abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141132637
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ja maar dat waren geassimileerde Koerden die niets met Koerden te maken willen hebben. Dat soort "verraderlijke Koerden" heb je ook in Syrië, Turkije en Iran.
ze zijn juist geen verraders! ze horen bij het iraakse (en Arabische) volk.
dit soort gedoe speelt israel in de kaart
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141132647
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:48 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat kleine groepjes richting Tal Afar gingen. Ik hoop stiekem dat er meerdere eenheden zijn in Irak. Zou kunnen dat het geheim wordt gehouden om de leven van de gijzelaars niet in gevaar te brengen.
Er zitten sowieso soldaten + SF in Noord-Irak op permanente basis, en ook een boel politieagenten die de beveiliging regelen. Sowieso dat er SF-elementen zitten in Mosul/Kerkuk.

Die gijzeling maakt niet zoveel uit, de hoge heren bij ons houden niet van ''reclame'', dus we zullen het houden bij geruchten.
pi_141132653
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:52 schreef zaid het volgende:

[..]

tuurlijk niet, dat is onmogelijk als leider. maar hij had een grote liefde voor irak, de arabische wereld en de islam.
en hij stierf als een martelaar
Klopt, het is onmogelijk als leider om niet aan zuiveringen te doen.

Dat moet gewoon.
pi_141132654
Niet om te trollen, maar zijn er ook publieke camera's? Want dan wil ik wel eens streams in de gaten gaan houden.
pi_141132738

Degene die Saddam hebben vermoord waren de sjiieten vergeet dat niet.
pi_141132778
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:53 schreef zaid het volgende:

[..]

ze zijn juist geen verraders! ze horen bij het iraakse (en Arabische) volk.
dit soort gedoe speelt israel in de kaart
Oja, want Israel is natuurlijk volksvijand nummer 1.
Jouw denkwijze is zo plat dat ik me afvraag of wij dezelfde Nederlandse educatie hebben gehad.
pi_141132793
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Onzin.
Verder ga ik hier niet op in. Jammer dat je familie niet meer zo rijk is he sinds 2003?
zo rijk waren ze niet eens. maar de over grote meerderheid is er op achteruit gegaan.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141132876
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nounounou ! _O-

Het Midden-Oosten is een mengelmoes van dood, verderf , sektarisch en racistisch geweld. En dat is niet de schuld van de Koerden.
dat zijn de feiten pre-1991.

dat klopt, het is de schuld van de amerikanen en israel!
tijdens saddam was het rustig en welvarend
pi_141132918
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef De_Ilias het volgende:
Ik hoor altijd dat Irak tijdens Saddam tijdperk hoogopgeleide mensen ontwikkelde, klopt dat?
dat klopt. pre-1991 was het het best ontwikkelde land van de arabische wereld. de sancties veranderde dat echter
pi_141132927
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:56 schreef zaid het volgende:

[..]

Onzin, de Amerikanen hebben het Midden-Oosten al kapot gemaakt voordat Saddam ook maar enig politieke inbreng had.
  zondag 15 juni 2014 @ 22:58:06 #251
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141132947
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:

Al Hamdoulilah. Hij kreeg wat hij verdiende.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_141132962
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef Aloulou het volgende:

[..]

pi_141132964
quote:

[..]

Ja, deze Koerden zijn wel lekker rustig ja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enig idee trouwens hoeveel Iraqi's er dood zijn gegaan tijdens die nutteloze oorlog met Iran, of is dat van voor jouw tijd?
pi_141132972
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:52 schreef leita het volgende:

[..]

Onzin, jij vindt het pre2003 Irak dan wel zo geweldig, maar dat is wel wanneer de meeste koerden gevlucht zijn, want ja ze waren niet zo lief voor ze. En dan wil je nog zeggen dat die 'koerdische' ministers wat betekenden voor het hele land.
dat is de schuld van die terroristische koerden (dus niet alle koerden ) zij begonnen.
pi_141132980
quote:

[..]

:D :D :D :D
Typische Baathist. Het was iedereen zijn schuld behalve die van de Arabieren. Want de Arabische herrenvolk zorgt alleen voor stabiliteit begeleidt door de grote leider Saddam.
pi_141133016
Wel ziek dat alle ISIS-fanboys opeens komen opdagen, met z'n allen op de watchlist van de AIVD.
  zondag 15 juni 2014 @ 22:59:53 #257
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_141133060
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef expans het volgende:
Wel ziek dat alle ISIS-fanboys opeens komen opdagen, met z'n allen op de watchlist van de AIVD.
Het is weekend, dan werken ambtenaren niet.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_141133065
quote:

[..]

-
pi_141133080
quote:

[..]

Zijn laatste woorden is wel de shahada. De profeet VZMH zei wies laatste woorden de shahada is gaat naar de hemel. Dus zijn lot is bij Allah SWT.
pi_141133092
Zijn die ISIS barbaren nu Baghdad binnengetrokken of niet?
  zondag 15 juni 2014 @ 23:00:45 #261
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_141133112
quote:
"Evacuatie ambassade VS Bagdad"

Toegevoegd: zondag 15 jun 2014, 22:49

De Amerikaanse ambassade in Bagdad gaat een deel van het personeel evacueren met het oog op de opmars van de strijders van ISIS. Dat meldt de New York Times.

Er zijn geruchten dat de radicaal-islamitische beweging ISIS Bagdad heeft bereikt. Vandaag is er in de stad een serie bomaanslagen geweest. Daarbij zouden zeker 15 mensen om het leven zijn gekomen en 30 mensen gewond zijn geraakt.

Tal Afar
Ook hebben de strijders van ISIS de stad Tal Afar in Irak veroverd. Dat meldt persbureau Reuters op basis van telefoongesprekken met inwoners uit de stad.

Er waren de hele dag gevechten tussen het regeringsleger en de strijders van ISIS in het stadje op zo'n 50 kilometer van Mosul. Eerder vandaag meldden bewoners van Tal Afar nog dat het leger de strijders van ISIS had verslagen.

ISIS is bezig aan een snelle opmars in Irak. De laatste dagen werden diverse steden ingenomen door de strijders. Ook gaf de terreurbeweging vandaag foto's vrij van executies van regeringsmilitairen.
Say what?
pi_141133159
quote:

[..]

AlouAlou ik begrijp best dat je dat niet erg vindt want hij was een crimineel, maar ik betrap je vaak op het prijzen van sjiietische daden waardoor ik soms twijfel of jij een sjjiet bent of sunniet, alhamdulilah weet ik dat je sunniet bent maar mag ik vragen waarom jij geen sjiisme aanhangt? Wat laat jou niet het sjiisme aanhangen terwijl ik wel merk dat jij hun politiek vaak prijst.
  zondag 15 juni 2014 @ 23:01:39 #263
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141133179
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:58 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

:D :D :D :D
Typische Baathist. Het was iedereen zijn schuld behalve die van de Arabieren. Want de Arabische herrenvolk zorgt alleen voor stabiliteit begeleidt door de grote leider Saddam.
Dit is inderdaad de psyche van de Arabieren in de jaren 90 vooral. Erg sterk, alles is door de joden en Amerikanen gedaan. Nu is wel beetje een kentering gekomen, maar je hebt nog van die oude die-hards die ook alle recente problemen daar aan ophangen nog steeds. Best grappig eigenlijk.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_141133199
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, het is onmogelijk als leider om niet aan zuiveringen te doen.

Dat moet gewoon.
als leider van irak wel! continue bemoeienis van de amerikaanse honden en de joden
pi_141133216
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:

rip :{
pi_141133255
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:59 schreef SteelDogg het volgende:

[..]

Fijn dat deze Irakees de feiten wel kent.
pi_141133270
de ilias ben jij dit?

zondag 15 juni 2014 @ 23:03:39 #268
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141133309
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef De_Ilias het volgende:
AlouAlou ik begrijp best dat je dat niet erg vindt want hij was een crimineel, maar ik betrap je vaak op het prijzen van sjiietische daden waardoor ik soms twijfel of jij een sjjiet bent of sunniet, alhamdulilah weet ik dat je sunniet bent maar mag ik vragen waarom jij geen sjiisme aanhangt? Wat laat jou niet het sjiisme aanhangen terwijl ik wel merk dat jij hun politiek vaak prijst.
Dit is geen sjitische daad. Saddam net als Assad en Khadafi moeten hard sterven. Jij kijkt naar de kleur van Saddam ("soenniet") en de dader die hem ophangt (sjiet) en dan kies je je kant. Mij interesseert dat totaal niet. Die plathoofd in Syrie moet lood erin krijgen voor zijn misdaden, zoals Khadafi en Saddam. En als dat op het offerfeest moet zeg ik "beter, laat lijden die hond en al zijn sympathisanten".

Ik hang het sjiisme niet aan omdat ik het niet met geloofspunten van hen eens ben. Zoals imamah dat dat "asl al-din" zou zijn of "qat'i". Maar sjitische politiek zoals vn Hizbullah vind ik te prijzen op veel punten ja, niet allen. En ISIS staat voor mij gelijk aan het nazisme, alles om dat te bevechten.
pi_141133323
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:03 schreef Djibril het volgende:
de ilias ben jij dit?

Haha was dat maar zo, deze man heeft ballen.
pi_141133355
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef zaid het volgende:

[..]

als leider van irak wel! continue bemoeienis van de amerikaanse honden en de joden
Dus jij vind het okee dat de moerasarabieren hun leefgebied is verwoest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')