Een sonde valt nauwelijks op daarover klagen kan ik me helemaal niet voorstellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef -mosrednA het volgende:
Het ging toch om het voeren via sondevoeding?
[..]
Waar staat dat men klaagden om uiterlijk?
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Er komt een slangetje uit iemands neus, schokkend hoor.
In de TTquote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef -mosrednA het volgende:
Het ging toch om het voeren via sondevoeding?
[..]
Waar staat dat men klaagden om uiterlijk?
Als het om die reden is, dan is dat absoluut te idioot voor woorden. Echter lees ik in het bericht wat anders.quote:
Je hebt zelf het filmpje in je link niet gekeken?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:50 schreef tong80 het volgende:
Waar staat ergens dat het haar honden waren ? 'De eigenaar liet ze onmiddellijk afmaken.'
Zijn dus zijn honden.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt zelf het filmpje in je link niet gekeken?
Daar gaat het over 'Victoria's grandfathers' pittbulls'.
En in het verhaal staat dat het gebeurde toen ze bij haar grootouders was.
Geneuzel, het zijn, waren, de honden van opa en oma.quote:
Dat is afhankelijk van onder welke voorwaarden je getrouwd bent.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Geneuzel, het zijn, waren, de honden van opa en oma.
Huisdieren horen bij een gezin.
Ik zeg toch ook niet 'mijn man heeft een hond', maar 'wij hebben een hond'.
Hoe moet ik nou weten wat je over jullie hond zegt ?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef Gia het volgende:
Ik zeg toch ook niet 'mijn man heeft een hond', maar 'wij hebben een hond'.
Nadeel is dan dat de aso's dan voor een ander hondenras gaat, dat van nature waarschijnlijk een stuk agressiever is dan de pitbull. De pitbull is namelijk een ras dat van nature helemaal niet zo agressief is, maar door zijn imago vaak bij de verkeerde baas eindigt.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar aangezien ze zo gefokt zijn, is er dus ook niets mis mee om het ras uit te laten sterven door er niet meer mee te fokken. Daar wordt niemand minder van.
Dit gewoon he. Wtf moet je met een pitbull, neem gewoon een ex politiehond of iets ipd die kut beesten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Die eigenaar hadden ze ook wel een spuitje mogen geven. Elke eigenaar van een pitbull trouwens.
Rinse and repeat. Misschien is het goed om het doelgericht fokken op bepaalde eigenschappen van honden maar helemaal te verbieden. Vaak zat is dat doorfokken helemaal niet goed voor die beestjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat de aso's dan voor een ander hondenras gaat, dat van nature waarschijnlijk een stuk agressiever is dan de pitbull. De pitbull is namelijk een ras dat van nature helemaal niet zo agressief is, maar door zijn imago vaak bij de verkeerde baas eindigt.
Met het doorfokken ben ik het wel mee eens. Vaak ook erg slecht voor de gezondheid van de beesten. Het is erg doorgeslagen in sommige gevallen, hier bv een voorbeeld van een bull terrier een eeuw geleden en nu.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Rinse and repeat. Misschien is het goed om het doelgericht fokken op bepaalde eigenschappen van honden maar helemaal te verbieden. Vaak zat is dat doorfokken helemaal niet goed voor die beestjes.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef kipknots het volgende:
[..]
Met het doorfokken ben ik het wel mee eens. Vaak ook erg slecht voor de gezondheid van de beesten. Het is erg doorgeslagen in sommige gevallen, hier bv een voorbeeld van een bull terrier een eeuw geleden en nu.
[ afbeelding ]
Een pitbull wordt overigens vaak genoeg aangeraden voor gezinnen met kinderen, juist omdat de beesten van nature erg vriendelijk tegen mensen (en ook kinderen) zijn en goed tegen een stootje kunnen, waardoor ruw spelen van kinderen ook geen probleem is.
Mwah, die kant gaan we hier ook op. Het topic over de beademingsapparatuur van de buurvrouw vergeten? Klagende mensen als een astmapatiënt een hoestaanval krijgt?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:50 schreef Syntos het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van de VS? Ze hebben nogal dubbele standaarden daar.
Het ligt er maar net aan waar ze doelgericht op fokken. Sommige rassen worden doelgericht gefokt op intelligentie, gehoorzaamheid, willen werken voor de baas en juist níet bijten; omdat bijten bij dat ras echt niet mag, ook niet naar andere dieren.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Rinse and repeat. Misschien is het goed om het doelgericht fokken op bepaalde eigenschappen van honden maar helemaal te verbieden. Vaak zat is dat doorfokken helemaal niet goed voor die beestjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |