Je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tetten = seks? Is een pener dan ook gelijk aan seks?
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee spontaan interesseert tv me echt niks meer. Was GoT ook alweer vergeten.
Wie? Theon Greyjoy?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij had die lul van die ene kerel van Spartacus al, niet zeuren.
Zou bump 'n grinden met je.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou naar jou kijken terwijl je naar mij keek terwijl ik erin zat.
Kan toch zijn dat mensen uit Spartacus ook in GoT spelen? Er spelen ook een paar acteurs uit Harry Potter in mee bijvoorbeeld.quote:
Tetten =/= seks, dus maagd.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hè?Antwoord is natuurlijk ja trouwens.
Die ene kerel die ze z'n leuter afsneden omdat 'ie seks met die vrouw gehad had, hij was van het formaat paard, misschien kan het je bekoren.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat mensen uit Spartacus ook in GoT spelen? Er spelen ook een paar acteurs uit Harry Potter in mee bijvoorbeeld.
Ik heb Spartacus nooit gekeken, maar ik zal het onthouden.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ene kerel die ze z'n leuter afsneden omdat 'ie seks met die vrouw gehad had, hij was van het formaat paard, misschien kan het je bekoren.
Ontmaagding is wel penetratie voor nodig.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hihaho. Seks =/= penetratie trouwens.
Gaat het?quote:
Ik hou al op.quote:
Jij bent nog maagd?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hè?Antwoord is natuurlijk ja trouwens.
neequote:Op maandag 16 juni 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ga eens Battlestar Galactica kijken.
Same here.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Kijk sowieso amper series en films eigenlijk
Shiiiittt Ginuwine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |