quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:28 schreef Aether het volgende:
Final Fantasy XIII-2 11-12-2014 uit op PC.
Heb begrepen van wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:47 schreef Ixnay het volgende:
Voorjaar dus FFX en FF7 en Type 0 voor de PS4.
Gaan ze bij FF7 trophies toevoegen?
Afprijzing, aangezien ik de ps3 en ps2 versie al heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:32 schreef Aether het volgende:
FFX/X-2 HD naar PS4 voorjaar 2015 39,99.
http://www.videogamer.com(...)s_coming_to_ps4.html
[ afbeelding ]
Same here voor de Vita versiequote:Op donderdag 11 december 2014 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bah.
Als ik dit had geweten had ik de PS3 versie niet gekocht...
quote:
Ik weet nog niet of ik voor de LE ga. Of sowieso day one. Het is een HD-port van een PSP-game. Die is eigenlijk geen 50+ euro waard...quote:
Ieder zijn ding. Ik ben zo'n rare die alle CE's van FF en Tales of haalt. Alleen Ni no kuni heeft die regel geschonden, dat is de enige non-FF/Tales of die ook een CE waardig wasquote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik voor de LE ga. Of sowieso day one. Het is een HD-port van een PSP-game. Die is eigenlijk geen 50+ euro waard...
Ik heb er veel ook, maar dit is een spin-off waarbij ik niet eens weet of ik de gameplay wel leuk vindquote:Op maandag 15 december 2014 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik ben zo'n rare die alle CE's van FF en Tales of haalt. Alleen Ni no kuni heeft die regel geschonden, dat is de enige non-FF/Tales of die ook een CE waardig was
Ik laat het je wel wetenquote:Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er veel ook, maar dit is een spin-off waarbij ik niet eens weet of ik de gameplay wel leuk vind
Uiteraard, de hele FFXIII-trilogie was ook lang beschikbaar als CE en ging snel in prijs omlaag...quote:Op maandag 15 december 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat het je wel wetenIk gok dat het toch niet zo hard gaat met die CE, dus die hebben ze straks nog wel over.
Jezus, wat genaaid voor mensen diende PS3-versie hebben gekocht.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:32 schreef Aether het volgende:
FFX/X-2 HD naar PS4 voorjaar 2015 39,99.
http://www.videogamer.com(...)s_coming_to_ps4.html
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |