Nee, ik lich gewoon dubbel als ik een domme spelfout zie.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is spelling corrigeren een nieuwe hobie van je?
Nog vissen zelfmoord gepleegd vandaag?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik lich gewoon dubbel als ik een domme spelfout zie.
All your base are belong to usquote:
Lig*quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik lich gewoon dubbel als ik een domme spelfout zie.
Vuil vies louder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog vissen zelfmoord gepleegd vandaag?
Ja, ze zijn verdronken.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog vissen zelfmoord gepleegd vandaag?
Klikken op eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het maar goed te praten.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet donderdsgoed dat ik hier aan een spelfout van johannes refereer.
Johannes heeft net een foto van mijn ingevlochten haar ontvangen. Jij had kennelijk geen interessequote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet donderdsgoed dat ik hier aan een spelfout van johannes refereer.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klikken op eigen risicoPrima gebitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GRAPPIG MAN HAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een nare actie van je ditquote:Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft net een foto van mijn ingevlochten haar ontvangen. Jij had kennelijk geen interesse
Ik heb zelden zo niet gelachen.quote:
picsquote:Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes heeft net een foto van mijn ingevlochten haar ontvangen. Jij had kennelijk geen interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |