SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
dan had je beter deze kunnen pakken denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb total goals over 2.5 @2.1
Is nu 1.72 zie ik. Goeien handel
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee Frankrijk gaat een goal tegen krijgenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
dan had je beter deze kunnen pakken denk ik.
[ afbeelding ]![]()
Shaqiri was motm officieel. Weet niet of ze dat hebben aangehouden steeds?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
MotM Rodriguez ofwa? (Scorebord journalistiek, ben aan t werk)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Giroud op de bank. Teringlijers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wel echt vaag. Had een geniale voorbereiding..iedere wedstrijd basis, veel goals en nu ineens op de bankquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nog de moeite om franse/argentijnse TOTS spelers te kopen of is t te laat heb prijzen niet in de gaten gehouden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zal wel Seferovic worden danquote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shaqiri was motm officieel. Weet niet of ze dat hebben aangehouden steeds?![]()
Hij zal er nog wel in komen voor Griezmannquote:Op zondag 15 juni 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel echt vaag. Had een geniale voorbereiding..iedere wedstrijd basis, veel goals en nu ineens op de bankIk koop nog even een IF Sakho omdat hij speelt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:30 schreef FCsuarez het volgende:
nog de moeite om franse/argentijnse TOTS spelers te kopen of is t te laat heb prijzen niet in de gaten gehouden.![]()
Geen idee. Zie op de livescore 2 assists van de LB..quote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shaqiri was motm officieel. Weet niet of ze dat hebben aangehouden steeds?![]()
On target he, niet totaal aantal schoten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
I know. Dan is het alsnog niet zo'n slechte odd lijkt me.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
On target he, niet totaal aantal schoten.
En deze
handicap frankrijk 1,5 voor rust staat op ¤4,20.. op zich wel een grappige voor erbij
420 blaze it
dan moeten ze er 2 maken toch.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
handicap frankrijk 1,5 voor rust staat op ¤4,20.. op zich wel een grappige voor erbij
420 blaze itPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |