Did the best i could .. lolquote:Op maandag 16 juni 2014 05:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is lastig soms als je geen titel kan verzinnen.
Hier ?quote:Op maandag 16 juni 2014 05:27 schreef Miek37 het volgende:
Hi liefie, waar hadden jullie het over? over moet ik de vorige sc doorlezen?
Doet mijn maar 2 eitjes op een witte boterham.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
Ik ga eerst maar even ontbijten
Met wat kaas en ham, en plet dat eigeel please ..quote:Op maandag 16 juni 2014 05:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Doet mijn maar 2 eitjes op een witte boterham.
Ow ik moet nog gaan slapen!quote:Op maandag 16 juni 2014 05:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier ?
Nergens.
Voetbal etc. en wakker worden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 05:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met wat kaas en ham, en plet dat eigeel please ..
Gewoon een biertje hier.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:29 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow ik moet nog gaan slapen!![]()
Zit aan de gin met sinaswant de tonic is op.
Beidequote:Op maandag 16 juni 2014 05:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je bent dus ook nog op of is dat je ontbijt?
Maar sla altijd dat gele ding kapot, die mot ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je bent dus ook nog op of is dat je ontbijt?
Ei mag van in alle mogelijke varianten, gekookt, hard of zacht, gebakken, gefituurd, het maakt mij niet uit, ik vind het allemaal lekker.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij moet dat gele balletje ook al niet ?
Lekker eigeel soppen!quote:Op maandag 16 juni 2014 05:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar sla altijd dat gele ding kapot, die mot ik niet.
Bij mij alleen gebakken, en dat gele gaat er gelijk aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ei mag van in alle mogelijke varianten, gekookt, hard of zacht, gebakken, gefituurd, het maakt mij niet uit, ik vind het allemaal lekker.
Nee Brain is ontbijten, ik ga ook ff wat te kanen maken, laterrr!quote:Op maandag 16 juni 2014 05:37 schreef Punkman het volgende:
Volgens mij wel.
Brain en ik zijn er nog zover ik weet.
Nee, kan altijd maar 4 of 5 uurtjes, dus 's middags rond 2 uur zit ik als een oud lijk te knikkebollenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Oma, eindelijk iemand. Ik heb heel lekker geslapen. Jij niet?
Heb je wel eens bepaalde patronen proberen te veranderen? Geen koffie drinken, niet eten voordat je gaat slapen, een ander matras.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, kan altijd maar 4 of 5 uurtjes, dus 's middags rond 2 uur zit ik als een oud lijk te knikkebollen
Het is hoofdzakelijk dat door mijn slechte longen op de één of andere manier het ademhalen ontzettend veel energie vreet, dus snel moe. En mijn enorme overgewicht, zeker nadat ik gestopt ben met roken.. Dus het is allemaal eigen schuld dikkequote:Op maandag 16 juni 2014 09:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je wel eens bepaalde patronen proberen te veranderen? Geen koffie drinken, niet eten voordat je gaat slapen, een ander matras.
quote:
Omaaquote:Op maandag 16 juni 2014 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is hoofdzakelijk dat door mijn slechte longen op de één of andere manier het ademhalen ontzettend veel energie vreet, dus snel moe. En mijn enorme overgewicht, zeker nadat ik gestopt ben met roken.. Dus het is allemaal eigen schuld dikkebult
Heb vorige week hometrainer weer in de kamer gezet, en ga nu serieus proberen wat aan die kilo's te doen. Als je om me heen wil lopen moet je brood meenemen voor onderweg
Ja, word ik helemaal temmes gek van. Heb helaas geen werk momenteel, dus ga gewoon 's midddags uurtje op de bank liggen, kan mij het schelenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omaa
[ afbeelding ]
Heb je wel eens zo'n masker tegen apneu geprobeerd?
Ik werk niet, beetje depressief (volgens de arts), denk eerder wat burn-out verschijnselen, leeg gevoel, nergens zin in. Ik krijg Sertraline, maar die slik ik niet altijd. Rot spul.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar jij bent ook een nachtbraker... nachtdienst, of gewoon heel jong en weinig slaap nodig
Oh bah, al lang last van? En heb je het idee dat je al wel wat opknapt of niet? Van die drankcombinatie ga je ook wel stuiteren natuurlijk, + je tanden rollen snel uit je mondquote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef Braindead2000 het volgende:
ik voel me op zich niet slecht, maar ik doe niks, ja hier de godganselijke dag, geen zin om iets te ondernemen, kom alleen huis uit voor het noodzakelijke. (sigaretten, Bullit en wodka)
Ik weet niet wanneer het begon. Ik was een hele tijd met andere dingen bezig, dan let je er niet op. En ach, mijn tanden, dat spul zal er niet goed voor zijn. Aan de ander kant; ik snoep niet. Dus schade valt wel mee. En ik ben 43, hoef niet dood te gaan met een gaaf gebit.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh bah, al lang last van? En heb je het idee dat je al wel wat opknapt of niet? Van die drankcombinatie ga je ook wel stuiteren natuurlijk, + je tanden rollen snel uit je mond
Als je niet wil antwoorden, moet je dat ook niet doen hoor
Je woont op jezelf? En eten koken/puin ruimen e.d. heb je daar wel de energie voor?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer het begon. Ik was een hele tijd met andere dingen bezig, dan let je er niet op. En ach, mijn tanden, dat spul zal er niet goed voor zijn. Aan de ander kant; ik snoep niet. Dus schade valt wel mee. En ik ben 43, hoef niet dood te gaan met een gaaf gebit.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben wel 5 kilo aangekomen, ik denk door die Bullit. Maar ja, eerst was ik een Ethiopiėr, nu ben ik een Somaliėr.
Goedemorgen. Dat is kutquote:Op maandag 16 juni 2014 10:21 schreef sararaats het volgende:
urinestaaltje mislukt door de spanning denk ik. morgen nieuwe kans. buh, ik word er niet goed van.
verder ga ik vandaag weer naar de kermis, gewone gezellige dorpskermis
Woon bij mijn ouders. Anders zou het een grote puinhoop zijn. Ze zijn nu op de camping. Ik heb net genoeg energie om na 3 dagen de tafel af te ruimen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je woont op jezelf? En eten koken/puin ruimen e.d. heb je daar wel de energie voor?
Ik weet eigenlijk niet of de SC hier voor is
Dat zegt mijn vader ook altijd, en dan begint hij weer opnieuw met tellenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar drinken valt wel mee. Niet meer dan 4 consumpties per dag.
ik word altijd heel vrolijk van kermis.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen. Dat is kut
Kermis is leuk
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vader ook altijd, en dan begint hij weer opnieuw met tellen
Vrienden kunnen je dus ook niet prikkelen om iets te ondernemen o.i.d.quote:
Ja zeker, ik drink al 25 jaar jenever cola light (voor het figuurtje, zeg ik er altijd bijquote:Op maandag 16 juni 2014 10:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]En neemt oma ook wel eens een alcoholische versnapering?
"Vrienden" spreek ik alleen via de telefoon. Die naam gebruik ik al langer op andere sites. Ik weet niet wat mijn motivatie was. Vind het wel een leuke naam en heb geen zin om steeds een andere te verzinnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vrienden kunnen je dus ook niet prikkelen om iets te ondernemen o.i.d.
Is je naam erop gebaseerd?
Niks mis mee toch. Het is alleen niet bevorderlijk voor het slapen. Tenminste bij mij. Als ik veel drink dan slaap ik slechter.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja zeker, ik drink al 25 jaar jenever cola light (voor het figuurtje, zeg ik er altijd bijen dan hoor ik ze denken
)
Niet meer iedere dag, 2 of 3 keer in de week
Ik niet, meestal gaan we dinsdags en vrijdags ff borrelen in de stamkroeg. Iedere zaterdag en vrijdags om de week staat opa-Nijn daar zelf achter de bar, en dan maak ik de hapjes. Thuis drink ik bijna nooit of er moet visite komenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Het is alleen niet bevorderlijk voor het slapen. Tenminste bij mij. Als ik veel drink dan slaap ik slechter.
Bedankt, maar als het al een depressie is, de ene depressie is de andere niet. Bij mij valt het wel mee, voel me alleen leeg. Ik zou er zelf ook veel meer aan kunnen doen, beetje bewegen, niet roken/drinken, niet de hele dag achter de computer. Dat zou al 1000% schelen. Maar ja, ik doe het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef IsitHeaven het volgende:
Roseetje, paar kilo's te veel, sigaretje, je leeft maar een keer gewoon van genieten. Het kan zomaar voorbij zijn en dan heb je tenminste wel genoten.
Niemand is toch perfect![]()
Hoop dat je snel van je depressie afkomt braindead, is niet zo fijn.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet met mijn dikke reet ff op die hometrainer, anders heb ik helemaal de kracht niet meerMaar meldt me straks weer
[ afbeelding ]
Wat te denken van de wk avondjes, gezin verwacht gewoon lekkers op tafel. Ik hoef niet aan te komen met een rauwkostschotel tijdens nederland-spanjequote:Op maandag 16 juni 2014 11:06 schreef sararaats het volgende:
ik ben ook op dieet maar wat een kwelling met Gooreind Kermis (lees: friet en scampi fritti)
mja ik heb weinig met voetbal maar je hebt waarschijnlijk gelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Wat te denken van de wk avondjes, gezin verwacht gewoon lekkers op tafel. Ik hoef niet aan te komen met een rauwkostschotel tijdens nederland-spanje
Volgens mij kan je beter ervoor zorgen dat je meer in beweging ben. Sporten is moeilijk vol te houden. Ga lopend naar de supermarkt of neem de fiets. Vroeger waren de mensen veel dunner en sportte ze ook niet. Ze liepen en fietste wel vaker. Ik denk dat vet ook niet de grote boosdoener is. Vroeger werd er ook vet gegeten. Er werden wel veel minder producten met suiker gegeten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik moet met mijn dikke reet ff op die hometrainer, anders heb ik helemaal de kracht niet meerMaar meldt me straks weer
[ afbeelding ]
3 mannen in huis dus ik heb nu even weinig te vertellenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
mja ik heb weinig met voetbal maar je hebt waarschijnlijk gelijk.
Klopt, het is ook eigenlijk meer om wat kracht in mijn benen te krijgen.... Verder dan 100m lopen red ik niet. Heb nu maar 4 kilometer gefietst, en maar 150 calorieėn... dat zijn maar 2 borrels colaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter ervoor zorgen dat je meer in beweging ben. Sporten is moeilijk vol te houden. Ga lopend naar de supermarkt of neem de fiets. Vroeger waren de mensen veel dunner en sportte ze ook niet. Ze liepen en fietste wel vaker. Ik denk dat vet ook niet de grote boosdoener is. Vroeger werd er ook vet gegeten. Er werden wel veel minder producten met suiker gegeten.
Maar ja, ik ben maar een leek hč. Mijn probleem is dat ik te weinig eet.
Geen RTL 8 of een detective voor jouquote:Op maandag 16 juni 2014 11:24 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
3 mannen in huis dus ik heb nu even weinig te vertellen![]()
Ik heb nog een tv maar ja, beneden is het gezelligerquote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen RTL 8 of een detective voor jou
quote:
Absoluutquote:Op maandag 16 juni 2014 12:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Goedemiddag, ook tussen de vette lappen uit
Neem een bakkiequote:Op maandag 16 juni 2014 12:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Goedemorgen Oma![]()
![]()
Excuus, goede middag is het al.
Heb nu ook een fles water bij me staan, vind er niet veel aanquote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je wel, ben alleen niet van de koffie, heb al een lekker glaasje water op.
Lol, Beetje smaakloos maar lekker verfrissend.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb nu ook een fles water bij me staan, vind er niet veel aan
Dat vind ik echt niet te hakken. Als ik cola drink is het coca cola light (moet er wel jenever inzitten anders is het ook niet te zuipen)quote:
mwah, ik lust liever cola zero maar deze vind ik nog net te pruimen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet te hakken. Als ik cola drink is het coca cola light (moet er wel jenever inzitten anders is het ook niet te zuipen)Gewone cola vind ik wel lekker, maar ja, veel suiker
Toestandquote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor net dat mijn geweldige stagiaire gezakt is.
Kan er echt boos van worden, ze heeft 3 kwartier met een onafhankelijk iemand moeten praten en die besluit dan dat ze het niet heeft gehaald. Ik heb een jaar met haar gewerkt en ze is gewoon goed.quote:
Zo, dat is balen. Is er nog iets van een herkansing o.i.d.?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan er echt boos van worden, ze heeft 3 kwartier met een onafhankelijk iemand moeten praten en die besluit dan dat ze het niet heeft gehaald. Ik heb een jaar met haar gewerkt en ze is gewoon goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |