Wat een speler, niet normaal manquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch trots dat de beste speler van afgelopen seizoen bij ons heeft gespeeld
Nee man was Gerrard met de assistquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:10 schreef Syntix het volgende:
Suarez een heldmaar wel buitenspel volgens mij...
Ja die speelde een ongelukkige wedstrijdquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:15 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jammer, want Gerrard is een nog net iets grotere held
Klopt, maar de tactiek van Engeland is dan ook echt dramatischquote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die speelde een ongelukkige wedstrijd
Die Engelsen hebben toch gewoon ook een heel matig team? Ik vond ze eigenlijk nog beter spelen dan verwacht. Beetje sneu dat die Hodgson nu zo afgekraakt wordt in Engeland.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt, maar de tactiek van Engeland is dan ook echt dramatischZe zouden daar eens een Nederlandse coach op moeten zetten, want het lijkt erop alsof die Engelsen echt totaal geen benul van tactiek/positiespel hebben.
Ontopic: voor welke positie moeten er nog spelers komen of welke spelers moeten nog worden gekocht?
iddquote:Op donderdag 19 juni 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch trots dat de beste speler van afgelopen seizoen bij ons heeft gespeeld
neequote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Durmada het volgende:
Is die rechtsback die is vertrokken naar AZ, Djavan Anderson, een beetje goed?
Van Rhijn, Tete, Ligeon, Owusu en Terry zijn beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Durmada het volgende:
Is die rechtsback die is vertrokken naar AZ, Djavan Anderson, een beetje goed?
Is toch die aanvaller die Overmars eerder al in het AD noemde denk ik. Vertrouwen is blijkbaar zo groot dat hij het gelijk in het eerste mag laten zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar Muric moet ik zeggen
Niet alleen naar Muric, maar ook naar Meleg. Ben echt benieuwd wat die kan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar Muric moet ik zeggen
Wie zegt dat ie in het eerste mag?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is toch die aanvaller die Overmars eerder al in het AD noemde denk ik. Vertrouwen is blijkbaar zo groot dat hij het gelijk in het eerste mag laten zien.
Is volgens mij wel voor het eerste aangetrokken dus hij gaat wel zijn kansen krijgen in ieder geval.quote:
Volgens mij ging dat toen om een spits, dus Zivkovic lijkt mequote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is toch die aanvaller die Overmars eerder al in het AD noemde denk ik. Vertrouwen is blijkbaar zo groot dat hij het gelijk in het eerste mag laten zien.
Ik weet niet of dat al besloten is of het gebeurt, maar hij zal toch wel eens met het eerste mee moeten draaien. Had eerlijk gezegd verwacht dat hij vorig seizoen wel zijn eerste minuten zou maken.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:38 schreef Ooku het volgende:
[..]
Niet alleen naar Muric, maar ook naar Meleg. Ben echt benieuwd wat die kan.
Volgens mij plaatste Jordi dat enige tijd geleden, dat ze de regels voor Jong Ajax willen versoepelen. Die 15 wedstrijden die je max. mag spelen blijft, maar het gaat blijkbaar zo zijn dat een invalbeurt pas telt als een gespeelde wedstrijd als je langer dan 45 minuten gespeeld hebt. Een talent kan dan dus op zondag/zaterdag een kwartiertje meedoen, en op maandag spelen bij Jong Ajax dacht ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is volgens mij wel voor het eerste aangetrokken dus hij gaat wel zijn kansen krijgen in ieder geval.
Is niet de bedoeling dat ie in Jong Ajax terecht komt al zou dat later in het seizoen wel kunnen natuurlijk als ie zwak presteert.
"We houden heel Europa in de gaten. Is hij niet te oud, niet te duur, nog niet doorgebroken? Heeft-ie iets extra? De lat ligt hoog. Voor volgend seizoen hebben we een aanvaller, die individuele klasse gaat brengen. Gescout in zijn eigen land".quote:Op zaterdag 21 juni 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat toen om een spits, dus Zivkovic lijkt me
[..]
Ik weet niet of dat al besloten is of het gebeurt, maar hij zal toch wel eens met het eerste mee moeten draaien. Had eerlijk gezegd verwacht dat hij vorig seizoen wel zijn eerste minuten zou maken.
Waren laatst ook geruchten dat hij verhuurd zou gaan worden, misschien gebeurt dat ook wel, maar gezien de vleugelspelers die we hebben weet ik niet of dat verstandig is.
Apart inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:48 schreef HamburgerHenk het volgende:
Mis ik wat? Sneijder had toch 2 assists? Vrije trap + bal op robben waar ie heeeeeeeeeel snel liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |