abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141144528
...uffff

Ik heb al ruim een halfjaar crush op dit meisje. Ze is van mijn lengte, hele lange stijle blonde haren, blauwe ogen en prachtige erotisch gekrulde roze lippen met een pearlwhite gebit. Ze is anders dan andere Nederlandse meisjes, ze komt over als een introvert, een muurbloempje. Dit is makkelijk te verwarren met arrogantie maar ze is alles behalve arrogant, ze komt verlegen / onzeker over maar ze is echt te cute gewoon!

Ik kom haar zo nu en dan tegen op mijn hometown station, we blijken op dezelfde school te zitten. Vorig semester ben ik haar maar paar keer tegen gekomen, toen ik haar voor het eerst zag stond ik in vuur en vlam en nu nog nog steeds. De paar keren dat ik haar had gezien had ik de ballen niet om haar aan te spreken. Helaas kwam ik haar niet meer tegen, alleen bij de tentamens omdat onze tentamens blijkbaar op dezelfde tijdstippen ingepland zijn.

Ik heb haar dus al een flink aantal maanden niet meer gezien en verheugde me al die tijd op de tentamenperiode waar ik nu midden in zit. Ik wist dat ik haar zou tegenkomen.

Mijn verwachtingen bleken waar te zijn, vorige week - start vd tentamenperiode - ben ik haar weer tegengekomen en wat was ze weer mooi. We moesten overstappen en ik liep achter haar en ik wilde haar aanspreken, maar ik werd helemaal week, ontzettend slap in mijn benen, alsof ik een pudduing was. Ook had ik een raar tintelens gevoel in mijn gehele lichaam, het leek wel op een full body orgasm. ik heb dit gevoel nog nooit ervaren.Ze kleedt zich veel en veel beter / leuker dan de gemiddelde Nederlandse meid. Je ziet weinig bloot bij haar, ze kleedt zich altijd heel classy met een goeie fit waar haar slanke lichaam goed in uitkomt.

Ik ben sinds de start van de tentamens helemaal afwezig, geen besef van tijd, geen concentratie. Ik liep op roze wolken tot vandaag, ik had mij van het weekend voorgenomen om haar vandaag aan te spreken, ik voelde mij in de zevende hemel omdat ik het gevoel had dat ik deze shit kon klaren maar ik heb dit - weer - gelaten. Waarom zal je denken? Ik durf haar wel aan te spreken maar waar moet je het dan uberhaupt over hebben, ik kom sowieso in interviewmode terecht. En dan zit ik dus een uurlang naast haar in een awkward positie.

Ik zit nu achter een pc dit topic op mijn mobiel te typen dus excuseer mij voor fouten in miin topicje. Ik ben zo verward nu en kan me niet voorbereiden op de 2e tentamen van vandaag.

Morgen heb ik mijn laatste reguliere tentamen dus misschien kom haar nog 1 keer tegen, mijn laatste kans... Ik ben nu ook helemaal panisch met de angst dat ik haar morgen niet zal tegenkomen.

Klacht: de ballen niet om een gesprekje aan te gaan met mijn dreamgirl.

[ Bericht 100% gewijzigd door Pharkus op 16-06-2014 11:30:41 ]
  maandag 16 juni 2014 @ 10:55:29 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_141144568
Ga er gewoon voor man _O_
Je hebt niets te verliezen en niet geschoten is altijd mis O+
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 16 juni 2014 @ 10:55:43 #3
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_141144573
Tering miet
En altijd het laatste woord.
  maandag 16 juni 2014 @ 10:56:04 #4
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_141144584
Wat ben je nou voor vent man. Stap er verdomme een keer op af en vertel haar van dit topic.

gr
En altijd het laatste woord.
pi_141144611
Ga naast haar staan en overhandig haar jouw mobiel en laat haar dit topic lezen
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_141144618
Kweek ruggengraat sukkel
pi_141144636
Stuur een oproepje voor de rubriek Hartkloppingen in Rails O+

Oh wacht kut, die bestaat niet meer }:| ;(
pi_141144645
O my fucking....

Ik dacht dat dit een topic van vorig jaar was toen ik de datum zag. Maar nu besef ik me dat het al 16 juni is :N de tijd vliegt
  maandag 16 juni 2014 @ 10:58:43 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_141144647
"Psssst meidje..."
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:00:17 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_141144686
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ga er gewoon voor man _O_
Je hebt niets te verliezen en niet geschoten is altijd mis O+
pi_141144766
Geldt voor dit soort versieringen, niet ook eerst oogcontact?
pi_141144801
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef cjan het volgende:
Eerst chloroform.
Oogcontact eventueel in de rechtbank (optioneel) :Y
pi_141144938
Je kunt ook perongeluk zachtjes tegen haar aan lopen (niet als een rugbyspeler tackelen!!).
Vervolgens je excuses aanbieden. Daarna een gesprek aanknopen over de tentamens en dat je daar met je gedachte bij zat, interesse tonen over hoe haar tentamens zijn gegaan.

Luisteren naar wat ze zegt en vervolgens weer op reageren. (Dus je hoofd erbij houden en niet gaan zitten dagdromen over hoe ze er naakt uit ziet).
Kijk dr trouwens ook echt aan ipv dr borsten, als je het goed aanpakt heb je daar nog tijd genoeg voor.

P.s. deze tactiek werkt niet goed wanneer ze een warme drank in dr handen heeft en je stoot dit over haar heen..... :{ Tis maar dat je het weet.
pi_141144949
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef quinoahipster het volgende:

[..]

Eerst chloroform.
Oogcontact eventueel in de rechtbank (optioneel) :Y
Niet teveel gebruiken. I've learned that the hard way
Dag knapste man van FOK!
pi_141144967
Maak gewoon een praatje met haar, je lijkt wel een zeikwijf zo.
Boeiend dan ga je maar af, heb je het tenminste geprobeerd en weet je dat ze een bitch is als ze je slecht behandeld. Als je haar echt wil, moet je wel wat meer je best doen.
pi_141145070
Facking hell wat een verhaal :')
-XOXO-
pi_141145093
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef cjan het volgende:
Ze kijkt altijd stoicijns vooruit. :') en ik ook als zij zich in mijn blikveld bevindt.

Zo kwam ik haar vorige week laat in de avond tegen oo de terugweg naar huis. Ik liep door de treinwagon zoekend naar een lege plek, bleek zij er dus al te zitten maar ik merkte dit pas toen ik vlak voorbij haar liep en mn hoofd ietsjes naar rechts draaide. Ik zag vanuit mn ooghoeken dat ze naar me keek maar op het moment van het draaien van mijn hoofd wist ze niet hoe snel ze weer stoicijns vooruit moest kijken. Naast was een lege zitplek ook nog..

Vanochtend zat ik op een bankje in mijn hometown station aan het begin van de perron, ze kwam aangelopen en stond op stil op ongeveer 1.5 meter afstand van mij. Ik zag in mn ooghoeken haar broek en haar manier van lopen waardoor ii wist dat zij het was maar ik keek niet op. wilde niet te needy overkomen. toen de trein eenmaalde gearriveerd was stond ik op en liep ik naar de verste in uitgang van de laatste wagon van de trein. zij stapte in de dichtsbijzijnde, wilde niet achter haar in stappen want dan zou ik ook met haar tegelijk moeten uitstappen bij overstap station, ik durfde dit niet.

Van de winter ben ik haar ook een paar keer tegengekomen en toen keek ze ook soms omdat ze me herkende, die ene jongen die op dezelfde school zit en zelfde stad woont.
pi_141145114
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Sweetylicious het volgende:
Maak gewoon een praatje met haar, je lijkt wel een zeikwijf zo.
Boeiend dan ga je maar af, heb je het tenminste geprobeerd en weet je dat ze een bitch is als ze je slecht behandeld. Als je haar echt wil, moet je wel wat meer je best doen.
Ze is geen bitch, ze is echt aardig en lief denk ik.
pi_141145190
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Rquiem het volgende:
Je kunt ook perongeluk zachtjes tegen haar aan lopen (niet als een rugbyspeler tackelen!!).
Vervolgens je excuses aanbieden. Daarna een gesprek aanknopen over de tentamens en dat je daar met je gedachte bij zat, interesse tonen over hoe haar tentamens zijn gegaan.

Luisteren naar wat ze zegt en vervolgens weer op reageren. (Dus je hoofd erbij houden en niet gaan zitten dagdromen over hoe ze er naakt uit ziet).
Kijk dr trouwens ook echt aan ipv dr borsten, als je het goed aanpakt heb je daar nog tijd genoeg voor.

P.s. deze tactiek werkt niet goed wanneer ze een warme drank in dr handen heeft en je stoot dit over haar heen..... :{ Tis maar dat je het weet.
Hoor issssss deze man weet dima :Y
hee hallo
  maandag 16 juni 2014 @ 11:19:12 #20
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_141145204
Echt weer iets voor een fokker.
pi_141145225
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef skippy22 het volgende:
Echt weer iets voor een fokker.
My thoughts exactly _O-
Dag knapste man van FOK!
pi_141145280
Ben je er van bewust dat jouw hele algehele onvermogen om een fatsoenlijk gesprek met een meisje aan te knopen gewoon ergerlijk is voor omstanders? Mijn tenen krullen gewoon uit irritatie bij elke falende, onzekere zeikpost die je hierover plaatst.
pi_141145337
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ze is geen bitch, ze is echt aardig en lief denk ik.
Nou dan, dan hoef je al helemaal niet bang te zijn.

Mijn vriend zou ook nooit op iemand afstappen zegt hij, beetje verlegen daarvoor, maar toen hij mij zag en wist dat hij mij echt wilde, heeft hij alles opzij gezet en is er volop voor gegaan..
Als hij geen stap had genomen, zou ik hem nooit meer tegenkomen en hadden we nu geen relatie :)
  maandag 16 juni 2014 @ 11:24:24 #24
428862 Plausibel
Écht waar!
pi_141145358
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:58 schreef quinoahipster het volgende:
Stuur een oproepje voor de rubriek Hartkloppingen in Rails O+

Oh wacht kut, die bestaat niet meer }:| ;(
Nu bestaat er treinflirt.nl

Ik vraag me altijd wel af of zo'n oproep wel effect heeft.
Regenboog, regenboog
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt toch wel zo stom
pi_141145371
een vrouw zit niet te wachten op een sukkel die haar al een half jaar vanuit het spiegelende raam zit te begluren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')