Man, dat was in 1960 al zo.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:43 schreef Saleu het volgende:
- 13/14/15-jarigen die roken lijkt tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld te zijn. Als ik de verhalen van mijn 14-jarig zusje moet geloven dan rookt al een kwart van de jongeren van haar leeftijd.
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:48 schreef Socios het volgende:
Terechte klacht.
Ze denken het allemaal wel te redden op hun waveboard en kuttelefoons. Geen oog meer voor andere dingen. Verwaande kutgastjes.
in mijn tienertijd rookte zeker de helftquote:
Toen was geluk roken nog heul gewoonquote:Op zondag 15 juni 2014 00:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
in mijn tienertijd rookte zeker de helft
Je was absoluut een buitenbeentje als je niet rookte
Dat is inderdaad ook nog zo'n punt, maar of het meer voorkomt als vroeger weet ik niet. Het lijkt misschien zo, maar 25-30 jaar terug had je nog geen internet, dus je las er ook minder over. Dus is moeilijk te zeggen of het nu meer is dan vroeger.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen was geluk roken nog heul gewoon
Verder kan ik me trouwens ook niet echt vinden in de punten van TS. Een kwalijker punt zou ik het rondhangen en doelbewust vernietigen/vernielen van andermans eigendom vinden, dat komt tegenwoordig veel meer voor dan vroeger, heb ik het idee.
Nouja, ik ervaar het zelf, dat is dan geheel losstaand van internet. In mijn jeugd hing ik ook wel eens ergens met vrienden, maar het kwam niet in ons op om eens lekker een prullenbak kapot te trappen/vol te duwen met vuurwerk of wieldoppen van een auto af te trekken en in de sloot te dumpen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:56 schreef Saleu het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nog zo'n punt, maar of het meer voorkomt als vroeger weet ik niet. Het lijkt misschien zo, maar 25-30 jaar terug had je nog geen internet, dus je las er ook minder over. Dus is moeilijk te zeggen of het nu meer is dan vroeger.
Dit niet natuurlijk, zat prima jeugdquote:
Kurhaus afgebroken door rolling stones fans. Zie ik de jeugd van tegenwoordig niet snel meer doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toen was geluk roken nog heul gewoon
Verder kan ik me trouwens ook niet echt vinden in de punten van TS. Een kwalijker punt zou ik het rondhangen en doelbewust vernietigen/vernielen van andermans eigendom vinden, dat komt tegenwoordig veel meer voor dan vroeger, heb ik het idee.
mwah, in mijn iets jongere jeugd waren de stakersrellen anders een aardig paar stapjes ergerquote:Op zondag 15 juni 2014 00:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ik ervaar het zelf, dat is dan geheel losstaand van internet. In mijn jeugd hing ik ook wel eens ergens met vrienden, maar het kwam niet in ons op om eens lekker een prullenbak kapot te trappen/vol te duwen met vuurwerk of wieldoppen van een auto af te trekken en in de sloot te dumpen.
Zonde wel.
[..]
Dit niet natuurlijk, zat prima jeugdmaar valt me wel op dat de jeugd die rotzooi uit vreet extremer is dan pakweg 10 jaar terug.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Kurhaus afgebroken door rolling stones fans. Zie ik de jeugd van tegenwoordig niet snel meer doen.
Vroeger werd de openbare orde ook wel eens ernstig verstoord. (Krakersrellen, voetbalrellen etc)
Ja huu, maar dat zijn groeperingen met een standpunt hè? (quote:Op zondag 15 juni 2014 01:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, in mijn iets jongere jeugd waren de stakersrellen anders een aardig paar stapjes erger
Maar bij het hebben van een standpunt hoort toch niet baldadig zijn?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja huu, maar dat zijn groeperingen met een standpunt hè? (nouja, soort van) Ik heb het nu puur om het vernielen "omdat het kan en omdat het er staat". En "omdat er niets beters te doen is".
dat gebeurde toen ook joh. Alleen stond dat niet op internet (wat dat was er nog niet c.q. net pas aan het opkomen) en kwam het dus ook niet zo breed uitgemeten in het nieuws.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ja huu, maar dat zijn groeperingen met een standpunt hè? (nouja, soort van) Ik heb het nu puur om het vernielen "omdat het kan en omdat het er staat". En "omdat er niets beters te doen is".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |