Lekker hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, daarna Frankrijk en om middernacht Argentinië
Balen is dat he, zo'n overacting en dan vindt niemand je grappig.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:56 schreef OverRated het volgende:
Niet eens een Studio Brasil huiskamer analyse![]()
![]()
BETAAL IK HIER ZOVEEL BELASTING VOOR??!!!1!
MIJN BELASTINGCENTEN EN WEL UITKERINGEN VERHOGEN ONTWIKKELINGSWERK EN POLEN PIKKEN ONZE BANEN IN EN RUTTE DOET NIKS!!1!
quote:Op zondag 15 juni 2014 05:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Balen is dat he, zo'n overacting en dan vindt niemand je grappig.
Gelukkig voor hem reageer jij er nog op.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee klopt, valt tegenquote:Op zondag 15 juni 2014 05:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal idd wel net doen alsof hij dat leuk vindt.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem reageer jij er nog op.
Ik ben je heel dankbaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij zal idd wel net doen alsof hij dat leuk vindt.
Misschien beseffen ze dat bij de NOS ook eindelijk, en geven ze hem daarom de 3 uur wedstrijd waar niemand naar kijkt. (Behalve een paar mensen zonder leven op een forumquote:Op zondag 15 juni 2014 05:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank Snoeks liep trouwens weer te zwammen als een gigantische eikelbijter. Wat een onzin komt er uit zijn bakkes.
De NOS neemt alleen maar belabberde commentatoren in dienst, dus ben bang van niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Misschien beseffen ze dat bij de NOS ook eindelijk, en geven ze hem daarom de 3 uur wedstrijd waar niemand naar kijkt. (Behalve een paar mensen zonder leven op een forum)
Maar zo'n Sierd de Vos bijvoorbeeld zou het bij de NOS ook niet zo leuk doen als bij Sport 1 denk ik. Dan is er wel minder ruimte voor die gekke dingenquote:Op zondag 15 juni 2014 05:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De NOS neemt alleen maar belabberde commentatoren in dienst, dus ben bang van niet.
Nu ga je te ver. TR gemacht.quote:Op zondag 15 juni 2014 05:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Japan is echt teringslecht. En een kutland.
KnutdeIJsbeer
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:56 schreef OverRated het volgende:
Niet eens een Studio Brasil huiskamer analyse![]()
![]()
BETAAL IK HIER ZOVEEL BELASTING VOOR??!!!1!
MIJN BELASTINGCENTEN EN WEL UITKERINGEN VERHOGEN ONTWIKKELINGSWERK EN POLEN PIKKEN ONZE BANEN IN EN RUTTE DOET NIKS!!1!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |