Frank Raes is dan ook absoluut geen referentie. Zwakste commentator bij Sporza.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja of pas een naam als De Vrij ook aan en zeg De Vrijtsj. Op de Belg hadden ze het over Marceloe.
Duhhh Grueter is de beste NOS commentator van dit momentquote:Op maandag 16 juni 2014 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
Paul.
Wil jij zeggen dat Grueter beter commentaar geeft dan de Belg?
Kongoeloequote:Op maandag 16 juni 2014 00:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Puik plan, alles op de Portugese manier uitspreken
Ook de analyses erom heen. Die "analyse" van Ronald de Boer over Zwitserland bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:42 schreef escalatie het volgende:
Waar mogelijk kijk ik ook op de BBC of de Belg. Niet omdat het hip is, maar omdat het Nederlands commentaar tenenkrommend slecht is.
Die vent was wel heel slecht ja. Wat een kneus.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:38 schreef Keano het volgende:
Toen ik een of andere hobbitcabaretier genaamd Kamps bij de NOS over het WK voetbal zag praten heb ik besloten om alles op de Belg te kijken zoals eigenlijk altijd.
Geef mij maar Frank Snoeks.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:18 schreef Paul het volgende:
[..]
En dan daar zo mee te koop lopen.
Ja hierboven zie je zo'n voorbeeld.
Ook veel mensen doen zo zegggen van:
Hee weetje ik kijk alle wedstrijden op BBC
Nee, maar om Porto nou uit te gaan spreken als Pogtoe op zijn Sierd's gaat toch iets te ver. En dan mag je nog blij zijn dat Fernando Couto inmiddels gestopt is met voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Moet elke naam van een speler op de Hollandse wijze uitgesproken worden?
Nee hoor. maar ik vind het Brits commentaar vaak enthousiaster dan het Nederlands.quote:
Jus?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee hoor. maar ik vind het Brits commentaar vaak enthousiaster dan het Nederlands.
Belgisch kijk en luister ik niet naar.
Brits commentaar heeft meer "jus" zoals ik het zou noemen. Maar sinds vorige week heb ik gemerkt dat Arabisch en Spaans commentaar ook lekker enthousiast kan zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |