Wat een onzinquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef De_Pel het volgende:
Toch vind ik Ajax wel opmerkelijk vaak bij dergelijke incidentjes betrokken. Individueel zijn de meeste gevallen natuurlijk moeilijk in te schatten, maar over de hele lijn gezien is het wel opmerkelijk. Is al jaren gaande zulk soort grapjes, al begonnen met het stoken rond Suarez.
Ze lijken die rol een beetje over te hebben genomen van PSV, wat constant probeerde spelers van Feyenoord, en ik geloof ook een aantal van Ajax te lokken (Ik meen Kalou, de Guzman en zelfs van Persie).
Jammer.
Er zijn helemaal geen spelers onder valse voorwendselen weggehaald bij PSV of Feyenoord.. Bazoer wou zelf weg, Noa Lang wou zelf weg. De problemen met buitenlandse spelers, tsja. Daaraan zitten aantal zaakwaarnemers achter, normaliter haakt zo'n club dan af. Ajax niet, die zet door en met succes zo blijkt bij Meleg. Die zaak won Ajax, daar hebben ze veel kennis van opgedaan. Die passen ze dan nu toe bij Muric en het lijkt erop dat Ajax weer gelijk heeftquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:32 schreef De_Pel het volgende:
Toch vind ik Ajax wel opmerkelijk vaak bij dergelijke incidentjes betrokken. Individueel zijn de meeste gevallen natuurlijk moeilijk in te schatten, maar over de hele lijn gezien is het wel opmerkelijk. Is al jaren gaande zulk soort grapjes, al begonnen met het stoken rond Suarez.
Ze lijken die rol een beetje over te hebben genomen van PSV, wat constant probeerde spelers van Feyenoord, en ik geloof ook een aantal van Ajax te lokken (Ik meen Kalou, de Guzman en zelfs van Persie).
Jammer.
Meh. Ik vind het gewoon opvallend. Ik zeg niet dat Ajax héél fout zit, maar ik zou het niet erg waarderen bij mijn club, als rechtszaken een standaard onderdeel van de bedrijfsvoering worden. Zelfs naar de eigen spelers wordt zo af en toe wat jammerlijk gehandeld (vertongens oprotpremie).quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen spelers onder valse voorwendselen weggehaald bij PSV of Feyenoord.. Bazoer wou zelf weg, Noa Lang wou zelf weg. De problemen met buitenlandse spelers, tsja. Daaraan zitten aantal zaakwaarnemers achter, normaliter haakt zo'n club dan af. Ajax niet, die zet door en met succes zo blijkt bij Meleg. Die zaak won Ajax, daar hebben ze veel kennis van opgedaan. Die passen ze dan nu toe bij Muric en het lijkt erop dat Ajax weer gelijk heeft
Is ook een non discussiequote:Op donderdag 19 juni 2014 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat gejank van ElanElke club doet dit alleen Ajax op een hoger niveau.
Tja, dat Feyenoord in Nederland, let wel; in Nederland, wordt verkozen tot beste jeugdopleiding voor vijfde keer op rij zegt me niet zoveel. Statistieken geven aan dat Ajax juist meeste topspelers oplevert, dat is ook wat je wil. Je wil de beste spelers opleiden, niet het beste jeugdteam. Op dat vlak doet Feyenoord misschien toch iets verkeerd. Wat dat betreft vinden de jeugdspelers van andere clubs blijkbaar ook dat je meer leert bij Ajax dan bij de huidige club. Uiteraard speelt de bekendheid en status van Ajax ook mee wereldwijd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daarnaast ook wel apart dat zogenaamd ineens de halve Feyenoord- en PSV jeugd naar ajax zou willen, terwijl bij beide clubs de perspectieven alleen maar verbeterd zijn. PSV kan het kopen ook niet volhouden, dus daar gaat langzaam aan ook meer jeugd de kans krijgen. Bij Feyenoord krijgt de jeugd natuurlijk al jaren alle kansen, de jeugdopleidingis al 4-5 jaar op rij gekozen als de beste van Nederland, de club steeds gezonder wordt, met het nieuwe stadion ook de faciliteiten voor de jeugd worden aangepakt en straks structureel de begroting significant verhoogd. Geloof dat er in pakweg een jaar 4 man van Feyenoord naar ajax overstapt.
Dat zegt mij dan weer niet zoveel, omdat daar enkel wordt gekeken naar aantallen, niet naar de werkwijze van de club en de ontwikkeling van talent.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, dat Feyenoord in Nederland, let wel; in Nederland, wordt verkozen tot beste jeugdopleiding voor vijfde keer op rij zegt me niet zoveel. Statistieken geven aan dat Ajax juist meeste topspelers oplevert, dat is ook wat je wil. Je wil de beste spelers opleiden, niet het beste jeugdteam. Op dat vlak doet Feyenoord misschien toch iets verkeerd. Wat dat betreft vinden de jeugdspelers van andere clubs blijkbaar ook dat je meer leert bij Ajax dan bij de huidige club. Uiteraard speelt de bekendheid en status van Ajax ook mee wereldwijd.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ing-van-Europa.dhtml
Ik denk dat het de voorlaatste 4 jaar wel terecht is, dat ze hem afgelopen seizoen ook kregen, nou ja het zij zo maar het zal bij Ajax nu op een hoger niveau zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, dat Feyenoord in Nederland, let wel; in Nederland, wordt verkozen tot beste jeugdopleiding voor vijfde keer op rij zegt me niet zoveel. Statistieken geven aan dat Ajax juist meeste topspelers oplevert, dat is ook wat je wil. Je wil de beste spelers opleiden, niet het beste jeugdteam. Op dat vlak doet Feyenoord misschien toch iets verkeerd. Wat dat betreft vinden de jeugdspelers van andere clubs blijkbaar ook dat je meer leert bij Ajax dan bij de huidige club. Uiteraard speelt de bekendheid en status van Ajax ook mee wereldwijd.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ing-van-Europa.dhtml
Nee dat is waar. Maar het zegt wel iets over de werkwijze, blijkbaar hebben die spelers zodanig goede basis dat er altijd wel interesse is van andere clubs.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zegt mij dan weer niet zoveel, omdat daar enkel wordt gekeken naar aantallen, niet naar de werkwijze van de club en de ontwikkeling van talent.
Perspectieven zijn als je puur enkel kijkt naar Feyenoord voor hun beter geworden. Dat juich ik ook toe, meer clubs die enig rol kunnen spelen in Europa (coëfficienten). Maar voor veel jeugdspelers, met name uit het buitenland, speelt toch wel mee of je in CL of EL speelt.quote:Maargoed, dat is verder compleet niet relevant: het gaat er om dat het opmerkelijk is dat de perspectieven bij Feyenoord in eigenlijk elk te bedenken opzicht nu beter zijn dan ze ooit in de laatste 25 jaar zijn geweest, en dat er nu juist 'ineens' de ene na de andere zou willen overlopen. Dit terwijl ajax een aardig dipje heeft gehad, en zodoende heel graag spelers van buitenaf erbij zoekt.
Absoluut. Zal ik ook niet ontkennen. Nogmaals, het gaat mij er niet om wie er hierin beter zou zijn, het gaat mij er om dat Feyenoord goed genoeg is dat dit geen reden zou hoeven zijn om over te stappen naar de concurrentie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar het zegt wel iets over de werkwijze, blijkbaar hebben die spelers zodanig goede basis dat er altijd wel interesse is van andere clubs.
Voor een Muric etc. uiteraard wel, al speelt Zagreb natuurlijk ook gewoon altijd europees. Voor die pisvlekjes die uit de Feyenoord jeugd zijn overgelopen is dat natuurlijk vrij irrelevant, gezien, door de ontwikkelingen bij Feyenoord, de situatie tegen de tijd dat zij door kunnen breken geheel anders kan zijn.quote:Perspectieven zijn als je puur enkel kijkt naar Feyenoord voor hun beter geworden. Dat juich ik ook toe, meer clubs die enig rol kunnen spelen in Europa (coëfficienten). Maar voor veel jeugdspelers, met name uit het buitenland, speelt toch wel mee of je in CL of EL speelt.
Het komt gewoon zelden voor dat een speler van de jongste jeugd het helemaal tot aan het eerste haalt, dat dit bij Feyenoord gelukt is met die Vilhena, Boetius generatie is uniek, leuk maar wel een uitzondering.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En waarom precies zou je alles netjes moeten spelen? Ik ben al lang blij dat Ajax het niet meer doet. Vroeger deden de grote clubs ook smerige dingen en bleven wij maar netjes volgens de regels bezig
3 Linkspotenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Kishna - Milik - Muric eerst gewoon, Fischer is er toch nog niet.
Kishna mooi naar binnen omdat ie anders Boilesen in de weg loopt. Superieur Ajax volgend seizoen.quote:
Gewoon de 100 goals weer aan tikken komend seizoen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kishna mooi naar binnen omdat ie anders Boilesen in de weg loopt. Superieur Ajax volgend seizoen.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 @ 23:00 schreef Class het volgende:
Wat mis ik het om die geweldenaar wekelijks te zien![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |