Het is alleen de vraag voor hoe lang.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is mooi dat we na het zaaddodende anti-voetbal uit het Bertje-tijdperk na 1 wedstrijd weer onze goede naam terug hebben.
Nog even afwachten he. Tegen Spanje kon je ook wel voetballen, dat zal niet tegen iedere tegenstander lukken. Feit is wel dat Oranje erg fit oogt, dus hoe langer het duel duurt hoe meer ze in hun spel komen.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is mooi dat we na het zaaddodende anti-voetbal uit het Bertje-tijdperk na 1 wedstrijd weer onze goede naam terug hebben.
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag voor hoe lang.
De wedstrijden voor het WK waren niet om aan te zien.
Klopt ja.. als ik even de databank in mijn hersenpan raadpleeg dan kom ik ook tot de conclusie dat Oranje vrijwel altijd dit soort wedstrijden speelde tegen de toplanden. Enige uitzondering was de 6-1 tegen Joegoslavië in 2000. Daarom hoop ik op nog een paar nette overwinningen, alvorens we weer tegen een topland mogen (Argentinië)quote:Op zondag 15 juni 2014 12:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nog even afwachten he. Tegen Spanje kon je ook wel voetballen, dat zal niet tegen iedere tegenstander lukken. Feit is wel dat Oranje erg fit oogt, dus hoe langer het duel duurt hoe meer ze in hun spel komen.
Mocht het gaan zoals we hopen dan lijkt Italie de tegenstander in de kwarfinale, ook een topland.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Klopt ja.. als ik even de databank in mijn hersenpan raadpleeg dan kom ik ook tot de conclusie dat Oranje vrijwel altijd dit soort wedstrijden speelde tegen de toplanden. Enige uitzondering was de 6-1 tegen Joegoslavië in 2000. Daarom hoop ik op nog een paar nette overwinningen, alvorens we weer tegen een topland mogen (Argentinië)
Ah oké, dat zou ook een mooie wedstrijd wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mocht het gaan zoals we hopen dan lijkt Italie de tegenstander in de kwarfinale, ook een topland.
zullen we nog even afwachten tot Oranje de 1/8 finale heeft bereikt.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mocht het gaan zoals we hopen dan lijkt Italie de tegenstander in de kwarfinale, ook een topland.
Daar hebben we ook nog een appeltje mee te schillen (EK 2000).quote:Op zondag 15 juni 2014 12:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
hebben we in 2008 al mooi afgedroogdquote:Op zondag 15 juni 2014 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar hebben we ook nog een appeltje mee te schillen (EK 2000).
Maar dat was de groepsfase. We moeten ze nog een keer pakken in de knock-out.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:58 schreef Hankster het volgende:
[..]
hebben we in 2008 al mooi afgedroogdIk denk eerder dat zij weer revenge willen
FB / Schouderklopje-aanvraag voor deze geweldige OP......quote:Op zondag 15 juni 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
Holy Fuck wat een OP.![]()
Wordt nog wat na de volgende wedstrijden.
Tuurlijk, stemming lijkt nu wat te euforisch maar als Nederland 1e wordt in de groep (zou best reeel zijn nu) dan krijg je Mexico (of Kroatië) in de 8e finale. Geen onmogelijke opgave.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:47 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
zullen we nog even afwachten tot Oranje de 1/8 finale heeft bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |