Het betekent qua toernooi natuurlijk niets, maar op zich hebben we met deze ene wedstrijd al meer (positieve) indruk gemaakt op de wereld, dan met ons hele toernooi in 2010, waar we de finale bereikten.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tuurlijk niet, zo'n overwinning betekent niets als we er in de groepsfase al uit liggen.
dit is wel een overwinning die je bij blijftquote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het betekent qua toernooi natuurlijk niets, maar op zich hebben we met deze ene wedstrijd al meer (positieve) indruk gemaakt op de wereld, dan met ons hele toernooi in 2010, waar we de finale bereikten.
Ik heb het dus puur en alleen over het vermaak en het respect dat we geoogst hebben.
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tuurlijk niet, zo'n overwinning betekent niets als we er in de groepsfase al uit liggen.
quote:
quote:
kan niet wachten op de reactie van mexicanoquote:Op maandag 16 juni 2014 13:32 schreef cemeteryslut het volgende:
fok! is een beetje de broeplaats voor zure mannen.
maar! ja! als het WK morgen wordt afgelast zou ik zeggen dat we het onwaarschijnlijk goed gedaan hebben!
de verwachtingen liggen laag, als we worden ingemaakt door australie en chili zegt iedereen 'zie je wel' maar we hebben wél gewonnen van spanje! FUCKYEAH!
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef Lothiriel het volgende:
Ik denk dat als Nederland de kwartfinale haalt het gewoon geslaagd WK is. Alles daarboven lijkt me bonus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |