quote:Op zondag 15 juni 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die bekers zijn van plastic hoor, komt geen blik aan te pas.
Barilla pasta gevonden bij de Jumbo, yay!quote:Op zondag 15 juni 2014 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had inderdaad een beker van dat spul in m'n klauwtjes
Nooitquote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Rode stip is het enige wat je hoeft te kennen van Nederland.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Barilla pasta gevonden bij de Jumbo, yay!
Zie je me aan voor Pietverdriet ofzoquote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Inb4 mmymmmbeeebeee met; je moet zelf pasta draaien, dat is een wereld van verschil
Moet eerst nog een ander pak opmaken maar ben benieuwd, mijn toekomst ligt in jouw handen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nice nice
Inb4 mmymmmbeeebeee met; je moet zelf pasta draaien, dat is een wereld van verschil
Wow. Wrom doe je zo :squote:
Heb geen poffertjespan.quote:
Zal jou eens.quote:
Ohhhh boefjequote:
Ja, wil je zien? Heb ook grapefruittieten.quote:
Die heb ik niet voor je.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhh boefje![]()
![]()
Nee serieus, wil poffertjes.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, wil je zien? Heb ook grapefruittieten.
Hahahaha.quote:
A_Fbby.quote:
Heb jij een poffertjespan?quote:
Oh.quote:
Maak ontbijt op bed voor me.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wil wel iets fatsoenlijks voor je koken, hoor.
Vieze flikker.quote:
Nu blij? Ja? Mooi, grgr.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfs Rez zou jou een vieze flikker noemen met al die praatjes van je.
jaquote:Op maandag 16 juni 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vieze flikker.
[..]
Nu blij? Ja? Mooi, grgr.
Inderdaad laat, volgende is al over 3 uur.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
Beetje laat nieuws misschien maar de tering wat valt de laatste GoT aflevering tegen.
Jawel maar het is niet dat je denkt van jeetje mieneetje.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad laat, volgende is al over 3 uur.En ik vond het wel tof, beetje anders dan normaal, maar wel tof. Eindelijk een groot gevecht weer.
Nee, dat niet. Het is niet zoals de aflevering ervoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel maar het is niet dat je denkt van jeetje mieneetje.
Ik lust je rauw.quote:
Ik ook niet.quote:
Zou kunnen, voor mij nog geen reden om ermee te beginnenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zitten wel mooie scenes in hoor.
hehe die scene waarin iemand Jon een bastard noemt hehehehquote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zitten wel mooie scenes in hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |