SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Terechte klachtquote:Op maandag 16 juni 2014 04:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Sowieso topics.![]()
![]()
![]()
![]()
Internet.![]()
![]()
Haten op Socios.quote:
Daten met een treinmachinistquote:Op maandag 16 juni 2014 04:23 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Haten op Socios.![]()
Niet weten dat Socios elke vrouw in bed kan krijgen door slechts met zijn ogen te knipperen.![]()
He gozer, wat doe jij zo laat op dit autistenforum?quote:
Tsja en ik ben altijd alleen.quote:Op maandag 16 juni 2014 04:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daten met een treinmachinist
Socios is een echte vrouwenverslinder, ja.
quote:Op maandag 16 juni 2014 04:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Socios is een echte vrouwenverslinder, ja.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:12 schreef zovty het volgende:
Tja, je kunt zeggen wat je wilt maar vaders weten toch altijd wat het beste is voor hun zoons.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:12 schreef zovty het volgende:
Tja, je kunt zeggen wat je wilt maar moeders weten toch altijd wat het beste is voor hun zoons.
Je hebt een vriendin nu?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:15 schreef Geralt het volgende:
Een goeie blowjob is beter dan een avond op de zuip met je vrienden.
There; I said it.
Bijna 4 jaar inmiddels schuumert; let eens op ofzoquote:
Ik speel graag de vermoorde onschuld, zit al 30 jaar met dezelfde en raak er maar niet vanaf.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bijna 4 jaar inmiddels schuumert; let eens op ofzo
Die van mij heeft ook geleerd hoe ze knopen los kan maken. Soms zijn ze slimmer dan honden.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik speel graag de vermoorde onschuld, zit al 30 jaar met dezelfde en raak er maar niet vanaf.
Ik heb nu de TV in beslag genomen tijdens WK.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Die van mij heeft ook geleerd hoe ze knopen los kan maken. Soms zijn ze slimmer dan honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |