Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als je zelf het idee hebt dat je partner er niet tof op gaat reageren en je het er dus niet, tijdens de koffie of het ontbijt ,er tussen neus en lippen door over kunt praten dan is het vreemdgaan.
mijn mening
ik heb er ook een beetje dubbele gevoelens over, zou mijn vriend bv tegen me zeggen dat hij een massage wil met happy ending, is dat prima, maar wel eerst overleggen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef babipangang het volgende:
Echt vreemdgaan vind ik het ook niet, maar het hoort ook niet, of het moet vooraf besproken zijn en zij moet er geen problemen mee hebben dan...
Ja, de regel "Wat je niet zou kunnen doen als je partner er bij is" is wel een goede, het gaat om de onderlinge afspraken.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als je zelf het idee hebt dat je partner er niet tof op gaat reageren en je het er dus niet, tijdens de koffie of het ontbijt ,er tussen neus en lippen door over kunt praten dan is het vreemdgaan.
mijn mening
Wtf, één of ander kusje vind je erg maar dat zo'n Thaise chick jouw kerel staat te wanken is helemaal prima? Beide is gewoon not done in een relatie als je je partner serieus neemt, je af laten beren door zo'n Aziatisch wijfje al helemaal niet. Kom op man.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb er ook een beetje dubbele gevoelens over, zou mijn vriend bv tegen me zeggen dat hij een massage wil met happy ending, is dat prima, maar wel eerst overleggen.
Het achter haar rug om doen is het gene wat mij tegen staat.
Maar een tongzoen met een of ander grietje in de bar zou ik dan weer erger vinden dan een happy ending.
*seksuelequote:Op zondag 15 juni 2014 20:29 schreef murp het volgende:
van iemand anders dan je partner sexuele handelingen verrichten is vreemdgaan
Dit dus.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:29 schreef murp het volgende:
van iemand anders dan je partner sexuele handelingen verrichten is vreemdgaan
Hoe zo niet? Je gaat vreemd. Als in een vreemde partner. Als in niet je vaste.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:30 schreef Dven het volgende:
[..]
*seksuele
Tevens is het geen Vreemd gaan wanneer partner er van op de hoogte is.
Dat is niet het idee dat bij vreemdgaan bestaat natuurlijk en dat weet jij ook prima.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe zo niet? Je gaat vreemd. Als in een vreemde partner. Als in niet je vaste.
Vreemdgaan blijft voor elke persoon iets anders en juist daardoor denk ik altijd van zou je het ook doen als je partner meekeek? Dat hij het nooit gezegd heeft geeft eigenlijk al aan dat hij weet dat zij het niet tof zou vinden, dan is het imo vreemdgaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, de regel "Wat je niet zou kunnen doen als je partner er bij is" is wel een goede, het gaat om de onderlinge afspraken.
Dus ik begrijp haar gevoelens ook echt wel, ik zou er ook niet happy (haha) van worden als het achter mijn rug om zou gebeuren.
Dat is zo'n beetje de definitie man.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is niet het idee dat bij vreemdgaan bestaat natuurlijk en dat weet jij ook prima.
Een masseuse.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:31 schreef jcdragon het volgende:
Waar laat hij zich masseren? Is hij naar een masseur/ masseuse of een hoer gegaan?
Appels en peren.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:33 schreef Dven het volgende:
Paar weken geleden nog een trio gehad waar mn vriendin deel van uitmaakte. Is dat dan ook vreemdgaanLul niet zo raar.
Ben ik het wel mee eens, het gekke is dus dat hij zo overtuigd is van zijn onschuld dat hij in een gesprek gewoon heeft gezegd dat hij ook happy endings krijgt toen het topic er over ging, toen zijn vriendin boos werd was hij verbaasd omdat hij dacht dat ze dat wist en er geen problemen mee had.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vreemdgaan blijft voor elke persoon iets anders en juist daardoor denk ik altijd van zou je het ook doen als je partner meekeek? Dat hij het nooit gezegd heeft geeft eigenlijk al aan dat hij weet dat zij het niet tof zou vinden, dan is het imo vreemdgaan.
Vreemdgaan heeft meer met vertrouwen en emotie te maken dan met een handeling zelf. mijn mening dan he
Maar vreemdgaan is het uitvoeren van seksuele handelingen bij een ander dan je vaste partner toch? Je plaatste net nog een quote waarin je dat zo graag wilde bevestigenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |