Did the best i could .. lolquote:Op maandag 16 juni 2014 05:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is lastig soms als je geen titel kan verzinnen.
Hier ?quote:Op maandag 16 juni 2014 05:27 schreef Miek37 het volgende:
Hi liefie, waar hadden jullie het over? over moet ik de vorige sc doorlezen?
Doet mijn maar 2 eitjes op een witte boterham.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
Ik ga eerst maar even ontbijten
Met wat kaas en ham, en plet dat eigeel please ..quote:Op maandag 16 juni 2014 05:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doet mijn maar 2 eitjes op een witte boterham.
Ow ik moet nog gaan slapen!quote:Op maandag 16 juni 2014 05:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier ?
Nergens.
Voetbal etc. en wakker worden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 05:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met wat kaas en ham, en plet dat eigeel please ..
Gewoon een biertje hier.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow ik moet nog gaan slapen!![]()
Zit aan de gin met sinaswant de tonic is op.
Beidequote:Op maandag 16 juni 2014 05:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je bent dus ook nog op of is dat je ontbijt?
Maar sla altijd dat gele ding kapot, die mot ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je bent dus ook nog op of is dat je ontbijt?
Ei mag van in alle mogelijke varianten, gekookt, hard of zacht, gebakken, gefituurd, het maakt mij niet uit, ik vind het allemaal lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij moet dat gele balletje ook al niet ?
Lekker eigeel soppen!quote:Op maandag 16 juni 2014 05:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar sla altijd dat gele ding kapot, die mot ik niet.
Bij mij alleen gebakken, en dat gele gaat er gelijk aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ei mag van in alle mogelijke varianten, gekookt, hard of zacht, gebakken, gefituurd, het maakt mij niet uit, ik vind het allemaal lekker.
Nee Brain is ontbijten, ik ga ook ff wat te kanen maken, laterrr!quote:Op maandag 16 juni 2014 05:37 schreef Punkman het volgende:
Volgens mij wel.
Brain en ik zijn er nog zover ik weet.
Nee, kan altijd maar 4 of 5 uurtjes, dus 's middags rond 2 uur zit ik als een oud lijk te knikkebollenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Oma, eindelijk iemand. Ik heb heel lekker geslapen. Jij niet?
Heb je wel eens bepaalde patronen proberen te veranderen? Geen koffie drinken, niet eten voordat je gaat slapen, een ander matras.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, kan altijd maar 4 of 5 uurtjes, dus 's middags rond 2 uur zit ik als een oud lijk te knikkebollen
Het is hoofdzakelijk dat door mijn slechte longen op de één of andere manier het ademhalen ontzettend veel energie vreet, dus snel moe. En mijn enorme overgewicht, zeker nadat ik gestopt ben met roken.. Dus het is allemaal eigen schuld dikkequote:Op maandag 16 juni 2014 09:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je wel eens bepaalde patronen proberen te veranderen? Geen koffie drinken, niet eten voordat je gaat slapen, een ander matras.
quote:
Omaaquote:Op maandag 16 juni 2014 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is hoofdzakelijk dat door mijn slechte longen op de één of andere manier het ademhalen ontzettend veel energie vreet, dus snel moe. En mijn enorme overgewicht, zeker nadat ik gestopt ben met roken.. Dus het is allemaal eigen schuld dikkebult
Heb vorige week hometrainer weer in de kamer gezet, en ga nu serieus proberen wat aan die kilo's te doen. Als je om me heen wil lopen moet je brood meenemen voor onderweg
Ja, word ik helemaal temmes gek van. Heb helaas geen werk momenteel, dus ga gewoon 's midddags uurtje op de bank liggen, kan mij het schelenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omaa
[ afbeelding ]
Heb je wel eens zo'n masker tegen apneu geprobeerd?
Ik werk niet, beetje depressief (volgens de arts), denk eerder wat burn-out verschijnselen, leeg gevoel, nergens zin in. Ik krijg Sertraline, maar die slik ik niet altijd. Rot spul.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar jij bent ook een nachtbraker... nachtdienst, of gewoon heel jong en weinig slaap nodig
Oh bah, al lang last van? En heb je het idee dat je al wel wat opknapt of niet? Van die drankcombinatie ga je ook wel stuiteren natuurlijk, + je tanden rollen snel uit je mondquote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
ik voel me op zich niet slecht, maar ik doe niks, ja hier de godganselijke dag, geen zin om iets te ondernemen, kom alleen huis uit voor het noodzakelijke. (sigaretten, Bullit en wodka)
Ik weet niet wanneer het begon. Ik was een hele tijd met andere dingen bezig, dan let je er niet op. En ach, mijn tanden, dat spul zal er niet goed voor zijn. Aan de ander kant; ik snoep niet. Dus schade valt wel mee. En ik ben 43, hoef niet dood te gaan met een gaaf gebit.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh bah, al lang last van? En heb je het idee dat je al wel wat opknapt of niet? Van die drankcombinatie ga je ook wel stuiteren natuurlijk, + je tanden rollen snel uit je mond
Als je niet wil antwoorden, moet je dat ook niet doen hoor
Je woont op jezelf? En eten koken/puin ruimen e.d. heb je daar wel de energie voor?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer het begon. Ik was een hele tijd met andere dingen bezig, dan let je er niet op. En ach, mijn tanden, dat spul zal er niet goed voor zijn. Aan de ander kant; ik snoep niet. Dus schade valt wel mee. En ik ben 43, hoef niet dood te gaan met een gaaf gebit.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben wel 5 kilo aangekomen, ik denk door die Bullit. Maar ja, eerst was ik een Ethiopiër, nu ben ik een Somaliër.
Goedemorgen. Dat is kutquote:Op maandag 16 juni 2014 10:21 schreef sararaats het volgende:
urinestaaltje mislukt door de spanning denk ik. morgen nieuwe kans. buh, ik word er niet goed van.
verder ga ik vandaag weer naar de kermis, gewone gezellige dorpskermis
Woon bij mijn ouders. Anders zou het een grote puinhoop zijn. Ze zijn nu op de camping. Ik heb net genoeg energie om na 3 dagen de tafel af te ruimen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je woont op jezelf? En eten koken/puin ruimen e.d. heb je daar wel de energie voor?
Ik weet eigenlijk niet of de SC hier voor is
Dat zegt mijn vader ook altijd, en dan begint hij weer opnieuw met tellenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar drinken valt wel mee. Niet meer dan 4 consumpties per dag.
ik word altijd heel vrolijk van kermis.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen. Dat is kut
Kermis is leuk
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vader ook altijd, en dan begint hij weer opnieuw met tellen
Vrienden kunnen je dus ook niet prikkelen om iets te ondernemen o.i.d.quote:
Ja zeker, ik drink al 25 jaar jenever cola light (voor het figuurtje, zeg ik er altijd bijquote:Op maandag 16 juni 2014 10:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]En neemt oma ook wel eens een alcoholische versnapering?
"Vrienden" spreek ik alleen via de telefoon. Die naam gebruik ik al langer op andere sites. Ik weet niet wat mijn motivatie was. Vind het wel een leuke naam en heb geen zin om steeds een andere te verzinnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vrienden kunnen je dus ook niet prikkelen om iets te ondernemen o.i.d.
Is je naam erop gebaseerd?
Niks mis mee toch. Het is alleen niet bevorderlijk voor het slapen. Tenminste bij mij. Als ik veel drink dan slaap ik slechter.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja zeker, ik drink al 25 jaar jenever cola light (voor het figuurtje, zeg ik er altijd bijen dan hoor ik ze denken
)
Niet meer iedere dag, 2 of 3 keer in de week
Ik niet, meestal gaan we dinsdags en vrijdags ff borrelen in de stamkroeg. Iedere zaterdag en vrijdags om de week staat opa-Nijn daar zelf achter de bar, en dan maak ik de hapjes. Thuis drink ik bijna nooit of er moet visite komenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Het is alleen niet bevorderlijk voor het slapen. Tenminste bij mij. Als ik veel drink dan slaap ik slechter.
Bedankt, maar als het al een depressie is, de ene depressie is de andere niet. Bij mij valt het wel mee, voel me alleen leeg. Ik zou er zelf ook veel meer aan kunnen doen, beetje bewegen, niet roken/drinken, niet de hele dag achter de computer. Dat zou al 1000% schelen. Maar ja, ik doe het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef IsitHeaven het volgende:
Roseetje, paar kilo's te veel, sigaretje, je leeft maar een keer gewoon van genieten. Het kan zomaar voorbij zijn en dan heb je tenminste wel genoten.
Niemand is toch perfect![]()
Hoop dat je snel van je depressie afkomt braindead, is niet zo fijn.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet met mijn dikke reet ff op die hometrainer, anders heb ik helemaal de kracht niet meerMaar meldt me straks weer
[ afbeelding ]
Wat te denken van de wk avondjes, gezin verwacht gewoon lekkers op tafel. Ik hoef niet aan te komen met een rauwkostschotel tijdens nederland-spanjequote:Op maandag 16 juni 2014 11:06 schreef sararaats het volgende:
ik ben ook op dieet maar wat een kwelling met Gooreind Kermis (lees: friet en scampi fritti)
mja ik heb weinig met voetbal maar je hebt waarschijnlijk gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Wat te denken van de wk avondjes, gezin verwacht gewoon lekkers op tafel. Ik hoef niet aan te komen met een rauwkostschotel tijdens nederland-spanje
Volgens mij kan je beter ervoor zorgen dat je meer in beweging ben. Sporten is moeilijk vol te houden. Ga lopend naar de supermarkt of neem de fiets. Vroeger waren de mensen veel dunner en sportte ze ook niet. Ze liepen en fietste wel vaker. Ik denk dat vet ook niet de grote boosdoener is. Vroeger werd er ook vet gegeten. Er werden wel veel minder producten met suiker gegeten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet met mijn dikke reet ff op die hometrainer, anders heb ik helemaal de kracht niet meerMaar meldt me straks weer
[ afbeelding ]
3 mannen in huis dus ik heb nu even weinig te vertellenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
mja ik heb weinig met voetbal maar je hebt waarschijnlijk gelijk.
Klopt, het is ook eigenlijk meer om wat kracht in mijn benen te krijgen.... Verder dan 100m lopen red ik niet. Heb nu maar 4 kilometer gefietst, en maar 150 calorieën... dat zijn maar 2 borrels colaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter ervoor zorgen dat je meer in beweging ben. Sporten is moeilijk vol te houden. Ga lopend naar de supermarkt of neem de fiets. Vroeger waren de mensen veel dunner en sportte ze ook niet. Ze liepen en fietste wel vaker. Ik denk dat vet ook niet de grote boosdoener is. Vroeger werd er ook vet gegeten. Er werden wel veel minder producten met suiker gegeten.
Maar ja, ik ben maar een leek hè. Mijn probleem is dat ik te weinig eet.
Geen RTL 8 of een detective voor jouquote:Op maandag 16 juni 2014 11:24 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
3 mannen in huis dus ik heb nu even weinig te vertellen![]()
Ik heb nog een tv maar ja, beneden is het gezelligerquote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen RTL 8 of een detective voor jou
quote:
Absoluutquote:Op maandag 16 juni 2014 12:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Goedemiddag, ook tussen de vette lappen uit
Neem een bakkiequote:Op maandag 16 juni 2014 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Goedemorgen Oma![]()
![]()
Excuus, goede middag is het al.
Heb nu ook een fles water bij me staan, vind er niet veel aanquote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je wel, ben alleen niet van de koffie, heb al een lekker glaasje water op.
Lol, Beetje smaakloos maar lekker verfrissend.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb nu ook een fles water bij me staan, vind er niet veel aan
Dat vind ik echt niet te hakken. Als ik cola drink is het coca cola light (moet er wel jenever inzitten anders is het ook niet te zuipen)quote:
mwah, ik lust liever cola zero maar deze vind ik nog net te pruimen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet te hakken. Als ik cola drink is het coca cola light (moet er wel jenever inzitten anders is het ook niet te zuipen)Gewone cola vind ik wel lekker, maar ja, veel suiker
Toestandquote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor net dat mijn geweldige stagiaire gezakt is.
Kan er echt boos van worden, ze heeft 3 kwartier met een onafhankelijk iemand moeten praten en die besluit dan dat ze het niet heeft gehaald. Ik heb een jaar met haar gewerkt en ze is gewoon goed.quote:
Zo, dat is balen. Is er nog iets van een herkansing o.i.d.?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan er echt boos van worden, ze heeft 3 kwartier met een onafhankelijk iemand moeten praten en die besluit dan dat ze het niet heeft gehaald. Ik heb een jaar met haar gewerkt en ze is gewoon goed.
Dat is zo gemeen dan. Echt kut voor haar dan. En jou ook want jij weet hoe ze heeft gewerkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan er echt boos van worden, ze heeft 3 kwartier met een onafhankelijk iemand moeten praten en die besluit dan dat ze het niet heeft gehaald. Ik heb een jaar met haar gewerkt en ze is gewoon goed.
Yep, ze mag na de vakantie 10 weken op een andere locatie. Maar ze wilde na de vakantie beginnen met een vervolgopleiding.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo, dat is balen. Is er nog iets van een herkansing o.i.d.?
Oh, gelukkig. Hopelijk redt ze het dan wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ze mag na de vakantie 10 weken op een andere locatie. Maar ze wilde na de vakantie beginnen met een vervolgopleiding.
Gezakt voor stagequote:Op maandag 16 juni 2014 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ze mag na de vakantie 10 weken op een andere locatie. Maar ze wilde na de vakantie beginnen met een vervolgopleiding.
Was haar examen. Wij hadden haar als ok beoordeeld maar school niet. Maar ik heb haar opdrachten ook beoordeeld, was echt ruim voldoende.quote:
Voor welke opleiding dan MBO of HBO?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was haar examen. Wij hadden haar als ok beoordeeld maar school niet. Maar ik heb haar opdrachten ook beoordeeld, was echt ruim voldoende.
Ik vind het wel raar dat jij als begeleider dan niet meer inspraak hebt daarbij. Hoe kan iemand anders haar beoordelen als ze nooit met haar gewerkt hebben. Ach regeltjes altijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Er is nog nooit een stagiaire van me gezakt.
Ja dat vind ik dus belachelijk. Maar ja moet onafhankelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat jij als begeleider dan niet meer inspraak hebt daarbij. Hoe kan iemand anders haar beoordelen als ze nooit met haar gewerkt hebben. Ach regeltjes altijd.
boze brief, grote demonstratie met alle kinderen! Dit mag niet gebeuren! Walgelijke schoolpraktijken ook! Je moet altijd maar weer de beste, de leukte of de knapste zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Er is nog nooit een stagiaire van me gezakt.
Rare regeltjes allemaal tegenwoordig. En kut voor scholierenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus belachelijk. Maar ja moet onafhankelijk.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
boze brief, grote demonstratie met alle kinderen! Dit mag niet gebeuren! Walgelijke schoolpraktijken ook! Je moet altijd maar weer de beste, de leukte of de knapste zijn.
Ach gos, nee gelukkig had je dat niet gedaan maar ik snap wel dat je het niet geloofde als je een jaar met iemand werkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
Toen ze me appte dat ze het niet gehaald had wilde ik eerst reageren met hahahahahaha! Omdat ik dacht dat ze een grapje maakte. Goddank heb ik dat niet gedaan.
Oei weet niet of dat wel gunstig is, hoe is ie er aan toe?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, Schumacher is ontwaakt uit zijn coma.
Klopt, had ik ook gelezen. Toch nog een wondertje ik dacht die wordt ook niet meer wakker.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, Schumacher is ontwaakt uit zijn coma.
Michael Schumacher is ontwaakt uit zijn coma en heeft het ziekenhuis in Grenoble zelfs al verlaten. Volgens Duitse media is de voormalig Formule 1-coureur drie dagen geleden naar de universiteitskliniek in Lausanne overgebracht.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei weet niet of dat wel gunstig is, hoe is ie er aan toe?
Ik moest gniffelen, dat hadden ze ook best anders kunnen omschrijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Michael Schumacher is ontwaakt uit zijn coma en heeft het ziekenhuis in Grenoble zelfs al verlaten. Volgens Duitse media is de voormalig Formule 1-coureur drie dagen geleden naar de universiteitskliniek in Lausanne overgebracht.
Hoe Schumachers toestand nu is, is niet bekendgemaakt. De 45-jarige Duitser zou weer stemmen horen en reageren op bewegingen. "Zijn verdere revalidatie zal buiten de openbaarheid plaatshebben", staat in een officiële verklaring.
Schumachers manager Sabine Kehm bedankt daarin namens de familie alle medici, het ziekenhuispersoneel en fans voor de steun.
Kunstmatige coma
Schumacher liep op 29 december bij een ski-ongeluk in de Franse Alpen zwaar schedeltrauma op. Hij moest twee keer een operatie ondergaan en werd, om het herstel te bevorderen, in een kunstmatig coma gebracht.
In april werd een lichte verbetering in zijn toestand geconstateerd, waarna de artsen de procedure om de Duitser te laten ontwaken in gang zetten.
Het kan zijn dat hij alleen zijn hoofd beweegt als hij een geluid hoort of iemand anders ziet bewegen. Dat schiet dan ook niet op.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen, dat hadden ze ook best anders kunnen omschrijven.
Dat schiet niet op als het alleen dat zou zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij alleen zijn hoofd beweegt als hij een geluid hoort of iemand anders ziet bewegen. Dat schiet dan ook niet op.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij alleen zijn hoofd beweegt als hij een geluid hoort of iemand anders ziet bewegen. Dat schiet dan ook niet op.
Dat is gewoon te erg.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Locked-in syndroom. De persoon ademt wel weer zelf en er is een volledig bewustzijn. Degene voelt, hoort en ziet alles wel, maar kan niet praten of bewegen. Alleen de ogen of oogleden kunnen bewegen.
Dan kan je beter dood zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Locked-in syndroom. De persoon ademt wel weer zelf en er is een volledig bewustzijn. Degene voelt, hoort en ziet alles wel, maar kan niet praten of bewegen. Alleen de ogen of oogleden kunnen bewegen.
Hopen voor zijn familie dat het daar niet op uitloopt.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
Met de ogen knipperen. Daar hebben ze speciale methodes voor tegenwoordig.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
En zie dan maar eens euthanasie te krijgen, de persoon kan het dan niet zelf aangeven.
Ja niet verkeerd om nu al een wilsverklaring op te stellen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
En zie dan maar eens euthanasie te krijgen, de persoon kan het dan niet zelf aangeven.
Ik weet niet of euthanasie mogelijk is in Duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
bij wet verboden zegt wikipediaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet of euthanasie mogelijk is in Duitsland.
Stephen Hawking kan alleen een spier in zijn wang bewegen en timmert nog aardig aan de weg. Vorige maand gaf hij nog een lezing in Utrecht.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met de ogen knipperen. Daar hebben ze speciale methodes voor tegenwoordig.
Maar inderdaad zal het verdomd lastig zijn om euthanasie te krijgen dan.
Ja ok, noem je wel weer een uitzondering op.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Stephen Hawking kan alleen een spier in zijn wang bewegen en timmert nog aardig aan de weg. Vorige maand gaf hij nog een lezing in Utrecht.
Dat is gewoon kut allemaal en niet leuk. Waarom mogen oudere mensen er niet gewoon voor kiezen om samen te gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:06 schreef Joezi het volgende:
Mijn opa wil euthanasie, geestelijk nog helemaal gezond. De huisarts weigert. We zijn nu bezig met de levenseinde kliniek, daar heb je weer dikke wachtlijsten.
Het zielige is dat oma achterblijft, zij is niet helemaal geestelijk gezond meer. Nu zegt ze dat ze ook euthanasie wil, maar dat kan dus sowieso niet meer. Lijkt me zo mooi als ze gewoon samen kunnen gaan op een zelf gekozen moment.
Okay, maar toen kon dat ook nog helemaal niet toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
En ik weet waarover ik spreek want ik heb dat 14 jaar geleden allemaal moeten regelen voor mijn moeder en was inderdaad niet makkelijk om dat voor elkaar te krijgen. We hebben het niet hoeven te gebruiken omdat ze uit zichzelf is overleden.
Jawel toen begon het zo'n beetje dat je dat kon doen en regelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay, maar toen kon dat ook nog helemaal niet toch?
Ik ook, maar nog geen leuke tevens goede kapster in de buurt kunnen vinden. Mannelijke kappers doe ik niet aan, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed.quote:
Omdat je je anders niet kan aftrekken onder ja kappers kleedje.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog geen leuke tevens goede kapster in de buurt kunnen vinden. Mannelijke kappers doe ik niet aan, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed.
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen dat niet zelf mogen beslissen, maar ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is gewoon kut allemaal en niet leuk. Waarom mogen oudere mensen er niet gewoon voor kiezen om samen te gaan.
Ik snap het. Ben ook alweer een tijdje niet geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef isax het volgende:
[..]
Nog al baaaah allemaal aan je haat zitten kutte
Ik denk omdat dan heel veel mensen eruit stappen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom mensen dat niet zelf mogen beslissen, maar ja.
Nee dat gaat niet gebeuren, maar progressie gaat ook langzaam.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes en het is hier ook afgeschaft.
En waarom denk je dat een steeds machtiger wordende EU ons deze uitzonderingspositie zal blijven toestaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet gebeuren, maar progressie gaat ook langzaam.
Klopt, ze moeten wel kritisch blijven maar ook weer niet alles afwijzen. Het is gewoon een lastig onderwerp.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef IsitHeaven het volgende:
Euthanasie is bij lijden of mensonterende situaties een prima mogelijkheid. Kom het regelmatig tegen en het is vaak een heel mooie en intieme gebeurtenis met familie en geliefden. Waar de wens van de client centraal staat.
Echter lijkt het of het wel steeds gemakkelijker wordt om toestemming te krijgen voor euthanasie en dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede ontwikkeling. Ze moeten per verzoek kritisch blijven.
Omdat de eigen grondwet er altijd boven blijft staan. België, Luxemburg en Zwitserland hebben het nu ook. Een Christelijke meerderheid in de 2e kamer zal nooit meer voorkomen. Oh helpe mij god allahmachtig.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat een steeds machtiger wordende EU ons deze uitzonderingspositie zal blijven toestaan?
Mijn ervaring is dat er steeds minder afgewezen wordt. Maar dat is natuurlijk niet representatief voor heel Nederlandquote:Op maandag 16 juni 2014 14:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ze moeten wel kritisch blijven maar ook weer niet alles afwijzen. Het is gewoon een lastig onderwerp.
Waarom hebben anderen het recht over jouw leven?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:46 schreef IsitHeaven het volgende:
Euthanasie is bij lijden of mensonterende situaties een prima mogelijkheid. Kom het regelmatig tegen en het is vaak een heel mooie en intieme gebeurtenis met familie en geliefden. Waar de wens van de client centraal staat.
Echter lijkt het of het wel steeds gemakkelijker wordt om toestemming te krijgen voor euthanasie en dat vind ik persoonlijk niet zo'n goede ontwikkeling. Ze moeten per verzoek kritisch blijven.
Mijn ervaring is ook al lang geleden natuurlijk, ik kan er nu niet over meepraten omdat ik niet weet hoe het nu allemaal is geregeld, maar als het goed is een stuk makkelijker dan 14 jaar geleden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat er steeds minder afgewezen wordt. Maar dat is natuurlijk niet representatief voor heel Nederland
Ik heb even snel gekeken maar volgens mij staat het recht op euthanasie niet in de grondwet.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Omdat de eigen grondwet er altijd boven blijft staan. België, Luxemburg en Zwitserland hebben het nu ook. Een Christelijke meerderheid in de 2e kamer zal nooit meer voorkomen. Oh helpe mij god allahmachtig.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0012410/geldigheidsdatum_08-01-2014quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb even snel gekeken maar volgens mij staat het recht op euthanasie niet in de grondwet.
Verder lijkt me een christelijke meerderheid in Europees orgaan niet onmogelijk.
Jip. Jij niet geloof ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wazzaaaaa.. was je vroeg naar bed gister?
Goed bezig, nee lukt me nog niet zo.. en nu ook elke nacht voetjebal maakt het niet makkelijker.quote:
Ook 1 keertje maar, ik was ook redelijk uitgeput, van het weekend niet veel slaap gehad.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed bezig, nee lukt me nog niet zo.. en nu ook elke nacht voetjebal maakt het niet makkelijker.
De tijd dat ik politici op hun woord geloofde ligt al ver achter me.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://wetten.overheid.nl/BWBR0012410/geldigheidsdatum_08-01-2014
“Ook met een Europese Grondwet, behouden wij zeggenschap over thema’s als euthanasie en abortus. Het is een fabeltje dat alle macht overgedragen wordt. Dat geldt ook voor ons softdrugsbeleid. Tegenstanders gebruiken ‘uitbreiding’ als oneigenlijk argument, grote landen krijgen geen dikke vinger in de pap”, zo minister Bot van Buitenlandse Zaken vandaag in Buitenhof"
Wil je niet dat zo'n getatoeëerde vent in je nek kroelt?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook, maar nog geen leuke tevens goede kapster in de buurt kunnen vinden. Mannelijke kappers doe ik niet aan, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed.
Dit is meer een vraag voor de COS, in de SC haten we Utopia.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef hunter2011 het volgende:
Vroeg Billy echt aan Ivan of hij ook een piemelrand had?
Wat is het ook een sufkut.
Dat duurde lang voor je reageerde.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is meer een vraag voor de COS, in de SC haten we Utopia.
Weet niet wat het is, in de meeste culturen is het ook echt een mannenberoep juist. Ik neem ook altijd een vrouwlijke huisarts.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
Wil je niet dat zo'n getatoeëerde vent in je nek kroelt?
En hoe voel je je erbij?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, in de meeste culturen is het ook echt een mannenberoep juist. Ik neem ook altijd een vrouwlijke huisarts.
Wat kan je er zelf aan doen?quote:
Ook als je zeker helemaal geen kans maakt dans maarquote:Op maandag 16 juni 2014 15:34 schreef isax het volgende:
Daaaaans maar dit is die lekkere dansplaat sjans maar en aaauw
Hmm, heb eigenlijk bijna zo lang als ik me kan herinneren een vrouwelijke huisarts. Heb mannelijke en vrouwelijke kappers gehad. Dat interesseerde me nou echt geen reet. Alhoewel ik al jaren niet meer naar een kapper geweest ben, ik laat het af en toe wat inkorten door m'n moeder. Die heeft dat vroeger gedaan voor ze ander werk in ging.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, in de meeste culturen is het ook echt een mannenberoep juist. Ik neem ook altijd een vrouwlijke huisarts.
Te laat ik zag een kansjequote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Joezi het volgende:
kutpklaat, fuck brainpower, hail braindead!
3FMquote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Joezi het volgende:
Ik had heel lang de huisarts die me uit de kut heeft getrokken. Vroeger kwamen ze nog thuis op bezoek.. Hij ging altijd achter de piano bij ons zitten, en ramde er ff snel wat Chopin uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, heb eigenlijk bijna zo lang als ik me kan herinneren een vrouwelijke huisarts. Heb mannelijke en vrouwelijke kappers gehad. Dat interesseerde me nou echt geen reet. Alhoewel ik al jaren niet meer naar een kapper geweest ben, ik laat het af en toe wat inkorten door m'n moeder. Die heeft dat vroeger gedaan voor ze ander werk in ging.
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te laat ik zag een kansje![]()
En tuurlijk hail Brainie
quote:
Nou kijk dus er gebeurde...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Baconbus het volgende:
Oja, en als iemand de laatste aflevering van GOT gaat spoilen hier maak ik 'm kapot.
Als je anoniem kon betalen zou ik het overwegen. lol heb jij echt een abo genomen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Koop het zelf van je winst van het gokken. zo duur is het niet
Siroopje halen. Tijm heb ik geloof ik. Het helpt goed tegen de pijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Baconbus het volgende:
Elke keer als ik slik, is 't alsof er een scheermes door m'n keel gaat.
Kan hoor, gewoon met je telefoon. heb ik ook gedaan. En ja ik heb een abo genomen, ik zit hier zoveel en voor streams betaal ik ook dus waarom niet voor fok danquote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je anoniem kon betalen zou ik het overwegen. lol heb jij echt een abo genomen?
Gewoon door paffen, wat verzachten met Drambuiequote:Op maandag 16 juni 2014 16:14 schreef Baconbus het volgende:
Elke keer als ik slik, is 't alsof er een scheermes door m'n keel gaat.
Ik heb nu thee met honing.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Siroopje halen. Tijm heb ik geloof ik. Het helpt goed tegen de pijn.
Ben jij een ietsjepietje beetje veel paranoïde?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je anoniem kon betalen zou ik het overwegen. lol heb jij echt een abo genomen?
The end of the...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:16 schreef Baconbus het volgende:
Oja, en als iemand de laatste aflevering van GOT gaat spoilen hier maak ik 'm kapot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keelsiroop. Dat verzacht de keel. En het smaakt nog lekker ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb nu thee met honing.
Wat voor siroop heb jij 't over?
Oh zo. Helaas heb ik die niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Keelsiroop. Dat verzacht de keel. En het smaakt nog lekker ook.
Die heb ik gelukkig wel. Ga zo maar eentje poppen. Anders kan ik nooit de troepen toespreken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef Joezi het volgende:
Voor de keel zijn die zuig tabletten met chloor wel chill, niet zo gezond maar helpt wel.
Mucoangin werkt bij mij als keelontstekingspecialist als een dolle. Verdoofd je keel, ook je tong deels maar dat is beter dan die pijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig wel. Ga zo maar eentje poppen. Anders kan ik nooit de troepen toespreken.
Oh, die heb ik niet denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mucoangin werkt bij mij als keelontstekingspecialist als een dolle. Verdoofd je keel, ook je tong deels maar dat is beter dan die pijn.
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Thanks, heb je dan ook direct resultaat of?
Tsja........morgen halen? Of misschien nu nog als je echt tegen het plafond gaat bij slikken.quote:
Ja misschien dat ik morgen extra middelen haal, vandaag gaat dat niet lukken denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Tsja........morgen halen? Of misschien nu nog als je echt tegen het plafond gaat bij slikken.
Ben je zo ziek danquote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja misschien dat ik morgen extra middelen haal, vandaag gaat dat niet lukken denk ik.
Bij mij werkt het niet en ik heb echt alles wel zo'n beetje geprobeert. Strepsils werken niet, drop werkt niet. Als je echt veel pijn hebt werken dit soort middelen gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik voel me wel te ziek om naar buiten te gaan ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je zo ziek dan![]()
Is er niemand die het voor je kan halen dan?
En hoestdrank is weer meer om het slijm in je longen los te maken wat na een paar dagen al vanzelf gebeurt, vandaar dat je dan hoest en hoestdrank heeft dan bijna geen nut eigenlijk. Een zuigtablet voor je keel is dan gewoon beter alleen moet je er wel 1tje vinden die iets doet voor je.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet en ik heb echt alles wel zo'n beetje geprobeert. Strepsils werken niet, drop werkt niet. Als je echt veel pijn hebt werken dit soort middelen gewoon niet goed genoeg.
Ja dat snap ik niet echt van veel 'medicijnen'. Ik wil vaak de sterkste shit, zolang ik 't maar niet voel. Laat het gevoel maar weer terug komen als het beter is, denk ik dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet en ik heb echt alles wel zo'n beetje geprobeert. Strepsils werken niet, drop werkt niet. Als je echt veel pijn hebt werken dit soort middelen gewoon niet goed genoeg.
Ach gos, arme jongen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik voel me wel te ziek om naar buiten te gaan ja.
En nee er is niemand.
Dat zeg ik ook niet.quote:
Achja. Het is niet anders. Ik kan er niet om huilen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Alleen is niet erg maar wel lastig als je ziek bent.
Daar weet ik alles van namelijk. Iemand die ff soep maakt ofzo. Of pillen haalt voor je.
Kan soms best handig zijn.
Nee, maar het gorgelen met zout doe je niet om de pijn weg te nemen. Dat doe je om een ontsteking te voorkomen of om te voorkomen dat de ontsteking uitbreidt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Je kan best wel ff de deur uit, als het echt mot.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja. Het is niet anders. Ik kan er niet om huilen.
Ik vond de ach gos, omdat niemand wat voor je kan halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja. Het is niet anders. Ik kan er niet om huilen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet echt van veel 'medicijnen'. Ik wil vaak de sterkste shit, zolang ik 't maar niet voel. Laat het gevoel maar weer terug komen als het beter is, denk ik dan.
Als het echt moet ben ik binnen een dag aan de andere kant van de wereld.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kan best wel ff de deur uit, als het echt mot.
Nog nooit van gehoord maar klinkt wel leuk.quote:
Klopt, ik heb uit wanhoop nog eens met jodium gegorgeld, vloog echt letterlijk tegen de muur aan van de pijnquote:Op maandag 16 juni 2014 16:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, maar het gorgelen met zout doe je niet om de pijn weg te nemen. Dat doe je om een ontsteking te voorkomen of om te voorkomen dat de ontsteking uitbreidt.
Dan was je wanhoop groot ja, omg.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt, ik heb uit wanhoop nog eens met jodium gegorgeld, vloog echt letterlijk tegen de muur aan van de pijn
Leuke band hoor, meerdere nummers zijn goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar klinkt wel leuk.
Whiskey en joint. Al is good.quote:
Klonk niet verkeerd kon alleen niet ontdekken hoe oud het was maar vermoed ook jaren 80quote:Op maandag 16 juni 2014 16:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Leuke band hoor, meerdere nummers zijn goed.
Mijn extra kind, ik noem hem inmiddels kneuzenkermisquote:
Zit je mij nou kwakzalver te noemenquote:
PonyPak?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat cocaïne via de neus naar de keel ophalen, verdoofd gegarandeerd.
Ach gos, ik heb nog geen naam voor mijn 3equote:Op maandag 16 juni 2014 16:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mijn extra kind, ik noem hem inmiddels kneuzenkermis, had paar weken geleden ook zo'n keelpijn met witte punten achterin zijn keel. Paar keer zo'n zuigtablet gegeven en hij was er vrijwel pijnloos binnen een week vanaf.
Ja maar dat is maar voor eventjes, daarna neemt de keelpijn het weer gewoon overquote:Op maandag 16 juni 2014 16:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Een baksteen op je grote teen laten vallen helpt ook.
Staat hierboven, Mucoanginquote:Op maandag 16 juni 2014 16:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, ik heb nog geen naam voor mijn 3e![]()
Wat waren dat dan voor tabletten?
Ik voel me niet eens aangesproken dit keer, jij wel geloof ik hihi maar dat is ook niet zo raar als je jodium in je mond neemt dan.quote:
Oh, lol, ja ik had niet opgezocht wat het was.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Goed plan. Ga 't direct uitvoeren. Alle dank gaat naar Joezi.
True that, maar ik had pijnquote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik voel me niet eens aangesproken dit keer, jij wel geloof ik hihi maar dat is ook niet zo raar als je jodium in je mond neemt dan.![]()
Waar kan ik dat krijgen. Gewoon bij de super?quote:
Ik neem niks onder de 12quote:Op maandag 16 juni 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar kan ik dat krijgen. Gewoon bij de super?
Ik zag erbij staan niet voor kinderen tot 12 jaar, dat is al een goed teken, als koters 't niet mogen hebben.
Ik hou mijn nagels daarvoor lang maar zal ze niet zo snel tegenkomen gelukkigquote:Op maandag 16 juni 2014 16:54 schreef Baconbus het volgende:
Billy en Ruud gaan echt zoveel schijt over hun heen krijgen als ze uit Utopia zijn.
Sowieso hoop ik dat ik een zwaar voorwerp bij me heb als ik ze tegenkom.![]()
Oh okay, Kruidvat of AH dus, thanks!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik neem niks onder de 12Maar nee, ik denk drogist alleen of misschien AH, die hebben ook een beperkt aantal meds.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat cocaïne via de neus naar de keel ophalen, verdoofd gegarandeerd.
Ik heb eigenlijk nooit wat tegen mensen dat ze iets wil aan doen, maar deze 2 komen wel dicht in de buurt. Ze zijn echt de lucht niet waard die ze inademen.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hou mijn nagels daarvoor lang maar zal ze niet zo snel tegenkomen gelukkig
Het verzacht ook een beetje.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan wel ok zeggen maar ik zou het zo weer doenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je maar dat niet meer doen hoor.
Ze zijn behoorlijk erg maar niemand haalt het nog bij een aantal DGK bewoners in mijn hoofd.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit wat tegen mensen dat ze iets wil aan doen, maar deze 2 komen wel dicht in de buurt. Ze zijn echt de lucht niet waard die ze inademen.
YW en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay, Kruidvat of AH dus, thanks!
Maar bij DGK wist je toch dat het daarom ging?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk erg maar niemand haalt het nog bij een aantal DGK bewoners in mijn hoofd.
Ben ook erg benieuwd straks of Ruud gaat. Ik hoop het zo, maar ja we weten inmiddels hoe het werkt allemaal.
Ziek zijn is gewoon kut, heeft het wel geholpen dan als je het weer zo zou doen, want het deed toch pijn, dus lijkt mij dat je het dan echt niet meer doet. Ik wordt gelukkig ook bijna nooit ziek, al hoewel ik vorig jaar wel ineens een stevige griep had waardoor ik 3 dagen niet uit mijn bed was geweest. Dat was een hele rare ervaring na een jaar of 17 niet ziek te zijn geweest.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik kan wel ok zeggen maar ik zou het zo weer doenIk ben niet erg geduldig als ik ziek ben, daar heb ik ook helemaal geen tijd voor
![]()
Maar wel liev
Klopt bij DGK.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar bij DGK wist je toch dat het daarom ging?
Bij Utopia vind ik het gewoon niet passen. Wel het bekvechten en tegen mensen in gaan, maar niet het totale gebrek aan niveau en denken dat ze iets voorstellen terwijl iedereen ze liever dood ziet.
Ik wil ze allemaal zien branden.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt bij DGK.
En Utopia heb ik na een maand al losgelaten, ik bekijk het gewoon als iedere ander RLS.
Zijn gewoon een stelletje idioten daar. En Billy en Ruud kan ik nog wel verdragen en in het echte leven zou ik ze negeren maar Vanflessa is een heel ander verhaal.
Ik kan vooral slecht tegen hypocrisie. Als Ruud gewoon zegt: ik ben lui, ik denk alleen aan mezelf, jullie kunnen de tering krijgen, dan had ik totaal geen moeite met hem gehad.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar bij DGK wist je toch dat het daarom ging?
Bij Utopia vind ik het gewoon niet passen. Wel het bekvechten en tegen mensen in gaan, maar niet het totale gebrek aan niveau en denken dat ze iets voorstellen terwijl iedereen ze liever dood ziet.
Beetje overdreven maar ik vind inderdaad niemand meer leuk daar, ik zie ze liever allemaal janken en schreeuwenquote:
Hypocriet is het goede woord voor de meeste daar en egoistischquote:Op maandag 16 juni 2014 17:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan vooral slecht tegen hypocrisie. Als Ruud gewoon zegt: ik ben lui, ik denk alleen aan mezelf, jullie kunnen de tering krijgen, dan had ik totaal geen moeite met hem gehad.
Dat is idd zo jammer, dat ze doen alsof ze heel wat uitstralen en ik weet niet hoeveel mensen inspireren.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan vooral slecht tegen hypocrisie. Als Ruud gewoon zegt: ik ben lui, ik denk alleen aan mezelf, jullie kunnen de tering krijgen, dan had ik totaal geen moeite met hem gehad.
Achja, je heet Lucifer of je heet geen Lucifer. In het vuur ermee.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje overdreven maar ik vind inderdaad niemand meer leuk daar, ik zie ze liever allemaal janken en schreeuwen
Ziek zijn is gewoon kudt. Die jodium zou ik niet meer doen, maar iets vergelijkbaars wel hoor alles om het te laten stoppen. Die kogel van Joezi gaat wat ver maar ik zit er niet ver van afquote:Op maandag 16 juni 2014 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ziek zijn is gewoon kut, heeft het wel geholpen dan als je het weer zo zou doen, want het deed toch pijn, dus lijkt mij dat je het dan echt niet meer doet. Ik wordt gelukkig ook bijna nooit ziek, al hoewel ik vorig jaar wel ineens een stevige griep had waardoor ik 3 dagen niet uit mijn bed was geweest. Dat was een hele rare ervaring na een jaar of 17 niet ziek te zijn geweest.![]()
En lief is het beste wat er is
Dat is waar in jouw gevalquote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Achja, je heet Lucifer of je heet geen Lucifer. In het vuur ermee.
Klopt ziek zijn is kut, zeker als moeder zijndequote:Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ziek zijn is gewoon kudt. Die jodium zou ik niet meer doen, maar iets vergelijkbaars wel hoor alles om het te laten stoppen. Die kogel van Joezi gaat wat ver maar ik zit er niet ver van af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |