Wij hebben geen prijzen en geen beleving.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaan jullie psv'rs nou ook al de "MISSCHIEN GEEN PRIJZEN MAAR WIJ HEBBEN MEER BELEVING!!!!!" troef gebruiken
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben geen prijzen en geen beleving.
Wat een kutclub is het ook.
Vandaag is enkel de intake, morgen twee besloten trainingen. Pas woensdag eerste openbare trainingquote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dus vandaag de eerste training?
ik neem aan dat jullie allemaal gaan kijken.
Ik zit op schoolquote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet nodig omdat de belangrijkste man gisteren al meldde dat hij er zin in hadquote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na 5 op een rij is hij toch wel weg denk ik, sowieso na dit seizoen, dan is het maar weer afwachten.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie lieten je een beetje gaan door HMF, ik snap heus wel dat jullie niet gaan kijken.
Het komt allemaal goed, op weg naar die 4e ster.
hey hmf alles goed?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met de ArenA.
[..]
De sfeer in de Kuip was dit jaar uberhaupt schandalig.
Sowieso, al die kakkies die nu helemaal door het dolle zijn dat er zoveel Feyenoorders in Oranje staan, ze de club zijn met de meeste eigen jeugd op het WK, er wellicht wat spelers naar grote clubs transfereren deze zomer.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:13 schreef Herqules het volgende:
[..]
hey hmf alles goed?
de sfeer is echt geweldig he in de kuip! 2-1 verliezen in vooronde voor europees voetbal maar maakt niks uit joh want wat was de sfeer weer goed he!
Want wij gingen niet af in Europa wil je zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, al die kakkies die nu helemaal door het dolle zijn dat er zoveel Feyenoorders in Oranje staan, ze de club zijn met de meeste eigen jeugd op het WK, er wellicht wat spelers naar grote clubs transfereren deze zomer.
Ik zou me kapot schamen als mijn club met zo'n selectie (plus daarbij nog een redelijk wat scorende spits) de afgelopen jaren geen enkel prijsje heeft weten te winnen, en in Europa af ging
Was geen succes, maar zou het geen afgang noemen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want wij gingen niet af in Europa wil je zeggen.
Was toch erg pijnlijk tegen Boekarest en RBS al waren er natuurlijk wel wat succesjes.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was geen succes, maar zou het geen afgang noemen.
Salzburg is toch wel een flinke smet op het seizoen geweest, net als de bekerfinalequote:Op maandag 23 juni 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was toch erg pijnlijk tegen Boekarest en RBS al waren er natuurlijk wel wat succesjes.
Ik zie Ziyech niet komen, dus jaquote:Op maandag 23 juni 2014 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een jaar Serero in de basis, of...?
Ik vind hem hier vrij fors overkomen ja. En hoezo 'weer'?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er? Of denk je weer dat hij te dik is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |