Het hoeft eigenlijk niet echt een alfabet te zijn. Want om eerlijk te zijn, teksten krampachtig vertalen terwijl je de taal niet spreekt.. Ik heb ooit een Chinees teken laten zetten en die heb ik nu gecovered. Verder weet ik ook nog steeds niet wat ik precies zou willen zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik weet niet of er een echt alfabet van is gemaakt. In mijn herinnering kon ook alleen dat meisje het maar lezen.
Deze shot komt uit Charlie & Lisa (aflevering 6) meen ik (45 minuten). Als dat 'm niet is, dan zou het uit aflevering 7 komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heb de DVD's hier liggen dus als je even aan geeft waar in de serie het zit kan ik morgen wel een screenshot maken.
Het was uiteindelijk aflevering 5 toch. Heb er een screenshot van gemaakt en mijn best gedaan deze een beetje rechter en scherper te krijgen. Heb het origineel er ook maar bij gezet, wie weet lopen er in FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp (deel twee) nog mensen rond die daar wat handiger in zijn dan ik ben.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze shot komt uit Charlie & Lisa (aflevering 6) meen ik (45 minuten). Als dat 'm niet is, dan zou het uit aflevering 7 komen.
SPOILER: PlaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk aflevering 5 toch. Heb er een screenshot van gemaakt en mijn best gedaan deze een beetje rechter en scherper te krijgen. Heb het origineel er ook maar bij gezet, wie weet lopen er in FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp (deel twee) nog mensen rond die daar wat handiger in zijn dan ik ben.
Ik kwam via Google ook nog een paar andere plaatjes tegen die de tekens wel vrij duidelijk in beeld hebben. Hopelijk heb je er samen genoeg aan om er iets leuks van te maken.
Plaatjes vanwege hun grootte maar even in een spoilertje gedrukt.Wat een held, DANKJEWEL!!SPOILER: PlaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Graag gedaan hoor. Succes er mee. Nu Taken maar weer eens terug gaan kijken. Wel zin in gekregen nuquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |