Ze ging fluisteren?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hobby is het niet meer. Het is meer obsessief. Mijn ex kon haar gevoelens beter bij paarden kwijt dan bij mensen. Rot toch op.
Dus omdat jouw ex dat had hebben alle paardenmeisjes dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Hobby is het niet meer. Het is meer obsessief. Mijn ex kon haar gevoelens beter bij paarden kwijt dan bij mensen. Rot toch op.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wilde even melden dat ik het hier mee eens ben. Niets is een grotere afknapper dan een meisje met de odeur de fumier uit de vochtige paardenstal...
Dan is het probleem kennelijk meer dat je net die paar vrouwen/paardenmeisjes date die niet weten wat een douche is.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:38 schreef Silenus het volgende:
Het probleem van paardenmeisjes is dat ze teveel naar paard stinken.
Mijn ex had dat ook! Nouja het was geen echt paard maar het was haar moeder, die dan weer wel een paardenbakkes had. Misschien ben je iets op het spoor!quote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Welke blijven er dan nog over?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef fyah het volgende:
Eh, is dit een ding? Waarom zou een meisje dat paard rijdt daarmee iets verkeerd doen? Ik ken meisjes die geen paard rijden en die compleet geschift zijn, en ik ken paardrijmeisjes die compleet geschift zijn
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
Dus omdat jouw ex dat had hebben alle paardenmeisjes dat?
Krijg je achteraf een wortelquote:Op maandag 16 juni 2014 11:06 schreef RipMcPants het volgende:
Ze zijn wel goed in bed. Bereden worden door een paardenmeisje
Mijn koffiequote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Silenus het volgende:
Om hier even op door te gaan: je kon de paardenmeisjes er vroeger op school altijd zo uithalen. Het waren al-tijd de grijze muizen. De stille meisjes die zo dicht mogelijk tegen een muur zaten, of in een hoekje. Nooit op een mening te betrappen. Altijd dromerig in hun fucking penny-agenda kijken.
En omdat ze zo saai waren hadden ze ook nooit echt connectie met de rest. En waarin zochten ze hun emotionele toevlucht? Juist, hun 'blessy'. Want 'die begrijpt haar tenminste wel'. Flikker toch op.Dat paard heeft geen idee, natuurlijk vindt-ie het chill dat iemand wat haver komt brengen maar die zogenaamde diepe band wordt echt niet gevoeld door zo'n beest hoor.
Als iedereen lekker met elkaar af ging spreken ging het paardenmeisje naar haar paard. "Heee blessy, wat ben je toch een lieverd! Wil je wat eten? Ja he? Heb je honger? Jaaaa...Oh...Blessy. Jij weet tenminste wat ik bedoel. Je hebt aan één blik genoeg."
Paard: SNNGRFFFFFFF *kwijl*
En dan later als ze groot zijn, gaan ze aan WEDSTRIJDEN mee doen. Onflatteuze broek aan, zo'n stomme muts/pet/hoed/cap op en dan dat wanstaltige zweepje erbij. Bespottelijk. Beetje over wat balken heenspringen. Echt níemand behalve paardenmensen vinden zoiets leuk. De enige reden waarom je dat af en toe blijft kijken is dat je hoopt dat zo'n knol eens keihard tegen zo'n obstakel aan pleurt.
Paardenmeisjes zijn saai, ze stinken en hebben niets te melden. Ontken het nou maar niet, iedereen weet dat het zo is. Jij ook, paardenmeisje.
Ik denk dat jullie het hier niet zo zeer hebben over paardenmeisjes, maar over meisjes die een eigen paard/pony hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:31 schreef awiebo het volgende:
Het ene paardenmeisje is het andere paardenmeisje niet he. Maar in het algemeen krijgt dat kutpaard veel te veel aandacht en moet alles wijken voor dat stuk vlees op vier 'benen'.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Silenus het volgende:
Om hier even op door te gaan: je kon de paardenmeisjes er vroeger op school altijd zo uithalen. Het waren al-tijd de grijze muizen. De stille meisjes die zo dicht mogelijk tegen een muur zaten, of in een hoekje. Nooit op een mening te betrappen. Altijd dromerig in hun fucking penny-agenda kijken.
En omdat ze zo saai waren hadden ze ook nooit echt connectie met de rest. En waarin zochten ze hun emotionele toevlucht? Juist, hun 'blessy'. Want 'die begrijpt haar tenminste wel'. Flikker toch op.Dat paard heeft geen idee, natuurlijk vindt-ie het chill dat iemand wat haver komt brengen maar die zogenaamde diepe band wordt echt niet gevoeld door zo'n beest hoor.
Als iedereen lekker met elkaar af ging spreken ging het paardenmeisje naar haar paard. "Heee blessy, wat ben je toch een lieverd! Wil je wat eten? Ja he? Heb je honger? Jaaaa...Oh...Blessy. Jij weet tenminste wat ik bedoel. Je hebt aan één blik genoeg."
Paard: SNNGRFFFFFFF *kwijl*
En dan later als ze groot zijn, gaan ze aan WEDSTRIJDEN mee doen. Onflatteuze broek aan, zo'n stomme muts/pet/hoed/cap op en dan dat wanstaltige zweepje erbij. Bespottelijk. Beetje over wat balken heenspringen. Echt níemand behalve paardenmensen vinden zoiets leuk. De enige reden waarom je dat af en toe blijft kijken is dat je hoopt dat zo'n knol eens keihard tegen zo'n obstakel aan pleurt.
Paardenmeisjes zijn saai, ze stinken en hebben niets te melden. Ontken het nou maar niet, iedereen weet dat het zo is. Jij ook, paardenmeisje.
Wat een vergelijking ook weerquote:Op maandag 16 juni 2014 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie het hier niet zo zeer hebben over paardenmeisjes, maar over meisjes die een eigen paard/pony hebben.
Tja, zo'n paardenmeisje heeft een stuk verantwoording die de meeste jonge mensen niet hebben. Het paard is afhankelijk van dat meisje voor voeding, hygiëne, gezondheid, beweging, materialen en aandacht. En dat op dagelijkse basis. Een keer je paard geen voer geven, niet in de wei laten, geen beweging geven omdat je vriendje graag een hele dag met je in bed door wil brengen is dus geen optie. Heel vaak zijn eigen paarden/pony's ook niet echt geschikt om door Jan en alleman te laten verzorgen/berijden zoals wel kan met manegepaarden die daar speciaal op uitgezocht zijn. Een training van jaren kan volkomen teniet gedaan worden door een vreemde ruiter.
Mensen met honden, katten en goudvissen zijn wel deels hetzelfde maar dat valt gewoon gemakkelijker in te passen met een relatie. De hond kan mee en de katten en goudvissen maakt het geen donder uit wie hen verzorgt.
Jongens/mannen die al stront jaloers zijn op een paard zijn geen langdurig relatiemateriaal. Een baby/kind is tenslotte nog vele malen 'erger' dan een paard. Krijg je zo'n vent die je kind het licht in de ogen niet gunt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
Jongens/mannen die al stront jaloers zijn op een paard zijn geen langdurig relatiemateriaal. Een baby/kind is tenslotte nog vele malen 'erger' dan een paard. Krijg je zo'n vent die je kind het licht in de ogen niet gunt.
Al je voorbeelden zijn hobby's die je even aan de kant kunt leggen zonder (zware) gevolgen. Een paard is volledig afhankelijk van zijn eigenaar en kan je dus niet even 'onhold' zetten om aandacht aan je vriendje te geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij is het probleem meer 'hobbies die onevenredig veel tijd opeisen', en of het dan bij de man of de vrouw is, en of het dan paarden, voetbal, computerspelletjes, of extreme couponing is maakt in principe weinig uit.
quote:Papa is jaloers
Houd de kersverse papa de eerste weken goed in de gaten. Jaloezie ligt op de loer. Niemand vraagt aan hem hoeveel hechtingen hij heeft. Niemand lacht om zijn boertjes en hij krijgt lang niet zoveel knuffels en kusjes als de baby.
De eerste maanden ben je voor de volle honderd procent gefocust op jullie kleine wondertje. Alle aandacht gaat uit naar zijn bewegingen, geluidjes, slaapritme en drinkgedrag. Ook papa is dolgelukkig met jullie uk. Toch mist hij jouw aandacht en is bang de intieme band met je kwijt te raken. Heb je je partner net door je zwangerschap en bevalling geloodst dan kun je nu aan de slag met zijn jaloerse fase.
Ach, niet zeiken. Ik wilde alleen maar aantonen dat het dus weldegelijk voorkomt. En daar is die link genoeg bewijs voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:47 schreef Silenus het volgende:
Ohja, dat is inderdaad wel een gedegen wetenschappelijk onderzoek van 'mamaenzo'.![]()
Ik wacht op artikelen van onderzoeksbureaus als 'flair' en 'margriet' van dezelfde strekking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |