...uffff
Ik heb al ruim een halfjaar crush op dit meisje. Ze is van mijn lengte, hele lange stijle blonde haren, blauwe ogen en prachtige erotisch gekrulde roze lippen met een pearlwhite gebit. Ze is anders dan andere Nederlandse meisjes, ze komt over als een introvert, een muurbloempje. Dit is makkelijk te verwarren met arrogantie maar ze is alles behalve arrogant, ze komt verlegen / onzeker over maar ze is echt te cute gewoon!
Ik kom haar zo nu en dan tegen op mijn hometown station, we blijken op dezelfde school te zitten. Vorig semester ben ik haar maar paar keer tegen gekomen, toen ik haar voor het eerst zag stond ik in vuur en vlam en nu nog nog steeds. De paar keren dat ik haar had gezien had ik de ballen niet om haar aan te spreken. Helaas kwam ik haar niet meer tegen, alleen bij de tentamens omdat onze tentamens blijkbaar op dezelfde tijdstippen ingepland zijn.
Ik heb haar dus al een flink aantal maanden niet meer gezien en verheugde me al die tijd op de tentamenperiode waar ik nu midden in zit. Ik wist dat ik haar zou tegenkomen.
Mijn verwachtingen bleken waar te zijn, vorige week - start vd tentamenperiode - ben ik haar weer tegengekomen en wat was ze weer mooi. We moesten overstappen en ik liep achter haar en ik wilde haar aanspreken, maar ik werd helemaal week, ontzettend slap in mijn benen, alsof ik een pudduing was. Ook had ik een raar tintelens gevoel in mijn gehele lichaam, het leek wel op een full body orgasm. ik heb dit gevoel nog nooit ervaren.Ze kleedt zich veel en veel beter / leuker dan de gemiddelde Nederlandse meid. Je ziet weinig bloot bij haar, ze kleedt zich altijd heel classy met een goeie fit waar haar slanke lichaam goed in uitkomt.
Ik ben sinds de start van de tentamens helemaal afwezig, geen besef van tijd, geen concentratie. Ik liep op roze wolken tot vandaag, ik had mij van het weekend voorgenomen om haar vandaag aan te spreken, ik voelde mij in de zevende hemel omdat ik het gevoel had dat ik deze shit kon klaren maar ik heb dit - weer - gelaten. Waarom zal je denken? Ik durf haar wel aan te spreken maar waar moet je het dan uberhaupt over hebben, ik kom sowieso in interviewmode terecht. En dan zit ik dus een uurlang naast haar in een awkward positie.
Ik zit nu achter een pc dit topic op mijn mobiel te typen dus excuseer mij voor fouten in miin topicje. Ik ben zo verward nu en kan me niet voorbereiden op de 2e tentamen van vandaag.
Morgen heb ik mijn laatste reguliere tentamen dus misschien kom haar nog 1 keer tegen, mijn laatste kans... Ik ben nu ook helemaal panisch met de angst dat ik haar morgen niet zal tegenkomen.
Klacht: de ballen niet om een gesprekje aan te gaan met mijn dreamgirl.
[ Bericht 100% gewijzigd door Pharkus op 16-06-2014 11:30:41 ]