Blackwater zal wel weer even gaan spelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Lastig verhaal dan. Ik denk toch dat er een oplossing is. Alle militairen/spec-ops/commando's, desnoods Navy fucking Seals die niks te doen hebben met dezelfde strategie >>>> vermomming erop af sturen en die klootzakken van binnen uit kapot maken.
De toekomst van Irak is of vechten en daarna verdelen. Of verdelen en daarna weer vechten om de verdeling.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met geweld voed je de haat alleen maar, wat de groeperingen uiteindelijk weer sterker maakt. En dan begint het allemaal weer opnieuw.
ik zie kachinggg $$$$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blackwater zal wel weer even gaan spelen.
Ze moeten voederbietel of afsturen, kan die met pastinaken gaan gooien.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Blackwater zal wel weer even gaan spelen.
hehehquote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze moeten voederbietel of afsturen, kan die met pastinaken gaan gooien.
Ik denk dat er binnen nu en 10 jaar een Koerdistan, een Kalifaat en een Sjiitische staat is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
De toekomst van Irak is of vechten en daarna verdelen. Of verdelen en daarna weer vechten om de verdeling.
Ik zou daar best wel willen helpen met een ontwikkelingsproject voor de landbouw. Pastinaak telen gaat daar echter niet gezien het klimaat.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze moeten voederbietel of afsturen, kan die met pastinaken gaan gooien.
Dappere figuren. Die zullen z.s.m. de dood vinden door het Iraanse, Irakese en Syrische leger.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niks pics, filmpje. Hier op geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)lah_akbar_drive.html
Nou nou nou.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Zie je, zelfs pastinaken lukken daar niet. Ik zeg hydrofosforbom erop.
Dadels laten zich er goed telen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Zie je, zelfs pastinaken lukken daar niet. Ik zeg hydrofosforbom erop.
En wiet?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dadels laten zich er goed telen.
Wiet houdt dat ik van humus rijkere gronden, hetgeen je daar niet zo heel snel aan zult treffen ben ik bang.quote:
Zeg ik speciaal een waterbom in plaats van 150.000 kilo agent orange is het weer niet goedquote:
Agent Orange heeft ook niet zo heel veel zin in een woestijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg ik speciaal een waterbom in plaats van 150.000 kilo agent orange is het weer niet goed
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zeg ik speciaal een waterbom in plaats van 150.000 kilo agent orange is het weer niet goed
quote:
Westen heeft teveel belangen omdat te laten gebeuren. Amerika zal wel ingrijpen niet vanwege mensenrechten maar louter vanwege de olie.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat er binnen nu en 10 jaar een Koerdistan, een Kalifaat en een Sjiitische staat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |