Heb je haar nu al gesproken TS?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:38 schreef Frankster00 het volgende:
Hoooi,
Ik heb iemand onder de douche bekeken en ben betrapt, dit is de eerste keer en ze reageerde best wel heel erg heftig. Ze is niet meer aanspraakbaar en ik heb werkelijk geen idee wat ik nu moet doen.
Help plz
Aaaawquote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef Syntos het volgende:
laatste bezoek: 18 uur, 34 minuten geleden.
TS is opgepakt of uit huis getrapt.
Of je kan gewoon een slot op je badkamerdeur zetten.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef xSparks het volgende:
Schaamteloze TVP
Als je mijn huisgenoot zou zijn ging ik echt het huis uit. Als je niet eens meer gewoon kan douchen, gatver. Het is echt een kutstreek wat je hebt gedaan, en waarschijnlijk zijn al je vrouwelijke huisgenoten nu bang dat je beelden van ze hebt.
Echt geen respect voor dit soort viespeuken, ik hoop dat ze aangifte doet.
Of je leest het topic.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Of je kan gewoon een slot op je badkamerdeur zetten.
En dit is wel erg overdreven.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef xSparks het volgende:
Schaamteloze TVP
Als je mijn huisgenoot zou zijn ging ik echt het huis uit. Als je niet eens meer gewoon kan douchen, gatver. Het is echt een kutstreek wat je hebt gedaan, en waarschijnlijk zijn al je vrouwelijke huisgenoten nu bang dat je beelden van ze hebt.
Of je leest even het topic door voor je reageert?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Of je kan gewoon een slot op je badkamerdeur zetten.
Het eerste topic is best vermakelijk, gewoon even lezen.quote:
Ja want het is echt een fijn idee dat er beelden van jou terwijl je douchet worden gemaakt? En je geen idee hebt wat er met die beelden gebeurt...quote:
Dan plak je die ruit af.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef xSparks het volgende:
[..]
Of je leest even het topic door voor je reageert?
TS heeft via zijn camera door het ruitje boven de douchedeur gekekenanders kon hij het niet zien.
Nah.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het eerste topic is best vermakelijk, gewoon even lezen.
Hij heeft toch zijn mobiel laten zien? Stond niks opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef xSparks het volgende:
[..]
Ja want het is echt een fijn idee dat er beelden van jou terwijl je douchet worden gemaakt? En je geen idee hebt wat er met die beelden gebeurt...
Snap ik ook wel, maar meteen verhuizen of aangifte doen vind ik wel erg ver gaan. Sowieso schop je die gast dan beter gewoon het huis uit, in plaats van zelf te verhuizen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef xSparks het volgende:
[..]
Ja want het is echt een fijn idee dat er beelden van jou terwijl je douchet worden gemaakt? En je geen idee hebt wat er met die beelden gebeurt...
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hij heeft toch zijn mobiel laten zien? Stond niks op
Waarschijnlijk heeft ze er zelf om gevraagd door heel verleidelijk tegen TS te doen.quote:
Zelf verhuizen is misschien overdreven, maar zou het echt niet okee vinden om een huis en dus ook een douche te delen met iemand die zulke dingen flikt. Als vrouw zijnde zou ik me totaal niet meer op mijn gemak voelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar meteen verhuizen of aangifte doen vind ik wel erg ver gaan. Sowieso schop je die gast dan beter gewoon het huis uit, in plaats van zelf te verhuizen.
Ik zei het in het vorige topic ook al. Dit komt nooit meer goed. TS kan beter verhuizen of dat meisje zal zelf verhuizen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:07 schreef xSparks het volgende:
[..]
Zelf verhuizen is misschien overdreven, maar zou het echt niet okee vinden om een huis en dus ook een douche te delen met iemand die zulke dingen flikt. Als vrouw zijnde zou ik me totaal niet meer op mijn gemak voelen.
Ik moest giechelen door je reactiequote:
gewoon geen beta zijn en die chimeid gewoon hosselen tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Sowieso alsof niet alle mannen dat soort fantasieën hebbenEnige verschil is dat hij het in de praktijk brengt.
Echt zo'n dima actie trouwens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon geen beta zijn en die chimeid gewoon hosselen toch
Waarom hosselen als je ook kan begluren/rapen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon geen beta zijn en die chimeid gewoon hosselen toch
misschien is ts dimaquote:
Jaja ik zit op mn telefoon, moeilijk enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik moest giechelen door je reactie
Hoe gaat het? Lang niet gesproken![]()
![]()
kkgekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom hosselen als je ook kan begluren/rapen?
lol ga me niet dissen dan :squote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:12 schreef xSparks het volgende:
[..]
Jaja ik zit op mn telefoon, moeilijk enzo
Zat ik ook aan te denken. Gewoon een kloon aangemaaktquote:
oke vanaf nu elkaar niet meer dissen dealquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:14 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oke vanaf nu elkaar niet meer dissen deal
Je gaat je gang maar. Dan zou ik me eerder schamen om mijn Elvis-zang-imitaties dan om het feit dat ik naakt ben. En ik heb toch echt niet het ego dat ik denk dat anderen mij naakt willen zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef xSparks het volgende:
[..]
Dus omdat het jou, als man zijnde niet uitmaakt om onder de douche gefilmd te worden, moet dit maar gewoon kunnen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar. Dan zou ik me eerder schamen om mijn Elvis-zang-imitaties dan om het feit dat ik naakt ben. En ik heb toch echt niet het ego dat ik denk dat anderen mij naakt willen zien.
Ik zeg nergens dat de reactie van de huisgenote van TS overtrokken is, oid. Ik zei alleen maar wat ik zou doen als iemand dat bij mij deed. Ze heeft alle recht om zo boos te worden als ze zelf wil, want het is verachtelijk gedrag. Ik zou me er persoonlijk alleen niet zo druk om maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:36 schreef xSparks het volgende:
[..]
Dus omdat het jou, als man zijnde niet uitmaakt om onder de douche gefilmd te worden, moet dit maar gewoon kunnen?![]()
Ik schaam me ook zeker niet voor naakt zijn ofzo, ga ook gewoon naar de sauna e.d. Maar als iemand je stiekem staat te filmen, terwijl.je staat te douchen, kun je ook wel nagaan dat dat niet voor je Elvis imitaties is. En ik kan me goed voorstellen dat dat heel kut voelt voor de huisgenote van TS.
Hou toch op. Dit is de reinste uitlokking. Als het mijn dochter zou zijn, zou ik boos op haar worden om een beetje schaamteloos te gaan douchen in een studentenhuis waar tevens een Fok!ker woont.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 03:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Stel dat de huisgenoot van mijn dochter of zus haar zou bespioneren met een mobieltje terwijl ze onder de douche staat wat zou ik dan vinden?
Dan zou ik vinden dat die huisgenoot zou moeten verhuizen en daar zou ik hem ook toe aansporen.
die vlieger gaat natuurlijk alleen op als hij al op het moment dat ze in 1 huis gingen wonen kenbaar heeft gemaakt een fokker te zijn. En dat betwijfel ik. Het meisje wist niet wie ze in huis had.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:04 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Hou toch op. Dit is de reinste uitlokking. Als het mijn dochter zou zijn, zou ik boos op haar worden om een beetje schaamteloos te gaan douchen in een studentenhuis waar tevens een Fok!ker woont.
Zou haar daarnaast het advies geven om haarzelf aan te geven bij de politie wegens het psychisch mishandelen van een puberende onzekere jongeheer.
Eerwraak ja toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:04 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Hou toch op. Dit is de reinste uitlokking. Als het mijn dochter zou zijn, zou ik boos op haar worden om een beetje schaamteloos te gaan douchen in een studentenhuis waar tevens een Fok!ker woont.
Zou haar daarnaast het advies geven om haarzelf aan te geven bij de politie wegens het psychisch mishandelen van een puberende onzekere jongeheer.
Geen bewijs creéren voor als het mis gaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:07 schreef Dehelerambam het volgende:
Jaja, hij was niet aan het filmen
Heel geloofwaardig.
Ja dat schiet nog niet op......quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahah een #2. Okee nu wil ik een uitkomst horen.
smeert ze nou kwark/vla in haar haar?quote:
quote:
Ja dit zou mijn methode ook zijn, die viespeuk vertrekt maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar meteen verhuizen of aangifte doen vind ik wel erg ver gaan. Sowieso schop je die gast dan beter gewoon het huis uit, in plaats van zelf te verhuizen.
Als ze nog warm zijn is het geen necrofilie toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
t is het lekkerst als ze niet meer ademen
klopt, en als ze niet meer warm zijn zorg ik er wel voor dat ze weer warm wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:06 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Als ze nog warm zijn is het geen necrofilie toch?
Ah, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
klopt, en als ze niet meer warm zijn zorg ik er wel voor dat ze weer warm worden
En als hij je nou ging chanteren?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:56 schreef xSparks het volgende:
Schaamteloze TVP
Ook als het een puisterige walvis is? Want tien tegen een dat TS het mannelijke equivalent daarvan is natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:04 schreef kree het volgende:
Ik denk dat (wij) mannen het anders zouden zien.
Kijk het filmen stiekem zie ik dan nog een heel verschil in als gluren.
Als ik nou naakt onder de douche zou staan zou ik het nog stiekem wel een geil idee vinden als een meid me stond te begluren.![]()
Meiden denken hier anders over?
Wat als er geen mobieltje aan te pas was gekomen?
Euhm, tja dat zou wel minder zijn jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ook als het een puisterige walvis is? Want tien tegen een dat TS het mannelijke equivalent daarvan is natuurlijk.
Ja, lekker boeiend. Als er iemand is die mij douchend wil filmen, moet ie dat vooral doen en dan wens ik hem/haar er veel plezier mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef xSparks het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:59 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, lekker boeiend. Als er iemand is die mij douchend wil filmen, moet ie dat vooral doen en dan wens ik hem/haar er veel plezier mee.
Dus stel je niet zo aan aub.
Verder: glurenje hebt tegenwoordig camera's met de doorsnede van een millimeter. Hang daar gewoon je douche mee vol als je dan toch wil kijken
Dat weet jij ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:07 schreef xSparks het volgende:
[..]Dat is makkelijk praten als je toch weet dat niemand dat ooit zal willen.
Dit zeg je waarschijnlijk omdat je zelf zoiets van plan bent of zelf ooit gedaan hebtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen dagelijks, heb je daar problemen mee?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dit zeg je waarschijnlijk omdat je zelf zoiets van plan bent of zelf ooit gedaan hebt
Mocht ik ooit een man betrappen op zoiets dan doe ik meteen aangifte
Doen alsof je niet weet dat ik je dagelijks begluurquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dit zeg je waarschijnlijk omdat je zelf zoiets van plan bent of zelf ooit gedaan hebt
Mocht ik ooit een man betrappen op zoiets dan doe ik meteen aangifte
Dan hoop ik dat de vrouwen bij wie je dit doet hier gauw achterkomenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik doe dit soort dingen dagelijks, heb je daar problemen mee?
Dan beëindig ik hun leven.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de vrouwen bij wie je dit doet hier gauw achterkomen
How do I look?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Doen alsof je niet weet dat ik je dagelijks begluur
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:01 schreef xSparks het volgende:
[..]
Of je leest even het topic door voor je reageert?
TS heeft via zijn camera door het ruitje boven de douchedeur gekekenanders kon hij het niet zien.
Terecht ik zou hoogstens zelf gluren door sleutelgat of zo, maar daar hou ik het bij. En zelfs dan te bang dat ik betrapt ga worden, nee dan ga ik liever op het internet blote vrouwen kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef xSparks het volgende:
[..]
Jouw soort is ook lelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Best lelijk het gaat mij meer om de kick.
Precies ik ruik af en toe aan de slipjes als ze die ophangen om te drogen, en een keer eens eentje gestolen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 03:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Stel dat de huisgenoot van mijn dochter of zus haar zou bespioneren met een mobieltje terwijl ze onder de douche staat wat zou ik dan vinden?
Dan zou ik vinden dat die huisgenoot zou moeten verhuizen en daar zou ik hem ook toe aansporen.
En dat is ook wat TS moet doen: op zoek naar andere woonruimte zonder gedeelde badkamer. Want als zijn volgende huisgenoot achter de reden van zijn verhuizing komt kan hij daar ook niet blijven.
De mogelijkheid om met een vrouwelijke huisgenoot samen te wonen heeft hij in ieder geval verknald.
Wat een kneus ben je ook als je dat doet he
Ahh you care about my feeeeelingsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
was een grapje bby je weet dat ik je vetrollen mooi vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |