Geen idee. Maar dat zet hij volgens mij goed als je het apparaat het zelf laat formatteren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
en hoeveel moet de clustergrootte zijn? heb het idee dat ie daarover zeurt. stond standaard op 4096
Jawel dat doet hij wel als er een sd in zitquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor maar waar is het record knopje? hij neemt niet automatisch op bij aangaan
max 32 GB heb ik in mijn hoofd. En op internet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hij zegt nu : please insert sd card . wtf
ik heb een kaart van 1 en 64gb
Mooi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
heb em al werkend. ineens.
kan je instellen dat ie uit gaat als de spanning wegvalt?
niet dus...hij bleef doorlopen nadat ik de plug eruit haalde. mijn auto houdt blijkbaar spanning op de 12v nadat de sleutel eruit is. lampje op de sigarettenstekker bleef brandenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja.
Doet ie standaard volgens mij.
Wel dus (eigenlijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
niet dus...hij bleef doorlopen nadat ik de plug eruit haalde. mijn auto houdt blijkbaar spanning op de 12v nadat de sleutel eruit is. lampje op de sigarettenstekker bleef branden
Een goede accu zal niet leeg raken als je de camera 12 uur lang laat draaien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:14 schreef delano.888 het volgende:
Vaag dat zoveel auto's dat doen. Vind t wel fijn dat hij bij mij vanzelf uit gaat met het contact. Straks trekt iets ongemerkt de accu leeg..
Dat snap ik, maar ik snap het nut niet waarom auto's stroom laten staan op de 12v als de sleutel er uit is. Wanneer is dat OOIT nuttig?quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:13 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Een goede accu zal niet leeg raken als je de camera 12 uur lang laat draaien.
Bij mijn BMW komt het regelmatig voor dat hij de hele nacht staat te filmen.
Als je de auto niet zo vaak gebruikt, kan je makkelijk een druppelader er aan hangen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik snap het nut niet waarom auto's stroom laten staan op de 12v als de sleutel er uit is. Wanneer is dat OOIT nuttig?
Je mag als buitenlander toch ook niet boven de maximaal toegestane snelheid rijden in België...quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:25 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik kom vaak in België, en hoorde dat je daar geen dashcam mag hebben.
Zou dit ook gelden voor buitenlandse auto's, of alleen voor de Belgen zelf?
Nee, maar je mag wel met getint glas rijden wat daar verboden is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mag als buitenlander toch ook niet boven de maximaal toegestane snelheid rijden in België...
Wie heeft je dat proberen wijs te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:37 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel met getint glas rijden wat daar verboden is.
quote:Bovendien bepaalt de Europese richtlijn (92/22/EEG) dat de lichtdoorlatendheid van voorruiten 75 procent moet zijn en van zijruiten 70 procent.
Dat zijn richtlijnen, dit is slechts een advies voor landen hoe men met iets kan omgaan. Dit is geen wet die wordt aangehouden. (zo gek is het gelukkig nog niet, dus laat je niets wijsmaken)quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie heeft je dat proberen wijs te maken.
De Belgen hebben zich namelijk aan de Europese richtlijnen voor auto's te houden en daar staat dit in:
[..]
Het is geen wet inderdaad. Maar die wetten mogen niet meer dan die specifieke richtlijn zijn (in verband met de Europese toelating van auto's). Dus in België hoeven ruiten nooit 100% doorlaatbaar te zijn (tenzij folie, dat is daar wel verboden. Maar tinten dus niet). In Nederland hebben ze besloten om minimaal 55% te pakken in plaats van de 70%...quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:12 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dat zijn richtlijnen, dit is slechts een advies voor landen hoe men met iets kan omgaan. Dit is geen wet die wordt aangehouden. (zo gek is het gelukkig nog niet, dus laat je niets wijsmaken)
Wat betreft tinten is er een Europese richtlijn, maar het OM zegt hier het volgende over linkje.
Voor dashcams is er nog geen richtlijn, en in het buitenland kan dit een boete opleveren van duizenden euro's.
Mijn vraag was, als mijn auto op Nederlands kenteken staat tot hoever moet ik deze aanpassen als ik de grens over ga.
Dus ik mag met mijn goedgekeurde getinte ramen niet naar Belgiëquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is geen wet inderdaad. Maar die wetten mogen niet meer dan die specifieke richtlijn zijn (in verband met de Europese toelating van auto's). Dus in België hoeven ruiten nooit 100% doorlaatbaar te zijn (tenzij folie, dat is daar wel verboden. Maar tinten dus niet). In Nederland hebben ze besloten om minimaal 55% te pakken in plaats van de 70%...
En je auto moet aangepast zijn aan het land waarin je rijdt met het voertuig. Dus je moet je daar aan alle wetten houden. Punt.
Vanuit de fabriek getint, of aftermarket?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:38 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Dus ik mag met mijn goedgekeurde getinte ramen niet naar België
Aftermarket/folie, 60 % doorlatend.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vanuit de fabriek getint, of aftermarket?
Ik mag met mijn eveneens getinte ramen gewoon door België rijden...
Yup. Verboden dus in België. Je hebt inderdaad dus nu een auto die goed gekeurd is voor Nederland, niet meer altijd voor het buitenland. Eigen schuld zeg maar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:57 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Aftermarket/folie, 60 % doorlatend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |