quote:Op zondag 15 juni 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg klap na klap vandaag, dan kan deze er ook nog wel bij.
0-0, kom haten.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:13 schreef Cikx het volgende:
Verdomme dat Honduras kan er helemaal niks van.
nee nepquote:
Championship.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
Niveau van Honduras en dit topic gaan wel gelijk op.
Oh dan moet ik er nog steeds tegenop kijkenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Frankrijk krijgt de vrije trappen steeds op dezelfde flank.
Komt door die spuitbusquote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Frankrijk krijgt de vrije trappen steeds op dezelfde flank.
Maar je bent wel bigger on the inside.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan moet ik er nog steeds tegenop kijken
Kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen. Denk eerder niveau subtop in Nederland.quote:
Ook gij, Brutus?quote:
Fifa ze 1.66quote:
Tekst op het scherm, alles.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om 19:13 gaan ze allemaal het volkslied zingen
Zoiets denk ik ook. Ajax zou in de MLS afgetekend kampioen worden, denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen. Denk eerder niveau subtop in Nederland.
Jeetje, sterkte!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat ik weet dat jullie zo geïnteresseerd zijn in mijn privéleven (in elk geval alors en GGMM). Het slechte nieuws is dat ik tijdens een recreatief potje voetbal mijn enkel heb geblesseerd, het goede nieuws is dat ik niets gebroken heb
Spannend he.
Gelukkig typ je niet met je enkel.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Omdat ik weet dat jullie zo geïnteresseerd zijn in mijn privéleven (in elk geval alors en GGMM). Het slechte nieuws is dat ik tijdens een recreatief potje voetbal mijn enkel heb geblesseerd, het goede nieuws is dat ik niets gebroken heb
Spannend he.
Sterkte man.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he.
Waar zou Ajax geen kampioen worden, beetje domme vergelijking broeder.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook. Ajax zou in de MLS afgetekend kampioen worden, denk ik.
De betere MLS-ploegen doen mss mee voor de PO voor EL-tickets.
Ik wel, 22jr geleden tijdens de Franse les is dat volkslied erin geramd, wil ik er ook nog weleens wat mee doen.quote:
ggmm post trouwens zijn eten niet meer dus die neem ik vanaf nu totaal niet serieus meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he.
Nou beterschap dan, dat je weer snel mag dartelen als een hinde.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he.
Wat zielig voor je.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he.
Oh da's klote, sterkte !quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he.
Nee Stefan Gatenkaasquote:
Oooooh.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he.
Godzijdankquote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he.
?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar zou Ajax geen kampioen worden, beetje domme vergelijking broeder.
Dat ben ik ook al een tijdje aan het doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
GodzijdankIk was al teksten aan het bedenken voor je begrafenis
Soort voetbalplaatjes sparen dus.quote:
Alleen in de finale verder hoeft het niet tenzij de selectie zelf een aanmoedingslied meenemen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel, 22jr geleden tijdens de Franse les is dat volkslied erin geramd, wil ik er ook nog weleens wat mee doen.
Enkel geblesseerd bij juichen op een flesje water.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef AF_ het volgende:
Wat was er eigenlijk met die fysio van gister almachtige voetbalkenners
Enkel gebroken tijds het juichenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef AF_ het volgende:
Wat was er eigenlijk met die fysio van gister almachtige voetbalkenners
Oostenrijkquote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar zou Ajax geen kampioen worden, beetje domme vergelijking broeder.
'Johannes, XD.'quote:Op zondag 15 juni 2014 21:18 schreef alors het volgende:
[..]
GodzijdankIk was al teksten aan het bedenken voor je begrafenis
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Enkel geblesseerd bij juichen op een flesje water.
Hmmm zou Johannes stiekem gewoon fysio zijn bij Engeland?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Enkel geblesseerd bij juichen op een flesje water.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wie wilt er nou 16 Chinezen trekken.
Dat klopt, en dat houdt in dat ik jullie ook de komende tijd zal verblijden met mijn postsquote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Gelukkig typ je niet met je enkel.
In Brazilië kun je je heel goedkoop door 16 chinezen laten trekken schijnt het.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wie wilt er nou 16 Chinezen trekken.
ditquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat houdt in dat ik jullie ook de komende tijd zal verblijden met mijn posts
Voor Fransen hebben ze ook een rare huidskleur.quote:
okquote:
Kun je nog wel op het verjaardagsfeest komen?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat houdt in dat ik jullie ook de komende tijd zal verblijden met mijn posts
Maar je kunt wel naar de meet, toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerste overtreding bij Costa Rica gisteren gelijk om geel vragen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Hondurezen willen overal een vrije trap voor.
Ik denk dat iedereen van WK 2014 en VBL nu opgelucht adem haaltquote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Chelskiquote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef AF_ het volgende:
Wat een tactiek. Frankrijk laten komen en dalijk gewoon eroverheen lopen
#FREEMRBANAAN1quote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Notes boeit niet zo, zolang het geen bans worden.
Even de Fransoosjes laten uitrazen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef AF_ het volgende:
Wat een tactiek. Frankrijk laten komen en dalijk gewoon eroverheen lopen
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Desnoods draag ik johannes op mijn rug naar de meet
Hangt er vanaf of Rene mij bij het station op wil pikken.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun je nog wel op het verjaardagsfeest komen?
Dat doet Rene wel, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of Rene mij bij het station op wil pikken.
Is de universiteit van jou? xDquote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Haha.quote:
Wat ben je toch lief Tom Dumoulin euh Paxcon.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef Paxcon het volgende:
Dat ben ik inderdaad aan het doen. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga je toch googlen op Victoria Justice
#broekje uitquote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga je toch googlen op Victoria Justice
Ah dan was ik niet de enigequote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze moet wel heel slecht zijn, want ik snap hem niet
RUGquote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Benzema moet oma eens wat geld gevenquote:
jouw RUG.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Blind had hem paar harde trappen gegeven iddquote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen een normale ploeg liep hij nooit zo vrij.
Jammer dat er al jarenlang zo'n kutspeler in de spits staat.quote:
Trollquote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tegen een normale ploeg liep hij nooit zo vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |