SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wat is het programma voor vandaag? (te lui om op te zoeken)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Duitsland - Portugalquote:Op maandag 16 juni 2014 08:08 schreef DuTank het volgende:
Wat is het programma voor vandaag? (te lui om op te zoeken)
Ghana - USA
Iran - NigeriaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ook in die volgorde?quote:Op maandag 16 juni 2014 08:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Duitsland - Portugal
Ghana - USA
Iran - Nigeria
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar dan Ghana - USA en Iran - Nigeria net andersomquote:Op maandag 16 juni 2014 08:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Duitsland - Portugal
Ghana - USA
Iran - Nigeriawat is een lach als je van binnen huilt![]()
Had ingezet dat Argentinië meer fouls zou maken, dacht dat wel zou lukken met 5ATB en een stel blinde paarden achterin. Helaas.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Bohhhh bovenaan in de poule op mijn werk.
Toch weer goed voor een dikke avond stappen. Enveloppen alles.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik bovenaan in een grote poule in het dorp. Hoofdprijs 250 euro. Maar Rio is nog ver hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 08:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toch weer goed voor een dikke avond stappen. Enveloppen alles.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er moeten nog zoveel wedstrijden gespeeld worden..quote:Op maandag 16 juni 2014 08:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toch weer goed voor een dikke avond stappen. Enveloppen alles.
Iemand verstand van banden plakken? Ik had mijn band geplakt en volgens mij helemaal volgens protocol gedaan, maar nu zit er een soort bobbel ofzo, want met fietsen net kwam ik telkens even omhoog
Morrie![]()
bets gingen lekker gister, vannacht de under 2.5 helaas niet gehaald gelukkig een cover betje geplaatst op CS 2-1 die nog wat winst binnen harkte![]()
iemand nog leuke bets voor 18:00 ? denk dat ik gewoon de 1 pak.
en nog even wat duitse IFs inkopen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Duidelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er moeten nog zoveel wedstrijden gespeeld worden..
Iemand verstand van banden plakken? Ik had mijn band geplakt en volgens mij helemaal volgens protocol gedaan, maar nu zit er een soort bobbel ofzo, want met fietsen net kwam ik telkens even omhoog![]()
geen argentijn?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er nog niks gepost over MotMs? Anders bij deze: MotM Rodriguez en Benzema.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wij met 26 man ook al 170 erros.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bovenaan in een grote poule in het dorp. Hoofdprijs 250 euro. Maar Rio is nog ver hoor![]()
40 punten voorsprong op de restRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Da's bizar veel! Bij mij hijgt er 10 man in mijn nekquote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wij met 26 man ook al 170 erros.![]()
40 punten voorsprong op de rest
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
net hoe de punten verdeling is natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 09:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's bizar veel! Bij mij hijgt er 10 man in mijn nek![]()
enige poule die voor geen meter loopt is die scorito, overige sta ik allemaal in top 3
1tje al lekker los met nog iemand. het is dat die kut fransen er 1 te kort in schoten gister...
p.s. iemand al opstellingen gespot van duitsland portugal? even kijken wat te kopen
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
net hoe de punten verdeling is natuurlijk
enige poule die voor geen meter loopt is die scorito, overige sta ik allemaal in top 3
1tje al lekker los met nog iemand. het is dat die kut fransen er 1 te kort in schoten gister...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
koningquote:doen er geen vrouwen mee die nederland spanje en Uruguay Costa rica goed voorspellen ofzo
#FreeTrapz![]()
Gelukkig nietquote:Op maandag 16 juni 2014 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
koningdoen er geen vrouwen mee die nederland spanje en Uruguay Costa rica goed voorspellen ofzo
De receptievrouwen en andere dames doen mee met een andere poule.
Ik heb de laatste goal van Bosnië gemist en werd om 3:00 wakker.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik werd om half 5 heel even wakker, dan op livescore kijken hoeveel het geworden is is best sneuquote:Op maandag 16 juni 2014 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de laatste goal van Bosnië gemist en werd om 3:00 wakker.![]()
#FreeTrapz![]()
Ik had eigenlijk jouw username daar verwacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
KLB / Betrapt bij spioneren Weer een pareltje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik ben niet zo dom.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk jouw username daar verwacht.![]()
Of bedoelde je de eerste goal van Bosnië?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb de laatste goal van Bosnië gemist en werd om 3:00 wakker.
jij kijkt altijd naar je zusje terwijl ze het niet door heeft ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, ik heb geen zusje.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij kijkt altijd naar je zusje terwijl ze het niet door heeft ?![]()
Bij mij gaat het echt matig in onze poule. Gisteren Zwitserland 1-1, scoren die hommo's weer in de laatste minuut.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toch weer goed voor een dikke avond stappen. Enveloppen alles.![]()
Ik had Zwitserland ook op 1-1, daar hadden we ook het verschil niet op kunnen maken (gezien het aantal personen hier met een 1-1).quote:Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij mij gaat het echt matig in onze poule. Gisteren Zwitserland 1-1, scoren die hommo's weer in de laatste minuut.![]()
Godverdomme, ik ga nooit meer zo'n 24:00 wedstrijd kijken. Echt aids aan mijn ogen was het gisteren.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dat is klote.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij mij gaat het echt matig in onze poule. Gisteren Zwitserland 1-1, scoren die hommo's weer in de laatste minuut.
Grote prijs?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zo die quotering van de duitsers zakt hard![]()
zo'n uitgemaakte zaak is het toch ook weer niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een uur of 12 en dan nog even lekker wakker worden op bed.quote:
Dus rond een uur of 1 uit bed komen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
12 uur. En daarna blijven we nog even op bed liggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
OwHoe laat moet ik dan wakker worden?
![]()
Dat lukt me alleen als ik nachtdienst heb gehadquote:Op maandag 16 juni 2014 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een uur of 12 en dan nog even lekker wakker worden op bed.
Dus rond een uur of 1 uit bed komen.![]()
![]()
Duurt ook even voordat je die skills onder de knie hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat lukt me alleen als ik nachtdienst heb gehadRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een poule met +- 50 mensen en de winnaar krijgt een Ipad. Is van mijn werk en het is ook de enige poule waarin ik meedoe aangezien ik geen zin had allerlei poules in te moeten vullenquote:
Sta nu 10e ofzo en de nummer 1 staat al stevig aan kop![]()
![]()
5 kaarten, wel wat veel. hangt van de quotering afquote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef Toefjes het volgende:
Maar ter zake. Vanavond, de bookingspoints: Over 40.5. Dat zou moeten lukken toch?![]()
heb zelf 1st half- 2nd half X/1 en howedes to get a card.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vrouwen
Omdat je gewoon normale vragen en antwoorden WhatsAppt vindt ze dat ik aan het haten ben
Oh nou sorry dat er geen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
achter elk berichtje staat.
Die scheidsrechter weet in zn laatste wedstrijden de kaarten wel te vinden in elk gevalquote:Op maandag 16 juni 2014 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
5 kaarten, wel wat veel. hangt van de quotering af![]()
heb zelf 1st half- 2nd half X/1 en howedes to get a card.![]()
![]()
Hater!quote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef DuTank het volgende:
Vrouwen
Omdat je gewoon normale vragen en antwoorden WhatsAppt vindt ze dat ik aan het haten ben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plas in haar kont als strafquote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef DuTank het volgende:
Vrouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quotering ?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die scheidsrechter weet in zn laatste wedstrijden de kaarten wel te vinden in elk geval
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1.95.quote:
Je kunt trouwens ook wedden op overtredingen begaan op Ronaldo. Over 2.5 staat op 1.75Wordt elke schop op Ronaldo nog leuker
![]()
![]()
booking points? oh over 4.5 gele kaarten?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef Toefjes het volgende:
Ik wil inzetten op die booking points, is de quotering naar 2.05 verhoogd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ga dan even gluren bij de vrouwenwc..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee. Je hebt een heel verkeerd beeld van mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga dan even gluren bij de vrouwenwc..![]()
Ja, een gele kaart is 10 punten en een rode 25.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
booking points? oh over 4.5 gele kaarten?![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een heel verkeerd beeld van mij.
merk dat de quoteringen op de dag zelf best hard zakken, nu maar vast kijken naar morgen. iran en Ghana durf ik toch niet aanquote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, een gele kaart is 10 punten en een rode 25.
#FreeTrapz![]()
Het lijkt me toch wel dat Ghana wint. Speelt er iets noemenswaardigs bij Iran dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
merk dat de quoteringen op de dag zelf best hard zakken, nu maar vast kijken naar morgen. iran en Ghana durf ik toch niet aanHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ghana speel tegen USA en Iran tegen... weet ik niet eens.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel dat Ghana wint. Speelt er iets noemenswaardigs bij Iran dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
USA heeft die snelle verdediger dus ze kunnen niet verliezen. Wat is zijn naam ook al weer, Wynne ofzo?![]()
Nigeria.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ghana speel tegen USA en Iran tegen... weet ik niet eens.Die is niet geselecteerd. Wel hebben ze 3 spelers die ik in mijn Bundesligateam heb (Johnson, Brooks en Chandler) dus alleen daarom hoop ik dat ze winnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef Kiid het volgende:
USA heeft die snelle verdediger dus ze kunnen niet verliezen. Wat is zijn naam ook al weer, Wynne ofzo?![]()
De hond van Maverquote:
''Kijk Maver je kunt hier werken!"Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De hond van Maver
''Kijk Maver je kunt hier werken!"![]()
![]()
Die frisbee staat dan symbool voor vacatures![]()
Oohquote:Op maandag 16 juni 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ghana speel tegen USA en Iran tegen... weet ik niet eens.Door jouw post leek het voor mij alsof ze tegen elkaar zouden spelen.
brazilie speelde thuis maar croatie had eigenlijk moeten winnen. daar had hij ook wel weer gelijk dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal op Portugal vanavond.
vraag me af hoe pietje gelijkspel aan gaat geven
#FreeTrapz![]()
agenten lagen weer te tukken zekerquote:
#FreeTrapz![]()
GoTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer een jaar wachten![]()
![]()
US Netflix al geprobeerd?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:03 schreef Kiid het volgende:
Klote dat het nieuwe seizoen van Arrow nog niet op Netflix staat![]()
Ok, bedankt. Zal het op die manier even proberen. Kijk het normaal gesproken via de Xboxquote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je even die Hola plugin downloaden dan kun je de USA netflix kijken![]()
Werkt dat ook op tablet?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je even die Hola plugin downloaden dan kun je de USA netflix kijken![]()
Weet niet 100% zeker of die erop staat maar je krijgt sowieso veel meer contentquote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ok, bedankt. Zal het op die manier even proberen. Kijk het normaal gesproken via de XboxGeen idee heb geen tabletquote:![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.naughtydog.com(...)end_2014_e3_trailer/
bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
OOOOOMMMMGGGG!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Thxquote:Op maandag 16 juni 2014 12:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.hola&hl=nl![]()
ook maar eens kijken wat dat is. nog steeds NL netflix op de PS staanquote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je even die Hola plugin downloaden dan kun je de USA netflix kijken
p.s. toefjes de schoppartij kan beginnen hoor om 6 uur. ik ben met je meegegaan
[ Bericht 12% gewijzigd door FCsuarez op 16-06-2014 12:20:56 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Werkt goed hoor. HDMI kabel in je tv raggen en gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook maar eens kijken wat dat is. nog steeds NL netflix op de PS staan
p.s. toefjes de schoppartij kan beginnen hoor om 6 uur. ik ben met je meegegaan![]()
amerikaanse dns instellen, us netflix op ps3.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook maar eens kijken wat dat is. nog steeds NL netflix op de PS staan
p.s. toefjes de schoppartij kan beginnen hoor om 6 uur. ik ben met je meegegaan'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: