Dat was inderdaad echt enorm irritant. Er liepen een paar kinderen weken met die pokkedingen in mijn wijk rond de vorige keer.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:04 schreef Baconbus het volgende:
Wat ik niet mis dit WK zijn die vieze vuile teringvuvuzela's.
Dat ligt weer aan de situatie wat lekkerder is.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja maar was wel kort en krachtig hou meer van lang en lekker
pervquote:Op zondag 15 juni 2014 03:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja maar was wel kort en krachtig hou meer van lang en lekker
Ik stoor me aan het Oranje. Met hoofdletter ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:09 schreef Baconbus het volgende:
Waar ik me nu aan stoor is dat de commentator een speler 'Kahgaawa' noemt terwijl ie 'Kaghahwa' heet.
Ivoorkust - Japan. Stream is op nos te kijken: http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658218_ivoorkust-japan.htmlquote:Op zondag 15 juni 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
Wat voor wedstrijd komt er nu want ik zoek een live stream maar ik weet niet wat er nu komt.
Ja vrouwmens ja, laat mij
ja en nee maar das zo een dom antwoord dus lees het nietquote:Op zondag 15 juni 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ligt weer aan de situatie wat lekkerder is.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:12 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja en nee maar das zo een dom antwoord dus lees het niet
Zij hebben het zelfs in hun vlag, dus ik tolereer 't.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stoor me aan het Oranje. Met hoofdletter ja.
Dank je, geen idee waarom het me niet luktequote:Op zondag 15 juni 2014 03:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ivoorkust - Japan. Stream is op nos te kijken: http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658218_ivoorkust-japan.html
Het zijn gewoon fakers inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stoor me aan het Oranje. Met hoofdletter ja.
Jij voetbal streamen , IVO-JAP?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
Wat voor wedstrijd komt er nu want ik zoek een live stream maar ik weet niet wat er nu komt.
Ja vrouwmens ja, laat mij
ik niet liesje ben te lui daarvoor doe ook niet aan punten en commas en spelvautenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We doen hier aan hoofletters. Behalve Isa. En het m'n.
En we plagen soms een beetje.
Nou met dat laatste ben je toch vrij goed op stoom hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:14 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ik niet liesje ben te lui daarvoor doe ook niet aan punten en commas en spelvauten
ach ik doe niet eens aan correcte spelling.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We doen hier aan hoofletters. Behalve Isa. En het m'n.
En we plagen soms een beetje.
Vlag < Naam.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zij hebben het zelfs in hun vlag, dus ik tolereer 't.
Ik vind voetbal best wel leuk maar niet in mijn 1tje en ik keek van de week het laatste kwartier mee en nu snap ik waarom iedereen zo zeurt over vrouwen die er doorheen praten. ik had 2 tieners die ineens gingen uitleggen aan mij hoe voetbal werktquote:
Het is een troost dat je niet aan spelfouten doet. De rest rammen we er wel in.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:14 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ik niet liesje ben te lui daarvoor doe ook niet aan punten en commas en spelvauten
Absoluut, ik help ook mee, bij mij heeft het ook geholpen en gaat het steeds beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een troost dat je niet aan spelfouten doet. De rest rammen we er wel in.
Ok en nu .. Wat gaan we er aan doen ?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind voetbal best wel leuk maar niet in mijn 1tje en ik keek van de week het laatste kwartier mee en nu snap ik waarom iedereen zo zeurt over vrouwen die er doorheen praten. ik had 2 tieners die ineens gingen uitleggen aan mij hoe voetbal werktzei ik toen.
Yup. Honda.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vlag < Naam.
Maar het is verder wel uit elkaar te houden.
Ben je aan het wedden?
Heb je geen tv in de buurt?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom heeft de NOS zo'n kutstream, loopt heel de tijd vast, daarom zocht ik ook een andere
Niets en als Nederland weer speelt dan zeg ik gewoon dat ze hun bek moeten houden zoals ik vroeger ook te horen kreegquote:
ik type en kijk niet en me toetsebord doet soms ook stom...quote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een troost dat je niet aan spelfouten doet. De rest rammen we er wel in.
ach iedereen mag me wijzen op me vauten en die heb ik heeeee l veeelquote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, ik help ook mee, bij mij heeft het ook geholpen en gaat het steeds beter.
Iedereen maakt fouten daar zijn we mensen voorquote:Op zondag 15 juni 2014 03:20 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ach iedereen mag me wijzen op me vauten en die heb ik heeeee l veeel
Ik herken het wel hoor, ik lette ook niet op mijn taal toen ik hier net kwam. En ik maak nog steeds veel fouten en die hoor ik graag want ik vind het niet tof staan.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, ik help ook mee, bij mij heeft het ook geholpen en gaat het steeds beter.
Heyquote:
Je valt in herhaling maar ik vind het juist leuk ook om dingen te leren.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor, ik lette ook niet op mijn taal toen ik hier net kwam. En ik maak nog steeds veel fouten en die hoor ik graag want ik vind het niet tof staan.
Ook smileys, eenvoud is beter.
Maar ik val in herhaling.
Heb ik net even naar gekeken, dat gaat wel enorm hard. Ze reden ook eerder tijden die gelijk waren aan de kwalificatietijden.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:19 schreef Baconbus het volgende:
En toen was de vorige wedstrijd weer terug verdiend.
Jawel, maar een gedoseerde kijker. Dit boeit me niet echtquote:
Meeste van mijn vriendinnen hadden een 'jongensbrommer' toenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo een meisje met een Yahama .. Das toch niet van deze tijd ? OK vroeger dan
Ik vind overmatig smileygebruik helemaal niet erg. (clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)(clap)quote:Op zondag 15 juni 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je valt in herhaling maar ik vind het juist leuk ook om dingen te leren.
En ik hou me tegenwoordig goed in met de smileys.
En snap het punt ervan ook steeds meer.
Maar soms ga ik gewoon los![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook heb liever die mensen netjes vertellen dat je iets fout doet maar ja als je gedronken heb dan mag je iets meer fouten maken dan normaalquote:Op zondag 15 juni 2014 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor, ik lette ook niet op mijn taal toen ik hier net kwam. En ik maak nog steeds veel fouten en die hoor ik graag want ik vind het niet tof staan.
Ook smileys, eenvoud is beter.
Maar ik val in herhaling.
welke streams kijk je nog meer danquote:Op zondag 15 juni 2014 03:25 schreef ChocoFan het volgende:
Ik geef het op, alles treams die ik kon vinden waren gewoon kut.
Ligt misschien ook aan mijn internet verbinding want ik heb gemerkt dat het s'nachts een stuk trager gaat.
Na "dt" een punt. Na LOL ook. En regend is met een hoofdletter.quote:
lolquote:Op zondag 15 juni 2014 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou 50 cent op een lat of paal zetten.
Op dit forum moet er gewoon minder gezeken worden over triviale taal/schrijf fouten .. Gaat nergens over en we begrijpen elkaar net zo goed/quote:Op zondag 15 juni 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je valt in herhaling maar ik vind het juist leuk ook om dingen te leren.
En ik hou me tegenwoordig goed in met de smileys.
En snap het punt ervan ook steeds meer.
Maar soms ga ik gewoon los![]()
![]()
![]()
![]()
een paal is iets ander hoor liesjequote:Op zondag 15 juni 2014 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou 50 cent op een lat of paal zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |