 euo dus. als jij zeker bent da je de bet gaat winnen zet je 10/10 en dus 10 euro in.
dan spreek je met jezelf af dat je bij bepaalde bedragen de units gaat veranderen. en wat van je winst afroomt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
player goals en cards geloof ikquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
pak ook de kaarten bet maar mee met die debiele scheidsquote:
#FreeTrapz![]()
Rabobank betaalde achter de schermen nog een flink deel van het geld (doorlopende contracten) en Belkin zat voor een dubbeltje op de eerste rij, nu valt dat Rabo-geld weg en willen ze zelf niet volwaardig sponsor worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belkin stopt met sponsoring per einde jaar al![]()
Hopelijk vinden ze nog een fatsoenlijke sponsor, maar zal lastig worden. Zo gaan we in een paar jaar van drie profploegen naar een halve (Giant is ook meer Duits dan Nederlands zowat..).![]()
Ajax moet die gasten gewoon gaan sponsoren johquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rabobank betaalde achter de schermen nog een flink deel van het geld (doorlopende contracten) en Belkin zat voor een dubbeltje op de eerste rij, nu valt dat Rabo-geld weg en willen ze zelf niet volwaardig sponsor worden.
Hopelijk vinden ze nog een fatsoenlijke sponsor, maar zal lastig worden. Zo gaan we in een paar jaar van drie profploegen naar een halve (Giant is ook meer Duits dan Nederlands zowat..).
#FreeTrapz![]()
Iemand wel eens ervaring gehad met een remote raidset configureren op een IBM server?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt, dat was ook het eerste wat ik me bedacht: even profiteren van het Rabo-geld en weer wegwezen. Dat is natuurlijk hun goed recht, maar het getuigt niet van erg veel compassie en samenwerking als je eerder steeds de indruk hebt gegeven te verlengen (tenminste, dat meen ik ergens gelezen te hebben), om dan nu, zo vlak voor de grootste wedstrijd van het jaar en feitelijk in een laat stadium van het seizoen de samenwerking te beeindigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rabobank betaalde achter de schermen nog een flink deel van het geld (doorlopende contracten) en Belkin zat voor een dubbeltje op de eerste rij, nu valt dat Rabo-geld weg en willen ze zelf niet volwaardig sponsor worden.
Hopelijk vinden ze nog een fatsoenlijke sponsor, maar zal lastig worden. Zo gaan we in een paar jaar van drie profploegen naar een halve (Giant is ook meer Duits dan Nederlands zowat..).
Gaat niet echt bevorderend werken voor de prestaties in de Tour ben ik bang, en ze geven het management geen realistische periode om een andere sponsor te vinden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Logischquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ajax moet die gasten gewoon gaan sponsoren joh
Al had Benfica wel jarenlang een behoorlijke wielerploeg![]()
![]()
wat geld zatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Logisch
Al had Benfica wel jarenlang een behoorlijke wielerploegkunnen ze ook wel eens iets voor de nederlandse sport doen is toch aftrekbaar voor ze neem ik aan.
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
7/10 geeft aan hoeveel vertrouwen je er in hebt.
kort gezegt pak je je bankroll (totaal bedrag op je account) zeg 100 euro. dit verdeel je in 100units, 1 euo dus. als jij zeker bent da je de bet gaat winnen zet je 10/10 en dus 10 euro in.
dan spreek je met jezelf af dat je bij bepaalde bedragen de units gaat veranderen. en wat van je winst afroomt.quote:jullie zijn te geavanceerd met deze shitquote:
als mijn 5 euro op is, stop ik ermee, want ik ben een domme gokker en dan zie ik mijn geld heel snel als sneeuw voor de zon verdwijnen
zoals tim gister al zei discipline en een planquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie zijn te geavanceerd met deze shit
als mijn 5 euro op is, stop ik ermee, want ik ben een domme gokker en dan zie ik mijn geld heel snel als sneeuw voor de zon verdwijnenals je er dan ook nog een beetje tijd in stopt en weet op wie of wat je gokt. kan je pech en geluk zo veel mogelijk uitsluiten. eigenlijk gewoon puur kansberekening
#FreeTrapz![]()
Vriend van mij heeft veel verdiend met tenniswedstrijden. Roland Garros was een feestje voor hem. Hij kende al die spelers, dus wist ook precies wie er konden gaan stunten enzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zoals tim gister al zei discipline en een planals je er dan ook nog een beetje tijd in stopt en weet op wie of wat je gokt. kan je pech en geluk zo veel mogelijk uitsluiten. eigenlijk gewoon puur kansberekening
Booking points, of rode kaart?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pak ook de kaarten bet maar mee met die debiele scheids![]()
Ja. De volgende ochtend werd ik wakker in Lindgren.'s achtertuin met een condoom in mn reetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand wel eens ervaring gehad met een remote raidset configureren op een IBM server?![]()
![]()
Tennis is makkelijker inderdaad. Sowieso valt de factor gelijkspel weg, dus dan is het 1 van de 2 in plaats van 1 van de 3.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft veel verdiend met tenniswedstrijden. Roland Garros was een feestje voor hem. Hij kende al die spelers, dus wist ook precies wie er konden gaan stunten enzo.![]()
eigenlijk is het heel makkelijk als jij heel vaak ajax ziet spelen en denk dat de kans groter is dan 50% dat ze van heerenveen winnen zit er value in als de quotering boven de 2 zitquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft veel verdiend met tenniswedstrijden. Roland Garros was een feestje voor hem. Hij kende al die spelers, dus wist ook precies wie er konden gaan stunten enzo.
alleen deze mazen vinden kost wat tijd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En hier gaat het dus fout...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk is het heel makkelijk als jij heel vaak ajax ziet spelen en denk dat de kans groter is dan 50% dat ze van heerenveen winnen zit er value in als de quotering boven de 2 zit
alleen deze mazen vinden kost wat tijd.![]()
androidquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht voor 32k, en dit was een beetje een DSL verkoopprijs![]()
![]()
Leuke theorie, maar als het in de praktijk zo makkelijk zou zijn, had je niet iets gedaan met kunststof kozijnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk is het heel makkelijk als jij heel vaak ajax ziet spelen en denk dat de kans groter is dan 50% dat ze van heerenveen winnen zit er value in als de quotering boven de 2 zit
alleen deze mazen vinden kost wat tijd.![]()
Vind ik ook maar een vriend van mij zweert erbij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
is dat echt lekker? Lijkt me echt een rare combinatieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
het probleem is eigenlijk dat je een enorme bankroll nodig hebt om maandelijks zo'n 3K na de enorme kansspeelbelasting over te houdenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar als het in de praktijk zo makkelijk zou zijn, had je niet iets gedaan met kunststof kozijnen.
#FreeTrapz![]()
Hoeveel verdien je er maandelijks mee bij dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het probleem is eigenlijk dat je een enorme bankroll nodig hebt om maandelijks zo'n 3K na de enorme kansspeelbelasting over te houden![]()
Coke gesnoven zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Snipverkouden, en geen idee hoe dat mogelijk iswat is een lach als je van binnen huilt![]()
nu niets meer, alleen een beetje om de wk wedstrijden wat leuker te maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je er maandelijks mee bij dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat loop je stoer te doen danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu niets meer, alleen een beetje om de wk wedstrijden wat leuker te maken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:31 schreef Rijst het volgende:
wie wil even een leuk teampje voor me maken met Balotelli? Ik heb 35k
Op heel veel manieren af te maken![]()
![]()
wie zegt dat ik stoer doe beantwoord gewoon de vragen vriendquote:
#FreeTrapz![]()
Tips/suggesties voor vandaag?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie zegt dat ik stoer doe beantwoord gewoon de vragen vriend
GRAAG VERWIJDEREN![]()
heb alleen de belgjes gekeken, die staan paar posts terug.quote:heet geen sjonquote:
#FreeTrapz![]()
Balotelli - Balotelliquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:31 schreef Rijst het volgende:
wie wil even een leuk teampje voor me maken met Balotelli? Ik heb 35k
Balotelli - Balotelli - Balotelli - Balotelli
Balotelli - Balotelli - Balotelli - Balotelli
en in goal Sirigu.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik noem je wel Sjonquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb alleen de belgjes gekeken, die staan paar posts terug.
[..]
heet geen sjon![]()
Je schetst een beeld alsof het heel eenvoudig is om geld te verdienen met wedden op wedstrijden terwijl dat in de praktijk wel mee zal vallen anders zouden sites als unibet etc niet bestaan. Je bent gewoon gestuurd door de gokindustrie om hier reclame te maken voor ze 1!!!!11!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie zegt dat ik stoer doe beantwoord gewoon de vragen vriend![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je schetst een beeld alsof het heel eenvoudig is om geld te verdienen met wedden op wedstrijden terwijl dat in de praktijk wel mee zal vallen anders zouden sites als unibet etc niet bestaan. Je bent gewoon gestuurd door de gokindustrie om hier reclame te maken voor ze 1!!!!11!!en cashen dat ik doe, wie is er hier nou gek.
![]()
![]()
maar deze discussie hebben we gister al gehad. makkelijk zal het nooit zijn maar je kunt wel je kansen vergroten door er disciplinair mee om te gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DuhWaarom denk je anders dat ik 3x per jaar op vakantie ga en een nieuwe bak onder mijn reet heb
Omdat je in de wajong zit?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DuhWaarom denk je anders dat ik 3x per jaar op vakantie ga en een nieuwe bak onder mijn reet heb
![]()
Hardnekkige geruchten dat de Chinezen een glitch hebben gekocht waardoor alle prijzen zo explosief zijn gestegen en de coin prijzen heel hard gedaald.
Kut volk![]()
De Chinezen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:02 schreef Confetti het volgende:
Hardnekkige geruchten dat de Chinezen een glitch hebben gekocht waardoor alle prijzen zo explosief zijn gestegen en de coin prijzen heel hard gedaald.
Kut volk![]()
![]()
Ja, ging al vrij aardig en vervolgens heeft Muller me 51 punten opgeleverdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Je gaat lekker trouwens in de poule stijn![]()
![]()
van wie hebben ze die glitch gekochtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:02 schreef Confetti het volgende:
Kut volk![]()
koning
en wat hebben ze er aan dat de coin prijzen zo zakken, ze moeten toch verkopen
#FreeTrapz![]()
Juist omdat ze het verkopen daalt het zoveelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
van wie hebben ze die glitch gekocht![]()
koning
en wat hebben ze er aan dat de coin prijzen zo zakken, ze moeten toch verkopen![]()
ja dat het marktwerking was had ik ook al bedacht. maar coin prijzen waren al laag voordat prijzen omhoog gingen. maar wel benieuwd wat voor glitch t is. hoe kan je prijzen nou laten stijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist omdat ze het verkopen daalt het zoveel
alleen door aanbod te verminderen lijkt mijPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dat het marktwerking was had ik ook al bedacht. maar coin prijzen waren al laag voordat prijzen omhoog gingen. maar wel benieuwd wat voor glitch t is. hoe kan je prijzen nou laten stijgen.
alleen door aanbod te verminderen lijkt mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Of ze moeten massaal op alle spelers bieden, maar de prijzen vond ik dit jaar sowieso al absurd hoog voor de meeste IF's. Vooral ook omdat het verschil met IF's erg klein was tegenover de NIF'squote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dat het marktwerking was had ik ook al bedacht. maar coin prijzen waren al laag voordat prijzen omhoog gingen. maar wel benieuwd wat voor glitch t is. hoe kan je prijzen nou laten stijgen.
alleen door aanbod te verminderen lijkt mij![]()
![]()
![]()
Ze hebben gewoon een methode om veel geld toe te voegen > coins worden goedkoper > er worden meer coins gekocht > prijzen stijgen want er zijn meer coins.![]()
ze glitchen coins er bij ja? EA is dom maar zo dom......quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Ze hebben gewoon een methode om veel geld toe te voegen > coins worden goedkoper > er worden meer coins gekocht > prijzen stijgen want er zijn meer coins.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat ben jij slim daar kan FCSuarez wat van lerenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Ze hebben gewoon een methode om veel geld toe te voegen > coins worden goedkoper > er worden meer coins gekocht > prijzen stijgen want er zijn meer coins.![]()
Economie is nooit mijn sterke punt geweestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat ben jij slim daar kan FCSuarez wat van leren![]()
maar goed. ze glitchen er dus coins bij... bizar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die Zwitsers en Amerikanen verneuken gewoon in de laatste minuten veel punten voor mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die kut topscorers tellen te veel mee
Tospcoorders tellen wel zwaar mee ja.![]()
zie chili er ook geen 2 maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef The_Yakuza het volgende:
Chili over 1.5 goals tegen spanje staat op 3.65en maar kapsalons kopen.. wij denken dat over snacks gaat gaat he gewoon over panden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
Rijst moet weer glitchen hoor
altijd die chinezenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb rijst to eat junkfood tonight 100/10Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: