Jan van Halst? Die doet het commentaar bij FOX Sportquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar moet ik deze irritante kalende man van kennen?
Zonder Abreuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
Dit heb ik net nog gezegd tegen Stijn. Uruguay is hetzelfde elftal als vier jaar geleden + 4 jaar.
Over de bal + 2 benenquote:
Waag het niet om hem te verkrachten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om allemaal een vocaroo op te nemen van hoe jij het Italiaanse volkslied zingt.
Die dingen van Mora zijn niet te vreten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef HPLC het volgende:
Hoe vaak nemen ze eigenlijk een borrelhapje? Volgens mij raakt niemand die schaal aan
Moet ik jou ook nog onbekende superspelers dm'en om op te letten zodat ik mijn kennerskills kan tonenquote:
Ze mogen er niet van eten, want dan liggen er niet genoeg meer voor een mooi reclame shot.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:24 schreef HPLC het volgende:
Hoe vaak nemen ze eigenlijk een borrelhapje? Volgens mij raakt niemand die schaal aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |