quote:
Haha, die Michael moet 10 maanden de cel inquote:Op zondag 15 juni 2014 11:42 schreef mapima het volgende:
[..]
Die Barbie met haar vriend Michael en dochter Angelina
quote:Op zondag 15 juni 2014 11:42 schreef mapima het volgende:
[..]
Die Barbie met haar vriend Michael en dochter Angelina
quote:
Ze shopt bij Action in Leidschendamquote:Op zondag 15 juni 2014 11:47 schreef Soor het volgende:
De echte klacht is pas dat je weet wat de achternaam van die Samantha is..
quote:
is dat al definitief? Zou mooi zijn, tokkies horen nou eenmaal op zo'n plekquote:Op zondag 15 juni 2014 11:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, die Michael moet 10 maanden de cel in
Ja, ben jij de rechter in die zaak? Want volgens mij gaat het vooralsnog om een eis van het OM.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, die Michael moet 10 maanden de cel in
is gewoon een aardige gozer hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dat al definitief? Zou mooi zijn, tokkies horen nou eenmaal op zo'n plek
ik dacht dat het al definitief wasquote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, ben jij de rechter in die zaak? Want volgens mij gaat het vooralsnog om een eis van het OM.
Kunnen we ze niet gewoon allemaal bij elkaar zetten? In een kamp of zo.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dat al definitief? Zou mooi zijn, tokkies horen nou eenmaal op zo'n plek
Nou, hoe laag is dat percentage dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 11:57 schreef mapima het volgende:
Maar mensen. Als jullie mij al dom vinden, kijk naar hoe laag het slagingspercentage vwo dit jaar is... Hoe dom zijn andere mensen dan
Niet letterlijk neequote:
Moet je nu nog een jaar?quote:Op zondag 15 juni 2014 11:57 schreef mapima het volgende:
Maar mensen. Als jullie mij al dom vinden, kijk naar hoe laag het slagingspercentage vwo dit jaar is... Hoe dom zijn andere mensen dan
Volgens mij wel lager dan vorige jaren want op veel scholen is tot nu toe pas 75% geslaagdquote:Op zondag 15 juni 2014 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou, hoe laag is dat percentage dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |