Nee, want daar was ze bij, in een open relatie ga je ook niet vreemd.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:33 schreef Dven het volgende:
Paar weken geleden nog een trio gehad waar mn vriendin deel van uitmaakte. Is dat dan ook vreemdgaanLul niet zo raar.
Mijn punt exact. Hun definitie is nogal kortzichtig.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, want daar was ze bij, in een open relatie ga je ook niet vreemd.
Het geval is dus dat hij het niet eerder tegen haar heeft verteld.
Nee jij gaat allemaal gare scenario's verzinnen om deels gelijk te krijgen, net zoals mensen dat doen in een discussie over abortus of euthanasie.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar vreemdgaan is het uitvoeren van seksuele handelingen bij een ander dan je vaste partner toch? Je plaatste net nog een quote waarin je dat zo graag wilde bevestigen
Hmm hij benoemde het dus tussen neus en lippen door en niet als een ' schat ik moet je wat vertellen voordat je er zelf achter komt'.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, het gekke is dus dat hij zo overtuigd is van zijn onschuld dat hij in een gesprek gewoon heeft gezegd dat hij ook happy endings krijgt toen het topic er over ging, toen zijn vriendin boos werd was hij verbaasd omdat hij dacht dat ze dat wist en er geen problemen mee had.
dus of dat nu een gevalletje miscommunicatie is of hij is gewoon niet zo heel erg slim weet ik niet.
Rare scenario's? Doe eens niet zo raar jochie. Niets raars aan trios of open relaties.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee jij gaat allemaal gare scenario's verzinnen om deels gelijk te krijgen, net zoals mensen dat doen in een discussie over abortus of euthanasie.
Dat zei hij inderdaad ook wel, dat hij er geen moeite mee zou hebben, zolang ze maar niet gepenetreerd zou worden en het door een professional wordt gedaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:32 schreef LelijKnap het volgende:
Hij weet dat hij z'n vriendin nu toestemming geeft om hetzelfde te nemen?
vreemdgaan heeft niets met een persoon en alles met vertrouwen te maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee jij gaat allemaal gare scenario's verzinnen om deels gelijk te krijgen, net zoals mensen dat doen in een discussie over abortus of euthanasie.
Staat in de OP:quote:Op zondag 15 juni 2014 20:30 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me alleen af wat je daar moet als je al een vriendin hebt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef snakelady het volgende:
..zeker niet als je nagaat dat hun seksleven niet echt geweldig is.
Dat heet Tantra-massage, wordt genoeg aangebodenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:23 schreef Mord_Sith het volgende:
En dat het bij de massage hoort is je reinste onzin. Er wordt altijd om gevraagd en je moet er extra voor lappen.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hmm hij benoemde het dus tussen neus en lippen door en niet als een ' schat ik moet je wat vertellen voordat je er zelf achter komt'.
Het blijft natuurlijk voor hun zelf de beslissing of dit nou echt vreemdgaan is of een gevalletje grijs gebied..
Stel; ik heb een vrienden en ik ga 1x per maand naar een masseuse om daarna eens afgetrokken te worden. Jij meent dit niet te zien als vreemdgaan? Tuurlijk wel. Al helemaal als mijn vriendin dat niet wist en zij dat niet wilt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn punt exact. Hun definitie is nogal kortzichtig.
Dat was de discussie hier ook helemaal niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Stel; ik heb een vrienden en ik ga 1x per maand naar een masseuse om daarna eens afgetrokken te worden. Jij meent dit niet te zien als vreemdgaan? Tuurlijk wel. Al helemaal als mijn vriendin dat niet wist en zij dat niet wilt.
Oh, en ts. Dit meen je toch niet? Heel vreemd
Als ze zo over haar heen laat lopen en je het prima vind dat haar man zich door allerlei wijven aan zijn pik laat trekken, moet zij dat weten. Normaal is het niet in ieder geval. Als je jezelf een beetje serieus neemt pak je gewoon de biezen, vooral omdat hij niks vraagt en er maar gewoon even vanuit gaat dat het prima is om zich te laten afsjorren door vreemde vrouwen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hmm hij benoemde het dus tussen neus en lippen door en niet als een ' schat ik moet je wat vertellen voordat je er zelf achter komt'.
Het blijft natuurlijk voor hun zelf de beslissing of dit nou echt vreemdgaan is of een gevalletje grijs gebied..
ik neem aan dat ze jou ook om advies vraagt in deze?quote:
Zijn wel raar met betrekking tot de oorspronkelijke situatie.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Rare scenario's? Doe eens niet zo raar jochie. Niets raars aan trios of open relaties.
Ik denk dat het voor mij ligt aan de setting, zou het een body to body massage zijn met geile praat zou ik me er al een heel stuk minder prettig bij voelen, maar is het heel plastisch een paar rukjes er aan geven ter ontspanning zou ik er weer geen moeite mee hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Stel; ik heb een vrienden en ik ga 1x per maand naar een masseuse om daarna eens afgetrokken te worden. Jij meent dit niet te zien als vreemdgaan? Tuurlijk wel. Al helemaal als mijn vriendin dat niet wist en zij dat niet wilt.
Oh, en ts. Dit meen je toch niet? Heel vreemd
Doen ze ook. Vreemdgaan is gewoon seks hebben met iemand anders dan de vaste partner. Niets meer niets minder. Of die vaste partner dat leuk vind ja of nee is een 2e.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vreemdgaan heeft niets met een persoon en alles met vertrouwen te maken.
anders zouden mensen in open relaties met zn allen massaal vreemdgaan
dat jij de mening hebt dat iedereen die niet monogaam is geen zelfrespect heeft is prima maar dat is jouw mening. Het is geen FEIT dat monogamie normaal is, niemand bepaald wat normaal is.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze zo over haar heen laat lopen en je het prima vind dat haar man zich door allerlei wijven aan zijn pik laat trekken, moet zij dat weten. Normaal is het niet in ieder geval. Als je jezelf een beetje serieus neemt pak je gewoon de biezen, vooral omdat hij niks vraagt en er maar gewoon even vanuit gaat dat het prima is om zich te laten afsjorren door vreemde vrouwen.
Maar ja, dan nog, de relatie verliep sowieso al kut als ik het zo zie dus voor mij was het duidelijk geweest.
Het ging dan ook helemaal niet om de oorspronkelijke situatie maar om een belachelijke uitspraak te ontkrachten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zijn wel raar met betrekking tot de oorspronkelijke situatie.
is het leuk leven in jouw zwarte/witte hokjeswereld?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doen ze ook. Vreemdgaan is gewoon seks hebben met iemand anders dan de vaste partner. Niets meer niets minder. Of die vaste partner dat leuk vind ja of nee is een 2e.
Ik vind dat je geen zelfrespect hebt als je zo over je heen laat lopen dat je je partner buiten de afspraken om maar gewoon seks laat hebben met andere mensen, zonder hier wat van te zeggen. Lijkt mij tamelijk logisch. Maar voor jou kan het logisch zijn dat jouw vent zonder wat te zeggen met jouw beste vriendin gaat handkarren, dat weet ik ook niet. Het geen overspel noemen is natuurlijk belachelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat jij de mening hebt dat iedereen die niet monogaam is geen zelfrespect heeft is prima maar dat is jouw mening. Het is geen FEIT dat monogamie normaal is, niemand bepaald wat normaal is.
Dus denk even goed na hoe je iets formuleert voordat je het als een feit het internet opgooit.
Maar nu formuleer je het anders.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik vind dat je geen zelfrespect hebt als je zo over je heen laat lopen dat je je partner buiten de afspraken om maar gewoon seks laat hebben met andere mensen, zonder hier wat van te zeggen. Lijkt mij tamelijk logisch. Maar voor jou kan het logisch zijn dat jouw vent zonder wat te zeggen met jouw beste vriendin gaat handkarren, dat weet ik ook niet. Het geen overspel noemen is natuurlijk belachelijk.
Die definitie is zwart/wit. Ik kan daar ook niks anders van maken. Moord is ook moord, en niet een crime passionel. Daar zijn gewoon criteria voor. Google anders eens, gaat er een wereld voor je open.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is het leuk leven in jouw zwarte/witte hokjeswereld?
Ik formuleer het niet anders, jij legt me dit keer geen woorden in de mond. Ik zei precies hetzelfde alleen jij interpreteert het anders.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar nu formuleer je het anders.
Nu zeg je als het buiten de afspraken om is.
Net zei je iets heel anders
Wat ik al schreef, in een plastische setting zou ik er geen moeite mee hebben, maar dus wel met mijn medeweten, dat hij het heeft achter gehouden ,ook al is het misschien onbewust, zou ik het ergste vinden.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze jou ook om advies vraagt in deze?
Hoe kijk jij er zelf tegen aan? jij kent ze (neem ik aan) beiden, en kunt dus ook beter inschatten hoe hun persoonlijk erover denken
hier heb je het niet over buiten de afspraken.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doen ze ook. Vreemdgaan is gewoon seks hebben met iemand anders dan de vaste partner. Niets meer niets minder. Of die vaste partner dat leuk vind ja of nee is een 2e.
Leuke poging tot terugkrabbelen popjequote:Op zondag 15 juni 2014 20:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik formuleer het niet anders, jij legt me dit keer geen woorden in de mond. Ik zei precies hetzelfde alleen jij interpreteert het anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |