ieder geloof is vervelend en onzin , of het nu die lastige jehova s zijn of die tientallen soorten islam , ik denk dat alleen het boeddisme relatief onschuldig isquote:Op maandag 16 juni 2014 17:52 schreef zaid het volgende:
[..]
Wie gelooft er nog in de vredelievendheid van het atheisme?
Ach ja ik denk dat de meeste mensen wel weten hoeveel de islam misbruikt wordt voor gewelddadige groepen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef zaid het volgende:
[..]
dat weet ik wel maar ik reageerde hierop;
"Wie gelooft er nog in de vredelievendheid van de islam?"
Bewijs?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:59 schreef IPA35 het volgende:
ISIS wil alle kerken in Nineveh slopen...
Gaan ze nu weer Assyriėrs lastigvallen.
om nog maar niet te spreken over vrouwen misbruik en onderdrukkingquote:Op maandag 16 juni 2014 18:04 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Ach ja ik denk dat de meeste mensen wel weten hoeveel de islam misbruikt wordt voor gewelddadige groepen.
Oh ja, want eigen olie verkopen is natuurlijk ''illegaal''...Jij bent zo een type dat vindt dat Nederland ook maar alle belasting moet overdragen aan de EUquote:Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zolang de KRG illegaal olie verkoopt zal het 0% zijn. Eigenlijk zou de centrale regering een volledig stop moeten toedienen. Je bent of onafhankelijk of gelijk aan de rest.
Die boeddisten moorden weer moslims uit, schijnt.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ieder geloof is vervelend en onzin , of het nu die lastige jehova s zijn of die tientallen soorten islam , ik denk dat alleen het boeddisme relatief onschuldig is
Yup, die "vreedzame" boeddhisten zijn ook bezig met moslims uitroeien in Sri Lanka. Offtopic.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die boeddisten moorden weer moslims uit, schijnt.
ook al zijn ze lastig, Jehovah's mogen geen wapens oppakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ieder geloof is vervelend en onzin , of het nu die lastige jehova s zijn of die tientallen soorten islam , ik denk dat alleen het boeddisme relatief onschuldig is
Als het klopt zijn het er idd veel.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Honderd Nederlanders, dat lijkt mij verrassend veel.
Apart ad hominem, maar goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Oh ja, want eigen olie verkopen is natuurlijk ''illegaal''...Jij bent zo een type dat vindt dat Nederland ook maar alle belasting moet overdragen aan de EU
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is dan ook illegaal, ze maken ook volgens hun zelf nog gewoon onderdeel uit van irak.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:08 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Oh ja, want eigen olie verkopen is natuurlijk ''illegaal''...Jij bent zo een type dat vindt dat Nederland ook maar alle belasting moet overdragen aan de EU
in het noorden, ja maar dat is eigen schuld van die moslims daar, die willen een eigen Sharia staat compleet met vrouwen in donkere zakken , onderwijs verbieden en handen afhakken enzoquote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef zaid het volgende:
[..]lees je eens in over de behandeling van moslims door myanmar...
Sommige nederlanders willen het MO nuken, ook maar preventief nederlands afslachten?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in het noorden, ja maar dat is eigen schuld van die moslims daar, die willen een eigen Sharia staat compleet met vrouwen in donkere zakken en handen afhakken enzo
wat praat jij dan? die moslims strijden helemaal nergens voor....quote:Op maandag 16 juni 2014 18:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in het noorden, ja maar dat is eigen schuld van die moslims daar, die willen een eigen Sharia staat compleet met vrouwen in donkere zakken en handen afhakken enzo
nee lijkt me nietquote:Op maandag 16 juni 2014 18:24 schreef Hiper het volgende:
[..]
Sommige nederlanders willen het MO nuken, ook maar preventief nederlands afslachten?
Ja, in Myanmar(Birma)quote:Op maandag 16 juni 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die boeddisten moorden weer moslims uit, schijnt.
Jij bent toch ook een Nederlander?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:24 schreef Hiper het volgende:
[..]
Sommige nederlanders willen het MO nuken, ook maar preventief nederlands afslachten?
Dan ben je behoorlijke hypocriet. Waarom erven alle moslims elkaars uitspraken en daden in myanmar en is het legitiem om ze allemaal af te slachten en jij erft niet de uitspraken en daden van andere autochtone nederlanders? Niet meten met 2 maten.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee lijkt me niet
moord is nooit goed te praten ook niet voor moslims
Dat is juist, maar ik bedoelde de autochtoonse nederlanders. Je weet wel de echte, wij zijn de nepperds toch?quote:
nou laat men elkaar maar afmaken, maar laat nederlanders er buiten wil je , mijn vriendin wil niet ein een jutte zak lopenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijke hypocriet. Waarom erven alle moslims elkaars uitspraken en daden in myanmar en is het legitiem om ze allemaal af te slachten en jij erft niet de uitspraken en daden van andere autochtone nederlanders? Niet meten met 2 maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |