quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:38 schreef Lexie het volgende:[..]
Dat komt omdat je een newbie bent
quote:Spongebob
Op dinsdag 4 november 2003 13:40 schreef Mert het volgende:
Zekers, doe ook wel wat, maar het mooiste is toch het rondlopen over de campus
quote:Wij zitten nu in de B-fac kantine, en af en toe komen daar ook een paar verdwaalde vrouwen voorbij
Op dinsdag 4 november 2003 13:40 schreef Mert het volgende:
Zekers, doe ook wel wat, maar het mooiste is toch het rondlopen over de campus
quote:IK is beter
Op dinsdag 4 november 2003 13:41 schreef Dr.X het volgende:
* Dr.X studeert ook @ KUN \o/* Dr.X doet Informatica... 2de jaars \o/
quote:nee, 5e b-fac tegenover thalia, ik heb nog wel ergens foto's maar die komen morgen pas ofzo
Op dinsdag 4 november 2003 13:42 schreef Mert het volgende:
5e verdieping waar? Ik kom niet vaak in het erasmus, daar zitten niet veel klanten van me, maar alles van spongebob is
quote:Op de B-faculteit
Op dinsdag 4 november 2003 13:42 schreef Mert het volgende:
5e verdieping waar? Ik kom niet vaak in het erasmus, daar zitten niet veel klanten van me, maar alles van spongebob is
Doe ff zwaaien, ik zit aan de overkant van de heyendaalseweg
quote:Op de B-fac hebben we maar 2 klanten, dus daar kom ik nooit.... Alleen in het magazijn, maar daar zie je niet veel studenten
Op dinsdag 4 november 2003 13:43 schreef Lexie het volgende:[..]
Op de B-faculteit
.
de kranen op de achtergrond zijn trouwens van het radboud...
quote:nee, is al wel langer zo.. Ik ben nu 4e jaars BMW en het eerste jaar is echt even doorbijten! Je wordt nl lekker gemaakt met gnk-vakken en je krijgt nog niet echt een idee van wat bmw nou echt inhoudt, maar dat komt in het tweede jaar zeker wel!!
Op maandag 3 november 2003 20:50 schreef rthls het volgende:
Volgend schooljaar ga ik naar de KUN. Ben van plan om biomedische wetenschappen te gaan doen, maar dan moet ik wel ingeloot worden (volgens mij het 1e jaar dat bij die studie numerus fixus is).
quote:He die is gaaf, had em inderdaad niet gezien vorig jaar, komt er dit jaar weer zo iets?
Op dinsdag 4 november 2003 13:45 schreef Lexie het volgende:
De pics stonden nog op inet.
de lucht vanuit de bfac. Jammer dat we nou uit dat hok geschopt zijn
![]()
.
quote:wat houd je werk dan precies in?
Op dinsdag 4 november 2003 13:44 schreef Mert het volgende:[..]
Op de B-fac hebben we maar 2 klanten, dus daar kom ik nooit.... Alleen in het magazijn, maar daar zie je niet veel studenten
quote:Nee, we hebben geen eigen plekje meer
Op dinsdag 4 november 2003 13:46 schreef Mert het volgende:[..]
He die is gaaf, had em inderdaad niet gezien vorig jaar, komt er dit jaar weer zo iets?
quote:nee, we hebben geen eigen ruimte meer, we zijn verbannen
Op dinsdag 4 november 2003 13:46 schreef Mert het volgende:[..]
He die is gaaf, had em inderdaad niet gezien vorig jaar, komt er dit jaar weer zo iets?
quote:Ik ben werkplekondersteuner op het UCI, en nee daar bedoel ik geen bureau's mee
Op dinsdag 4 november 2003 13:46 schreef L-mo het volgende:[..]
wat houd je werk dan precies in?
quote:Jammer, hoe hadden jullie die dan gemaakt, misschien dat ik nog een plekkie weet
Op dinsdag 4 november 2003 13:47 schreef L-mo het volgende:[..]
nee, we hebben geen eigen ruimte meer, we zijn verbannen
quote:maybe als je even via webmail kijkt, maybe kan je het daar instellen
Op dinsdag 4 november 2003 13:51 schreef nectarientje het volgende:
even heel iets anders.. ik krijg spam op mijn student.kun, maar je kunt nergens adressen blokkeren toch? Iemand die een tip heeft? (ik gebruik dat ding alleen maar voor bestuursmailtjes en heb me ermee aangemeld op FOK! maar verder niets, rara)
quote:ah je zit dus in dat donkerbruine gebouw met dat mooie uitzicht op 2 bouwputten...
Op dinsdag 4 november 2003 13:49 schreef Mert het volgende:[..]
Ik ben werkplekondersteuner op het UCI, en nee daar bedoel ik geen bureau's mee
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 13:51 schreef nectarientje het volgende:
even heel iets anders.. ik krijg spam op mijn student.kun, maar je kunt nergens adressen blokkeren toch? Iemand die een tip heeft? (ik gebruik dat ding alleen maar voor bestuursmailtjes en heb me ermee aangemeld op FOK! maar verder niets, rara)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |