Ik vind die van Nederland en Spanje oprecht het mooist.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Tenue van Duitsland vind ik wel vet.
Van Portugal ook trouwens.
Ben net uit mijn werk, weet je hoe afgestompt je raakt na 8u tussen de ambtenaren.quote:
Ucciequote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ess
Van mij ook, maar dacht vanochtend dat het wel 0-0 ging blijven.
Vertel mij wat.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben net uit mijn werk, weet je hoe afgestompt je raakt na 8u tussen de ambtenaren.
Lekker koffie gedronken?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben net uit mijn werk, weet je hoe afgestompt je raakt na 8u tussen de ambtenaren.
Geen leuke kantoorhumor?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vliegen tellen is ook zeer vermoeiend inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blauwe van Nederland vind ik niks.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die van Nederland en Spanje oprecht het mooist.
held!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-1
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uccie
Ja ik heb in de pool 2-2, maar stiekem gun ik het Portugal niet zo
Ik wel.quote:
Oh is die er ook tegenwoordig?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je ook meedoen aan de #TeamJohannes FOK! poule?
Nee, heel raar, maar als externe heb je ineens wel wat te doen.quote:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/74quote:Op maandag 16 juni 2014 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is die er ook tegenwoordig?
Uiteraard wil ik meedoen. Goed voor de samenwerking tussen #teamjohannes en #teamess
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Voor zover het een huisje genoemd mag worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:07 schreef Caland het volgende:
Ronaldo schiet op doel.
Huisje in favela achter stadion kapot.
Nee op ITV 1 helaas... Alleen via schotel te zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:06 schreef OverRated het volgende:
Is deze wedstrijd niet op de BBC? Of ik mis een kanaal opeens
Oh ja. Dank u. Beter dan die van gisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |